כותרות אחרונות
Search

מותג השעונים השוויצרי "ORIS" יוצא ביוזמה מבורכת של שמירת אתר המורשת העולמית "ימת באיקל".

צילום: יח"צ חו"ל

 

מותג השעונים השוויצרי "ORIS" יוצא ביוזמה מבורכת של שמירת אתר המורשת העולמית "ימת באיקל"

המותג הנחשק משיק שעון  – במהדורה מוגבלת  והמכירות של השעונים תסייע בגיוס כספים לפרויקט לשימור האגם.

 

בשנת 2020 החשיבות של שמירה על מאגרי שתייה ברחבי העולם, הוא הנושא מן החשובים ביותר. בעשור האחרון, מספר רב של מקומות בעולם סובלים מבצורת, יובש ושריפות, מקומות אחרים נפגעים משיטפונות של מים מזוהמים אשר גורמים לנזקים בלתי הפיכים.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

חברת השעונים השוויצרית ORIS (אוריס), מאמינה שיש לאנשים של כל העולם מחויבות משותפת לנהוג באחריות לשימור כדור הארץ והאקלים,  מצטרפת לקרן ימת באיקל, ארגון ללא מטרת רווח, ויוצאת ביוזמה לשימור אתר המורשת העולמית הימת באיקל, מקור המים המתוקים הענק הנמצא בסיביר שברוסיה.

 

ימת באיקל, היא האגם המכיל 20% ממי השתיה של כל אוכלוסיית העולם, מגיע לעומק של 1,642 מ', ומשמש מקור שתייה ומחיה לאלפי מיני חיות וצמחיה. האגם נמצא באיום מוחשי נוכח השפעתו ההרסנית של בני אדם, ע"י זיהומו באמצעות מפעלים תעשייתיים.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

לטובת היוזמה, המותג ORIS, המתמחה בייצור שעוני צלילה, מציג מהדורה מוגבלת ומיוחדתLAKE BAIKAL LIMITED EDITION,  שעון הצלילה מסדרת Aquis . המהדורה כוללת 1,999 שעונים בלבד הנמכרים ברחבי העולם. מכירות של השעונים, כאמור תסייע בגיוס כספים לפרויקט שימור ימת באיקל. הפרויקט המבורך וארוך הטווח מנוהל ע"י מדענים מהפקולטה לביולוגיה של אוניברסיטת אירקוצק.

 

 

השעון החדש מתאפיין במראה על זמני לשימוש יומיומי, ובעיצוב מותאם לצוללנים ומראה ספורטיבי ועדכני. הטבעת מסביב לשעון הינה חד כיוונית, והשעון מתאים לעומק של עד 300 מטר.

 

צילום: יח"צ חו"ל

השעון כולל מגוון רחב של פונקציות, בניהם: מנגנון  אוטומטי של אוריס עם תאריכון בשעה 6, פלדת אל חלד, עמיד בפני מים עד 300 מטר, טבעת שעון מסתובבת בצורה חד כיוונית, זכוכית ספיר קריסטל, מקומרת וחסרת השתקפות משני הצדדים.

 

מחיר לצרכן: 7,990 ₪

 

ניתן להשיג בהזמנה אישית בלבד! ברשת אימפרס ובחנויות המובחרות.