כותרות אחרונות
Search

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מרחיב את סדרת האיפור העמיד INFAILLIBLE ומשיק את ה: INFAILLIBLE PRIMER

איפור טוב מתחיל עם בסיס איכותי

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מרחיב את סדרת האיפור העמיד INFAILLIBLE ומשיק את ה: INFAILLIBLE PRIMER  בסיס/ פריימר לפני איפור במרקם ג'ל המעניק לעור מרקם חלק וקטיפתי בגימור מאט

מותג הקוסמטיקה לוריאל פריז, מרחיב את סדרת האיפור העמיד אינפליבל ומשיק -INFAILLIBLE PRIMER – בסיס/ פריימר במרקם ג'ל, למריחה לפני האיפור.

לאינפליבל פריימר בסיס במרקם ג'ל, המעניק לעור הפנים מרקם חלק וקטיפתי על ידי צמצום מראה פגמים, נקבוביות פעורות וברק. שימוש באינפליבל פריימר כבסיס מחליק את העור, ממלא מראה קמטוטים, סדקים או מרקם לא אחיד. כמו כן, מאפשר מריחת מייק אפ נוחה יותר לתוצאה טובה ועמידה יותר.

הודות למרקם הג'ל, פריימר אינפליבל מעניק גימור מאט נחשק לעור, ומותיר תחושה נעימה ולא "עמוסה". צבעו שקוף, על מנת להתאים אוניברסלית לכל גווני וסוגי העור.

אופן שימוש: יש למרוח את הפריימר על עור פנים נקי, טרם מריחת המייקאפ. מומלץ לבצע תנועות סיבוביות למריחה אחידה על כל שטח הפנים. יש להימנע ממריחה באזור העיניים.

מחיר מומלץ לצרכן: 160 ₪ (לפני הנחה ברשתות השונות)

תכולה: 30 מ"ל

pariz 1

צילום: מוטי פישביין

פריימר – מה זה? פריימר הוא המצאה שבעבר שירתה בעיקר מאפרים מקצועיים. מדובר בחומר שקוף, בדרך כלל על בסיס סיליקון, שמורחים על כל שטח הפנים רגע לפני מריחת המייקאפ, ובכך מכינים את הפנים לקראתו. הפריימר אינו חודר או מחלחל אל העור, אלא עוטף אותו, "ממלא" נקבוביות פעורות, מעניק מעטה אחיד לעור ומחליק את מרקמו, כך שמריחת המייקאפ תהיה קלה יותר והעור ייראה חלק הרבה יותר. בנוסף, הפריימר מאריך את חיי האיפור-  גורם לו להיות עמיד יותר, ולהישאר על פנינו למשך זמן ארוך יותר.

פריימר – מתי? מומלץ להניח פריימר לפני אירוע חשוב, בו אנו עומדים להצטלם או, לחילופין, להבטיח את עמידות האיפור "בתנאים קשים": חתונות, מסיבות, צילומים, תצוגות ועוד. הפריימר יבטיח שהאיפור יישאר במצבו המקורי. לא מומלץ להניח פריימר באופן יומיומי ללימודים או לעבודה, מפני שהוא עלול לחסום את הנקבוביות. חובה לנקות היטב את הפנים ולהסיר את האיפור באופן מלא לאחר השימוש, על מנת לאפשר לעור לשוב ולנשום.

את מוצרי האיפור והטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.