כותרות אחרונות
Search

על קורונה ורפואת עור באדיבות ד"ר שלקוביץ.

צילום: יח"צ

 

על קורונה ורפואת עור.

לאחרונה הצטברו דיווחים רבים של אנשים שהחלימו מקורונה, גם אלו שחומרת מחלתם סווגה ״קלה״ ואף שלא נזקקו לאשפוז, הם ממשיכים לסבול מתופעות לוואי במשך שבועות ואפילו חודשים לאחר ההחלמה. בדיווחים אלו מתארים קשיי נשימה, כאבים עזים באיברים שונים בגוף, תשישות עזה, חום עולה ויורד, פריחות מוזרות שלא היו קודם, בעיות בזיכרון ו… נשירת שיער מאסיבית.

 

 ד"ר שלקוביץ: "לא מפסיקות להגיע אלי מטופלות חודשיים שלושה אחרי שהחלימו מקורונה שמתלוננות על נשירת שיער מאד קשה, או כמו שהן מתארות את זה " חצי מהשיער שלנו הלך. והנשירה ממשיכה."

 

כדי לתת לקרקפת ולזקיקי השיער בוסט לחזור לצמיחה נדרש טיפול prp מרוכז במיוחד – בריכוז פי 8 מריכוז הטסיות המקורי בדם או פי 14.

 

צילום: יח"צ

 

תוך כמה זמן אפשר לצפות לראות שיפור?

בד"כ אנחנו נוהגים לבצע סדרה של שני טיפולים בהפרשים של 3 חודשים ואת התוצאה רואים ב ביותר מ 75% מהמקרים עד 3 חודשים לאחר הטיפול השני אבל אצל מחלימי הקורונה גילינו שמספיק טיפול אחד לשנות את המגמה- לעצור את הנשירה ולהתניע צמיחה חדשה.

 

צילום: יח"צ

 

איך מתבצע טיפול prp8 ?

התהליך פשוט ואורך סה"כ כשעה ורבע. מתחילים בצילום ממס' זוויות כדי שאפשר יהיה להשוות את המצב לפני הטיפול למצב שאחרי הטיפול . ואז נכנסים לאחות שלוקחת דם למבחנות שמאפשרות להפריד את הדם בצנטריפוגה ולרכז אותו לפלזמה מועשרת בטסיות בריכוז גבוה ומדוד. זה אורך 15 דק בערך. ואז האחות מזריקה למטופל או למטופלת (בעזרת מין אקדח אוטומטי) מאות זריקות עדינות לכל החלק העליון של הראש, בדגש על האזורים שנפגעו מהנשירה. הטיפול לא כואב ואינו דורש אלחוש וכבר אחרי 6 שעות אפשר לחפוף את הראש.