כותרות אחרונות
Search

מותג התה "פומפדור" משיק לראשונה בישראל תה שחור איכותי בעל טעם וארומה עשירים במיוחד ב-3 טעמים !

עידן הזהב !

 מותג  התה "פומפדור" משיק לראשונה בישראל סדרת הזהב.

 תה שחור איכותי בעל טעם וארומה עשירים במיוחד  ב-3 טעמים: קלאסי 1882, ארל גריי  וקלאסי עם לימון.

 

חברת התה הבינלאומית פומפדור (TEEKANNE), משיקה לראשונה בישראל סדרת תה חדשה: סדרת הזהב ב-3 טעמים עשירים המבוססים על תה שחור איכותי.

 

תערובות התה של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים למעבדות האיכות של טיקנה בגרמניה, לבדיקות מקיפות כחלק מתהליכי בקרת איכות מחמירים על מנת ליצור תערובת הרמונית ומושלמת.

 

 

צילום: אסף לוי

 

התה השחור, הידוע בכינויו "תה רגיל",  הינו (https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%94)  התה הנפוץ והמוכר ביותר בעולם. הוא מיוצר מעלי שיח התה, חזק יותר בטעמיו ומכיל יותר קפאין (בהשוואה לתה ירוק). התה השחור מהווה 90% מהתה הנמכר במערב.

 

התה השחור הנמכר ביותר בישראל הינו "ארל גריי", תערובת תה שחור המבושמת בשמן אתרי הממוצה מקליפת ברגמוט (סוג של פרי הדר). תערובת תה פופולרית זו נקראת על שם הרוזן צ'ארלס גריי  השני.

 

בסדרה החדשה של פומפדור שלושה טעמים:

קלאסי 1882 – זו היא תערובות התה הקלאסי של פומפדור, התערובת המקורית אשר הומצאה בשנת 1882 עבור אלברט מלך סקסוניה. העלים נקטפים ונבררים באופן ידני בגינות התה המפורסמות של אסאם וציילון. זהו תה שחור קלאסי פרימיומי בעל ארומה חזקה המתאים לאנשים שאוהבים  טעמי תה נקיים , איכותיים ובעלי ארומה עשירה.

 

מחיר מומלץ לצרכן :12.9-14.9  ₪ לחבילה

 

צילום: אסף לוי

 

 

ארל גריי – תערובת "ארל גריי" של פומפדור עשויות מעלי תה שנקטפו ונבררו באופן ידני מגינות  התה המפורסמות של אסאם וציילון .לאחר תהליך החיתוך של עלי התה הם רוססו בשמן ברגמוט אמיתי (ולא תמציות טעם) לקבלת הטעם המפורסם של הארל גריי המסורתי. לתערובת טעם ארומטי ומרענן המתאים לכל שעות היום.

מחיר מומלץ לצרכן : :12.9-14.9₪ לחבילה

 

 

צילום: אסף לוי

 

קלאסי עם לימון – תערובת התה הקלאסי בשילוב עם לימון של פומפדור עשויות מעלי תה שנקטפו ונבררו באופן ידני מגינות התה המפורסמות של אסאם באפריקה .לאחר קיצוץ העלים הם מרוססים במיץ לימון אמיתי על מנת ליצור תערובת הרמונית ומושלמת. צבעו הבהיר של התה וטעמו הארומטי והמרענן, מעידים על האיכות הבלתי מתפשרת של התערובת המשולמת.

מחיר מומלץ לצרכן 12.9-14.9₪ לחבילה.

 

צילום: אסף לוי

 

 

מוצרי הסדרה בכשרות חתם סופר בני-ברק

את כל מוצרי התה והחליטות של מותג פומפדור, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.