כותרות אחרונות
Search

מותג השינה HASTENS יוצא במהלך שיווקי יוצא דופן……

HASTENS מהלך שיווקי

מותג השינה הסופר-פרימיום הבינלאומי HASTENS, בבעלות קבוצת קאופמן, יוצא במהלך שיווקי יוצא דופן ומשיק את חנות הדגל של המותג בסדרת הרצאות מרתקות וייחודיות של מיטב המרצים בישראל וכל זאת כשהם משתרעים על מיטות היוקרה ונהנים מחוויה יוצאת דופן בהחלט!!!

 

במסגרת סדרת ההרצאות יתארחו טובי המרצים בישראל החל מהשחקן, העיתונאי והכותב יובל אברמוביץ, איש העסקים ד"ר יעקב בורק, אריה מליניאק , חיים שפירא אייל דורון  ועוד.

 

קבוצת קאופמן משיקה בימים אלה את חנות הדגל הראשונה בישראל של מותג השינה הסופר-פרימיום HASTENSשמערכות השינה שלו נתפרות בעבודת יד ע"י רב אומן, בהתאמה אישית ומחומרים טבעיים בלבד (ביניהם זנב הסוס שלו יתרונות רבים בתחום השינה). חברת HASTENS, שנוסדה לפני 165 שנה, היא הספקית הרשמית של בית המלוכה השבדי ובין לקוחותיה מיטב שועי עולם וסלבריטאים. החברה מחזיקה למעלה מ-160 חנויות ברחבי העולם.

 

קבוצת קאופמן אשר הביאה את מותג השינה הסופר –פרימיום לישראל  תשקיע בחודשים הקרובים משאבים רבים בקידום המותג  .  במסגרת המהלך תתקיים סדרת הרצאות בהם ייקחו חלק מיטב המרצים בישראל: העיתונאי, שחקן וכותב הספר הרשימה יובל אברמוביץ, איש העסקים יעקב בורק, ד"ר חיים שפירא, מאמן נבחרת ישראל לשעבר בכדורסל אריה מליניאק וד"ר אייל דורון . כל ההרצאות יתקיימו בחנות בשכיבה על גבי המיטות לנוחיותם של המשתתפים בחנות הדגל של המותג בדן דיזיין סנטר בבני ברק כחלק משיתופי הפעולה הרבים שהושקעו במהלך נעשה שיתוף פעולה עם חברות כריסי האשראי : אמריקן אקספרס לכרטיסי היוקרה סנטוריון ופלטינה, ישראכרט לקוחות הפרימיום, לאומי קארד ללקוחות היוקרה ו world elite

התמונה הועתקה מאתר האינטרנט של החברה

על חברת HASTENS
חמישה דורות של בעלי מלאכה רבי-אמנים הובילו את חברת הסטנס השוודית המתמחה בייצור מיטות, מזרנים, מצעים, כריות ואביזרי לייף סטייל, למקום שבו היא נמצאת היום – חברה משפחתית שעדיין מונעת על ידי הכרה בחשיבות השינה וגאווה צנועה באומנות שלה.

חברת היוקרה הסטנס נוסדה בשנת 1852  ע"י פר אדולף יאנסן, רב אומן שקיבל תואר מיוחד ממלך שבדיה, כחברה לייצור אוכפים מיטות ומזרנים כשהערכים שמנחים אותו הם מצוינות ותשוקה, אומנות ודיוק . מאז ועד היום הסטנס מייצרת את המיטות והמזרנים בעבודת יד ובהתאמה אישית עם המון תשוקה ואהבה ובכדי להשיג שינה איכותית ומושלמת משתמשים בעלי המלאכה רבי האומן שיוצרים כל מזרן בעבודת יד אך ורק  בחומרים טבעיים בלבד כמו  פשתן, צמר וכותנה הטהורים ביותר, עץ אורן מהאיכות הגבוהה ביותר בשבדיה, ושיער זנב סוס היפו-אלרגני אמתי.

איכות ועשייה הולכים יד ביד. לכן אנחנו משתמשים במשאבים מתחדשים ובחומרים טבעיים בלבד כדי להשיג את השינה המושלמת.

כמעט מאה שנה לאחר יום הקמתה מונתה הסטנס לספקית הרשמית של הוד מלכותו המלך גוסטב הרביעי אדולף, מלך שבדיה ב-1952, ומאז ועד היום היא הספק המלכותי הרשמי של בית  המלוכה השוודי ונחשבת לאות ומופת של איכות שוודית ולעיצוב סקנדינבי מהדרגה הגבוהה ביותר. בשנת 2006 קיבלה הסטנס תעודת הוקרה מהמלך השוודי עבור יצוא מיטות ומזרנים איכותיים מחוץ לגבולות שוודיה.

הסטנס נמצאת כיום בבעלותו יאן ריד, הדור החמישי למשפחה, שנכנס לתפקידו ב1988 ומתמקד מאז בהרחבת מותג הסטנס לכל העולם