כותרות אחרונות
Search

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק סדרת מוצרים – AQUA JOLT

 

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: AQUA JOLT

סדרת לחות מועשרת בחומצה היאלרונית, המשקמת את מאגרי המים בעומק העור לעור רווי בלחות, רענן ומלא חיים

* העוצמה של חומצה היאלורונית לאיזון רמת הלחות בעור.

* טכנולוגיית AQUAXYL המחזקת את מחסום העור בתוך 24 שעות לצמצום אובדן הלחות

* מרקם ג'ל קליל ומרענן הנספג ברגע ומעניק טיפוח אינטנסיבי.

 

העור שלנו נתון להשפעות סביבתיות המזיקות למחסום ההגנה שלו ומותירות אותו יבש ופגיע. האקלים החם בישראל, זיהום האוויר, הסטרס היומיומי ושעות העבודה הארוכות שלנו, משפיעים על מצב העור וגורמים לו להיראות יבש וחסר חיים.

 

מותג הביוטי GA-DE משיק את AQUA JOLT סדרת לחות המועשרת בחומצה היאלורונית מחדשת את רמות הלחות בעור, מרווה אותו במים ומחזקת את מחסום הלחות של העור. המוצרים מכילים מרכיבי לחות טהורים המעניקים לעור תחושה חלקה, רכה וגמישה. המרקם הקליל נספג במהירות, כמו ג'ל, וטומן בחובו יתרונות ארוכי טווח של טיפוח אינטנסיבי כמו של קרם, לעור רענן ומלא חיים.

 

הסדרה כוללת שלושה מוצרים: קרם לחות ג'ל לאיזון רמת הלחות בעור, קרם לחות ג'ל נטול שומן וקרם ג'ל ממריץ לעיניים. נוסחה ייחודית המעניקה לעור הפנים "עירוי" אינטנסיבי של חומצה היאלורונית, מגנט הלחות של הטבע, טכנולוגיית AQUAXYL™ החדשנית מעניקה לחות ומשקמת את העור בטווח המיידי  היכולת לאגור לחות ולייצר חומצה היאלורונית באופן טבעי פוחתת עם הגיל, דבר העלול להחמיר תופעות יובש, קמטוטים, קמטים ורפיון.

 

טכנולוגיית AQUAXYL™ מעלה את רמות הלחות והחומצה ההיאלורונית בכל שכבות העור והיא ניחנה ביתרונות לחות מידיים וארוכי טווח, על מנת שכל סוגי העור יוכלו לשמור על מראה חיוני, חלק וקורן. היא משפרת את הסינתזה של שומנים וחלבונים חיוניים, ובה בעת מצמצמת אובדן מים ומחזקת את מחסום העור בתוך 24 שעות. העור נותר רך, בעל מרקם אחיד יותר, חלק וקורן.

 

צילום: יח"צ

 

FUCOGEL® למניעת התייבשות והגנה מפני גורמים חיצוניים המסבים נזק לעור:

FUCOGEL ניחן בתכונות לחות, הרגעה ושיקום ומשלים את פעולת החומצה ההיאלורונית. הוא יוצר שכבה מיקרוסקופית המעלה בהדרגה את רמות הלחות בעור כבר מהשימוש הראשון.  לרכיב הינה פעילות כפולה: אפקט לשיפור תחושת העור והלחות על פני העור ואפקט גירוי חלבון התא להתחדשות.

 

שיקום העור עם תמצית שורש ג'ינג'ר:

תמצית שורש ג'ינג'ר ידועה בתכונות נוגדות חמצון, נוגדות דלקות ובאיכויות המיצוק שלה.

היא מכילה כ-40 נוגדי חמצון המונעים נזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים ומגנים מפני הזדקנות וממריצה את העור ומסייעת בשיפור האלסטיות והמיצוק שלו.

 

שני מרקמים שונים המעניקים מענה מושלם לעור יבש או לעור שמן:

  • AQUA JOLT INSTANT HYDRATION GEL CREAM – קרם לחות בעל מרקם קרם קליל ומרענן לעור רגיל עד יבש – המועשר גם בסקוואלן, רכיב לחות עוצמתי יעיל במיוחד, המצוי בעור באופן טבעי ומסייע להגדיל את תחלופת התאים ב-30%.

  • AQUA JOLT OIL-FREE HYDRATION GEL CREAMקרם לחות בעל מרקם ג'ל מרענן, לעור שמן עד מעורב – המועשר גם בויטמין B3 ואצה ממקור ימי המסייעת להפחית את ייצור החלב, לווסת שומן ולצמצם הופעת אדמומיות. תמציות עלי ממליס הניחנות בתכונות מרגיעות ונוגדות דלקת.

 

לחות אינטנסיבית גם לאזור העדין שמסביב לעיניים:

AQUA JOLT VITALIZING EYE CREAM  קרם ג'ל ממריץ ועשיר בלחות, בעל מרקם קליל ומרענן המותאם לאזור העיניים.

 

מכיל חומצה היאלורונית המסייעת בשימור רמת הלחות של העור, בשילוב עם טכנולוגיית     CAFEISILANE C® המכילה קפאין למיצוק העור ולהשבת גמישותו, ומעודדת את התחדשות העור באזור העדין סביב העיניים, תוך הפחתת נפיחויות והופעת עיגולים כהים.

 

מעניק לעור אלסטיות ומראה חלק וחיוני. אזור העיניים נראה נינוח, קורן ורענן. 

 

 

מחיר מומלץ לצרכן:

קרם לחות לעור רגיל/יבש או שמן/מעורב – 89.90

קרם עיניים –  69.90 ₪.

כל מוצרי הסדרה הם ללא פרבנים ונבדקו דרמטולוגית

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gadecosmetics.co.il