כותרות אחרונות
Search

מותג הקוסמטיקה GA-DE מסקרה עם אפקט הפעולה המשולשת

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: ENIGMAGE PANORAMIC LIFTING MASCARA. 

מסקרה עם אפקט הפעולה המשולשת מעבה, מפרידה ומאריכה את הריסים לנפח פנורמי מרהיב.

 

 מעניקה נפח מרשים ומרימה את הריסים לאפקט פנורמי.

 עשירה בפיגמנט רב ממדי המעניק צבע שחור עוצמתי לקבלת מבט מהפנט ורב .

 מברשת גמישה של 360° בעיצוב תלת ממדי עם זיפים רכים באורכים שונים למראה ריסים ארוכים במשיכה אחת.

 

צילום: יח"צ

מסקרה טובה היא המפתח למעבר ממראה יומיומי ופשוט למראה זוהר ומתוחכם, היא פשוטה לשימוש, אינה דורשת ידע או ניסיון והתוצאות מידיות ונראות לעין. 85% מהנשים בישראל משתמשות במסקרה על בסיס יום יומי, עובדה זו הופכת אותה לאחד ממוצרי ה MUST HAVE בכל תיק איפור.

 

ENIGMAGE, המסקרה החדשה, שמושקת בימים אלו על ידי מותג הביוטי ג'ייד, היא תוצאה של שיתוף פעולה בין מעבדות ג'ייד בארץ וצוות מומחים מאיטליה. העבודה המשותפת הובילה לפיתוח מסקרה עם נוסחה ייחודית, בעלת מברשת חדשנית וגמישה בעיצוב תלת ממדי המעניקה לריסים נפח, מפרידה, מאריכה ומגדירה אותם לאפקט פנורמי מרהיב במהירות וללא מאמץ.

ENIGMAGE – מברשת ארגונומית חדשנית

מסקרה אניגמאז' מציגה מברשת ארגונומית גמישה של 360° בעלת צורה לא טיפוסית, שאינה אחידה.  העיצוב התלת ממדי משלב זיפים רכים באורכים שונים המיטיבים את האיכות והדיוק של המריחה. המברשת נוחה לשימוש, וצורתה הארגונומית מתאימה לצורה הטבעית של העין ומעניקה נפח מרבי במשיכה אחת. 

הצד הקעור של המברשת הוא בעל זיפים קצרים וגמישים המגיעים גם לריסים הקטנים והדקים ביותר ומעגלים אותם כלפי מעלה.

הצד הקמור הוא בעל זיפים רכים במיוחד המפזרים על הריסים כמות צבע אופטימלית, מסרקים, מרימים ומאריכים אותם ליצירת אפקט פנורמי.

קצה המברשת מעוגל עם זיפים ארוכים המדגישים, מפרידים ומגדירים את הריסים.

ENIGMAGE – פורמולה ייחודית

הנוסחה המתקדמת, מועשרת בקומפלקס Hairdensyl עם תמציות דבש וקולגן ממקור ימי, מקנה הזנה עמוקה, הגנה ומעודדת את צמיחת הריסים.

המסקרה עמידה, אינה מכתימה ומכילה פיגמנט שחור רב ממדי המעניק צבע שחור עוצמתי, הנבנה בשכבות לריסים בעלי נפח, ללא גושים. תערובת של שעוות רכות עוטפת כל ריס וריס ומעניקה נפח מיידי, בשילוב עם רכיבי טיפוח המגנים על גמישות הריסים.

מחיר מומלץ לצרכן- 89.90 ₪

ללא פרבנים, ללא ריח וללא שמן

 

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gadecosmetics.co.il