כותרות אחרונות
Search

מותג הניחוחות הבינלאומי "SABON" מציג את סדרת "ג'נטלמן" לרגל יום הגבר הבינלאומי.

צילום רונן מנגן 

 

מותג הלייף סטייל והניחוחות הבינלאומי "SABON" מציג את סדרת ג'נטלמן לרגל יום הגבר הבינלאומי.

מותג הלייף סטייל והניחוחות הבינלאומי "SABON" מציג את סדרת ג'נטלמן לרגל יום גבר הבינלאומי.סדרת מוצרי הגבר של "SABON"  מציעה את שגרת הטיפוח האידיאלית לגברים. היא מהירה ואפקטיבית ומותאמת במיוחד לצרכי העור הגברי.

 

" כל ג'נטלמן הוא גבר אולם לא כל גבר הוא ג'נטלמן"

סדרת מוצרי הג'נטלמן, מבוססים על תמציות שמן עץ תה לבן, שמן קוקוס וחמאת שיאה. ניחוח סדרת הגברים רחב ומורכב והוא נרקח בהשראת מרחבים פתוחים והאוקיינוס על כל העוצמה והמסתוריות שבהם. הניחוח אפוף בארומה העשירה של הפטצ'ולי ומהול בנגיעות רעננות של מנדרין.

 

המוצרים במארזים דמויי קופסאות סיגרים, מבטיחים חווית פינוק  לעור הגבר הנוטה להיות גס ומחוספס יותר מעור האישה. כל המוצרים בסדרה מיועדים לכל סוגי העור ולשימוש יומיומי.

 

סבון נוזלי על בסיס שמנים ללא SLS וללא פארבנים:

סבון רחצה על בסיס שמנים.  שמן זית, שמן אבוקדו, שמן חוחובה ושמן נבט חיטה המועשרים באומגה 9,7,6,3 ובוויטמינים A+E. הסבון מעולה לשימוש לעור יבש, מעניק גמישות ומשאיר ניחוח לאורך זמן.

הוראות שימוש: לשפוך כמות נדיבה על כף היד או על ספוג, לעסות עד הקצפה ולשטוף.

תכולה: 400 ML

מוצרים משלימים: פילינג גוף, קרם גוף לגבר

מחיר- 71 ש"ח

 

צילום רונן מנגן

 

פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח:

פילינג גוף המבוסס על שמנים ממקורות טבעיים ומלח ים המלח. מכיל שמן שקדים, שמן חוחובה, שמן בורג',  ושמנים מיערות הגשם (ברזיל): שמן אקאי ושמן אנדירובה העשירים בחומצות שומן חיוניות – אומגה 3+6+9 וויטמין E.

הוראות שימוש:  יש לעסות על עור רטוב ולשטוף. מתאים במיוחד לאזורים יבשים וסדוקים. מומלץ לשימוש עד פעמיים בשבוע. אין להשתמש על עור פגום ו/או סדוק. יש להימנע משימוש על עור הפנים.

תכולה: 600 ML 

סוג עור: כל סוגי העור

מוצרים משלימים: סבון שמן על בסיס שמנים, קרם לחות לגוף.

מחיר- 109 ש"ח

 

קרם לאחר גילוח:

 קרם גילוח לאחר גילוח שמכיל תמציות עץ תה לבן וחמאת שיאה המגנים על העור מפני יובש ואדמומיות.  מיועד לעור רגיל עד יבש ונספג בקלות.

הוראות שימוש: יש למרוח כמות קטנה על עור נקי ויבש עד לספיגה מלאה. 

תכולה:  150 ML

מחיר- 99 ש"ח

 

צילום רונן מנגן

 

לחות לגוף:

קרם גוף עדין המיועד לכל סוגי העור ומותיר את העור נעים ורך עם ריח שנשאר לאורך כל שעות היום. הקרם מכיל תערובת שמנים טבעיים הכוללים שמן זית ושמן בורג' מעושרים בחומצות שומן חיוניות אומגה 9+7+6+3 . בנוסף משלב הקרם שמן אבוקדו ושמן נבט חיטה המכילים ויטמינים מקבוצת A וקבוצת E  החיוניים להתחדשות העור. 

הוראות שימוש: לאחר הרחצה, לעסות היטב על הגוף עד לספיגה מלאה. מתאים לכול סוגי העור, לשימוש יומיומי

מוצרים משלימים: סבון נוזלי על בסיס שמנים, פילינג גוף.

תכולה: 200 ML

מחיר- 89 ש"ח

 

קרם לחות לידיים:

המוצר: קרם ידיים המיוחד לכל סוגי העור מספק לחות והגנה. הקרם משלב חמאת שיאה ואלוורה המרגיעים את עור הידיים ואינו מכיל פארבנים ושמן מינראלי.

הוראות שימוש: לעסות על כפות הידיים עד לספיגה מלאה. לשימוש יומיומי לפי הצורך.

תכולה:  50 ML

מחיר- 46 ש"ח

 

צילום רונן מנגן

 

ניחוח לחלל החדר:

מפיץ ריח לשימוש בחלל החדר.

הוראות שימוש: לאחר פתיחת הבקבוק יש להכניס את הנצרים לתוך הנוזל. כשהחלק העליון של הנצרים מתייבש יש להפכם ולחזור על הפעולה מדי מספר ימים.

תכולה : 250 ML 

מחיר- 99 ש"ח

 

מבשם טקסטיל:

מבשם טקסטיל  המבוסס על פורמולה ייחודית ובטוחה  אשר אינה פוגעת בבד ולא מכתימה אותו. המבשם מרענן ומותיר ניחוח נעים ועדין לאורך זמן על גבי בגדים, רהיטים מצעים, וילונות, מזרנים ובתוך הארון.

הוראות שימוש: להתיז ממרחק של 40 ס"מ על כל סוגי הטקסטיל כגון: בגדים, מצעים, וילונות ובדים.

תכולה:  350 ML

מחיר- 69 ש"ח