כותרות אחרונות
Search

מותג המתנות הקולינארי yoffi ישווק במהדורה מוגבלת את ממרח התמרים, שנבחר להכנס למארז הגורמה האמריקאי 'מישלן'

רוצים לשלוח כוכב (מישלן) במתנה?   yoffi

מותג המתנות הקולינארי yoffi ישווק במהדורה מוגבלת את  ממרח התמרים, שנבחר להכנס למארז הגורמה  האמריקאי 'מישלן'

המחיר: 9.90 שקלים (120 גר') – כשר!

ניתן להשיג און ליין  באתר yoffi

אחד ממדדי האיכות הטובים בעולם הוא דירוג מישלן. שפים מכל העולם עומלים קשות כדי לקבל דירוג של כוכב אחד ואילו להשיג מקום במסעדות בעלות עיטור כוכבים הוא כמעט בלתי אפשרי. אבל… מסתבר שיש מוצר ישראלי שהצליח להיכנס למארז קולינארי יוקרתי מאוד, במסגרת שיתוף פעול  שנרקם בחג המולד האחרון בין 2 חברות: Try the world ו – Michelin.

חברת 'Try the World' שולחת מידי חודש לאלפי לקוחותיה מארז קולינארי המשלב טעמים מכל העולם. בחג המולד האחרון חברה למישלן והן שלחו מארז תחת השם: Michelin Holiday  Box. המארז הכיל מוצרי גורמה מכל העולם, שנבחרו בקפידה על ידי Try The World, וכלל גם את ממרח התמרים של מותג המתנות הקולינארי מישראל –  yoffi.

לאור הצלחה זו, החליטה חברת yoffi לייצר מהדורה מוגבלת של ממרח התמרים, על פי המתכון הסודי שהוכן במיוחד עבור המארז של מישלן. ממרח התמרים עשוי מחומרים טבעיים ומיוצר מפירותיו הבשלים והטריים ביותר של עץ התמר. הממרח מלווה בטעם עשיר ומרקם עדין ורך למריחה או אכילה ישר מהצנצנת.

צילום: יח"צ

ניתן לרכוש און ליין באתר של yoffi

מחיר מיוחד: 9.90 שקלים (כשר, פרווה) – 120 גר' (1000 יחידות במלאי)

Yoffi היא חברה ישראלית ייחודית שחרטה על דגלה את הנגשת הטעמים הייחודיים של ישראל לכל העולם. באתר החברה תוכלו לבחור אריזות שי מגוונות הכוללות דבש מאזורים שונים בארץ, טחינה בטעמים , ממרחים, חליטות, תמרים, חרובים ועוד ולהרכיב מארז קולינארי אותו תרצו לשלוח  או לבחור במארזים מוכנים, בהתאם לתקציבכם.

 Yoffi היא חברה משפחתית בת 3 דורות המייצגת מסורת ומשפחתיות, את אהבת הארץ והחיבור לטבע, לשפע ולבריאות, וברוח ערכים אלו מייצרת מתנות קולינריות איכותיות ומרגשות המופצות באהבה גדולה לכל רחבי העולם.

מוצרי Yoffi מבוססים על מתכונים משפחתיים העוברים מדור לדור, על טעמים מסורתיים משובחים ועל חומרי גלם טבעיים, מזינים, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי טעם וריח וכשרים (פרווה). השותפים לדרך ולתהליך הייצור הינם חקלאים, דבוראים ומפעלי בוטיק משפחתיים, המתמחים במוצרי בריאות איכותיים מן הטבע – כחול לבן.

בנוסף, כל מוצרי Yoffi מגיעים במארזים מהודרים ומעוצבים, סגורים הרמטית, רב שימושיים – וידידותיים לסביבה. תהליך אריזת המוצרים נעשה על ידי עמותות המעסיקות עובדים עם מוגבלויות, שעושים עבודה מופלאה ומעניקים ערך ומשמעות כה רבה וחשובה למהות ולעשייה שלהם.