כותרות אחרונות
Search

רשת הגלידריות "בוזה" מקיבוץ סאסא פתחה שני סניפים חדשים ביד מרדכי ובשוק תלפיות בחיפה.

גיל קישניובסקי מנכ"ל גלידת "בוזה", בפתיחת הסניף החדש ביד מרדכי – צילום: מורג ביטן 

 

רשת הגלידריות "בוזה" יצרנית גלידה גלילית טרייה מקיבוץ סאסא פתחה בימים אלו 2 סניפים חדשים ביד מרדכי ובשוק תלפיות בחיפה.

רשת הגלידריות "בוזה" כוללת 7 סניפים של הרשת. במהלך המחצית השנייה של שנת 2023 יפתחו עוד 3 סניפים חדשים.

ההשקעה  במהלך כ-400,000 ₪ בכל סניף.

 

רשת הגלידריות "בוזה" יצרנית גלידה גלילית טרייה מקיבוץ סאסא פתחה בימים אלו 2 סניפים חדשים ביד מרדכי ובשוק תלפיות בחיפה בהשקעה של כ-400,000 ₪ בכל סניף.

 

רשת הגלידריות "בוזה" הוקמה בשנת 2012 ומאופיינת כגלידה גלילית המיוצרת מחומרי גלם טריים, כוללת 7 סניפים של הרשת. במהלך המחצית השנייה של שנת 2023 יפתחו עוד 3 סניפים חדשים.

 

שי אריאלי מנהל סניף "בוזה" יד מרדכי, וגיל קישניובסקי מנכ"ל גלידת "בוזה, בפתיחת סניף החדש ביד מרדכי – צילום: מורג ביטן

 

כיום יש למפעל "בוזה" למעלה מ-100 טעמים של גלידות כאשר בו זמנית בכל אחד מסניפי הרשת נמכרים כ-20 עד 24 טעמים שונים ומדי שבוע יש חידושים ועדכונים ותוספות של גלידות בטעמים חדשים.

 

גיל קישניובסקי מנכ"ל חברת "בוזה" מציין: "בימים אלו החברה השקיעה כ-3 מיליון ₪ בשידרוג המפעל וברכישת ציוד חדש ומשוכלל (מאיטליה) לייצור גלידה איכותית. כמו כן, נרכשו מערכי ייצור אוטומטיים למילוי גביעים במספר גדלים, כושר הייצור של המפעל יהיה כ-900 טון גלידה בשנה".

 

גיל קישניובסקי מנכ"ל גלידת "בוזה", בפתיחת הסניף החדש ביד מרדכי – צילום: מורג ביטן 

 

רשת הגלידריות "בוזה" נמצאת בצמיחה והתרחבות ובקרוב יתווספו גם מוצרים חדשים כגון : עוגות גלידה אישיות, עוגת גלידה משפחתית, ועוגות גלידה לאירועים ולימי הולדת.

 

לאחרונה שילבה חברת "בוזה" גם מאפים שטרם נראו בארץ בשילוב גלידות כגון: סירת וופל בלגי,מיני פנקייקס, עוגיות גלידה  והסמבוזה – לחמניית בריוש חמה עם גלידה.