כותרות אחרונות
Search

מותג הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית הצרפתי הנחשב PHYT'S מגיע לישראל!

בשורה מרעישה לחובבי הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית בישראל

מותג הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית הצרפתי הנחשב PHYT'S שנמכר בלמעלה מ- 40 מדינות בעולם – מגיע לישראל!

בהגעתו לישראל המותג מביא איתו תו תקן חדש ומחמיר בתחום הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית – והוא יהיה היחיד בארץ עם תווית ה- "COSMEBIO" החדשה!

**************************

מוצרי המותג הנחשביים למקצועיים ביותר ונמכרים בעולם אצל קוסמטיקאיות ומכוני ספא בלבד, ישווקו בישראל כמוצרי מדף, כאשר הליין הראשוני שייכנס לישראל יכלול סדרת אנטי- אייג'ינג, סדרת טיפוח לעיניים, סדרה על בסיס חומצה היאלורונית, סדרה להבהרת העור, סדרה לגבר בשילוב אנטי איג'ינג, סדרת לאיזון לעור שמן, סדרת טיפול בחמצן לעור, סדרת ניקוי פנים בסיסית ומגוון רחב של מוצרי איפור טבעי ואורגני של המותג.

בשורה מרעישה לחובבי הקוסמטיקה האורגנית בישראל – מותג הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית הצרפתי הנחשב PHYT'S , המחזיק בלמעלה מ- 45 שנות ניסיון, מגיע לארץ בקרוב ומביא איתו בשורה חדשנית – יצירת תו תקן חדש ומחמיר שלא היה בישראל קודם לכן – מוצרי המותג היחידים שיישאו את התווית "COSMEBIO", וכמו כן מוצרי המותג יימכרו כמוצרי מדף שלא כמו בעולם שם הם נמכרים אצל קוסמטיקאיות ובמכוני ספא בלבד.

הביקוש לקוסמטיקה אורגנית, אקולוגית וטבעית עולה בעולם וגם בישראל בהתמדה. היזמית דנה שלום לה רקע עשיר בתחום הקוסמטיקה והיופי – והיא האחראית להבאת המותג PHYT'S לישראל – הבינה את הצורך האדיר לסוג המוצרים הללו בישראל ומתוך היכרות
אישית עם המותג הצרפתי העולה, החליטה להביאו לישראל – ויחד איתו קבעה תו תקן חדש ומחמיר לקוסמטיקה אורגנית בישראל – "COSMEBIO".

כרקע – עד היום הדרישות של משרד הבריאות בנושא מוצרי קוסמטיקה טבעית ואורגנית עמדו על פי הדרישות של תו התקן "ECOCERT " – כלומר, מינימום 95 אחוזים של מרכיבים טבעיים או ממקור צמחי, מינימום 50 אחוזים של מרכיבים צמחיים מחקלאות אורגנית ומינימום ש-5 אחוזים מסך כל הרכיבים מחקלאות אורגנית. ועתה – הבשורה החדשנית שאושרה בימים אלו על ידי משרד הבריאות היא קבלת היכר של תו התקן החדש ה- "COSMEBIO", התקן המחמיר יותר כתקן לקוסמטיקה טבעית ואורגנית, שדרישותיו הן מינימום 95 אחוזים מרכיבים טבעיים או ממקור טבעי, מינימום 95 אחוזים של רכיבים צמחיים מחקלאות אורגנית (לעומת 50 אחוז בתקן ECOCERT הקיים) ו- 10 אחוזים מסך כל הרכיבים שהיו מן החקלאות האורגנית (לעומת 5 אחוז בתקן הקיים).

מותג הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית הצרפתי PHYT'S , נמכר בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, רוסיה, סין, יפן, אנגליה, אוסטריה ובכל רחבי אירופה – דרך קוסמטיקאיות ומכוני ספא של בתי מלון בלבד, כאשר רק בצרפת – בסיס האם של המותג – ישנן למעלה מ-3,000 נקודות מכירה. המותג בעל עשרות בתי ספר בצרפת המכשיר מידי שנה מאות קוסמטיקאיות מכל רחבי העולם, בהגעתו לארץ המותג מביא עמו את הבשורה החדשנית עם תו התקן החדש COSMEBIO ובמקביל יימכר בישראל – לראשונה בעולם – כמוצר מדף שכל צרכן יוכל לרכוש ויותר מכך, המותג הינו 100 אחוז טבעי ואורגני ללא חומרים משמרים כלל, ללא צבע ממקור סינטטי , היחיד בארץ שמציע זאת!
כל המוצרים של מותג הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית PHYT'S מיוצרים בדרום מערב צרפת, על רקע הצמחייה הירוקה, האבנים העתיקות והכרמים ויובאו על ידי היזמית דנה שלום מתוך אידיאולוגיה כי השילוב בין הטבע לעור יוצר הרמוניה מושלמת.

דנה שלום, יזמית ובעלת הזיכיון הבלעדי של המותג PHYT'S בישראל, מוסרת: "המודעות בארץ לקוסמטיקה טבעית ואורגנית נמוכה ביחס לשאר העולם, לכן היה חשוב לי לייבא לארץ מותג בינלאומי, משמעותי ובעל כוח, החולש על למעלה מ-40 מדינות, בעל תו תקן מחמיר יותר מהקיים בארץ, שיבוא בהלימה עם הציפיות הגבוהות של קהל הצרכנים בישראל, המחפשים אחר "הדבר האמיתי". במקביל אני מרגישה כי המקצועיות של המוצרים, שיימכרו לראשונה בישראל על המדפים ולא אצל קוסמטיקאיות, יאפשרו לקהל רחב ליהנות ממקצועיות של מוצרי מדף שטרם נראתה קודם. אני צופה כי הובלת המגמה האורגנית באופן המחמיר ביותר, לצד איכות המוצרים וטווח מחירים שבא בהלימה עם התמורה, יביא את המותג לתפוס נתח שוק משמעותי בישראל".

תחילה, המוצרים שיובאו לארץ יהיו בדגש על המוצרים הכי נמכרים בעולם כדוגמת סדרת האנטי- אייג'ינג, סדרת PHYT'SUBLIM לעיניים, סדרת Aqua Phyt's על בסיס חומצה היאלורונית, סדרת הביו אקטיב להבהרת עור עם בעיות פיגמנטציה, סדרה ייחודית לגבר PHYT'S MEN כולל אנטי אייג'ינג לגבר, סדרה מאזנת לעור שמן, סדרת אוקסיג'ן -טיפול בחמצן לעור, סדרת ניקוי פנים הבסיסית ומגוון רחב של מוצרי איפור, בהמשך יגיעו לארץ סדרות נוספות של המותג. כל המוצרים מוטבעים בחותמת תקן COSMEBIO.