כותרות אחרונות
Search

מותג הספורט UNDER ARMOUR משיק לראשונה בישראל את קולקציית נעלי הכדורסל והביגוד של שחקן ה-NBA סטפן קארי

מותג הספורט UNDER ARMOUR  משיק לראשונה בישראל את קולקציית נעלי הכדורסל והביגוד של סטפן קארי  שחקן הכדורסל המצטיין של ה NBA  ואחד הקלעים הטובים בעולם

נעלי הכדורסל הגיעו ב- 3 צבעים ובמידות 41 – 48
מחיר 799 ש"ח

מותג הספורט UNDER ARMOUR  משיק לראשונה בישראל את נעלי הכדורסל שיוצרו בשיתוף עם השחקן סטפן קארי MVP של ליגת ה NBA. הנעל עוצבה בהשראת סיפור חייו של קארי, מהיותו שחקן אנונימי ועד הפיכתו לאחד השחקנים המוערכים ביותר בליגת ה  NBA  ומשקפת את נקודות השפל וההצלחה הגדולות ביותר בקריירה שלו. קווי העיצוב המדוייקים והחדים של הנעל בהשראת אופן משחקו קר הרוח והמהנפט של קארי.

הנעל מיוצרת בשתי טכנולוגיות חדישות המעניקות לקארי את היתרונות הדרושות לו במהלך המשחק. הראשונה, מערכת ריפוד חדשה הסופגת וממירה אנרגיה בכדי להעניק צעד ראשוני עוצמתי יותר. טכנולוגייה נוספת המאפשרת לפזר בהתאמה מדוייקת את התמיכה בכף הרגל בעזרת סולייה עשויה בקצף EVA  החיונית להתאמה אנטומית  לרגל.

negasp 2

לנעל : The Curry  2 עקב המעוצב בצורה המעניקה תמיכה מלאה השומרת על כף הרגל נעולה במקום וכן סוליה חיצונית המספקת שליטה מלאה ומרופדת ברשת המגבירה את תחושת האיוורור.

מחירה: 799 ₪ ניתן להשיג במידות במידות 41- 51  ב- 3 צבעים: אפור לבן ושחור. להשיג ברשת חנויות GET PRO  ובחנויות ספורט מובילות ברחבי הארץ.

כמו כן הגיעה קולקציה של השחקן הכוללת חולצות, גופיות, מכנסיים למבוגרים ילדים .

חברת גרונדמן ושות', היבואנית הבלעדית של מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR בישראל, משווקת את מוצריה ברשת חנויות GET PRO   ובחנויות ספורט מובילות ברחבי הארץ.