כותרות אחרונות
Search

מותג התכשיטים "DANON" מציג קולקצית קפסולה חורף 2023 – בלעדי באתר הבית.

שת"פ בין "דנון" ל- דנית גרינברג צילום: שי תמיר

 

מותג התכשיטים "DANON"  מציג קולקצית קפסולה חורף 2023 – בלעדי באתר הבית.   

המותג "DANON" משיק קולקציית תכשיטים חדשה בשיתוף  דנית גרינברג שהיא גם הפרזנטורית של המותג. 

 

שיתוף הפעולה המוצלח בין מותג התכשיטים "DANON" לבין פרזנטורית המותג דנית גרינברג הוליד קולקציה חדשה לחורף 2023 , המתאפיינת בשילוב פריטים טרנדיים, מלאי סטייל ושיק עם חומרים איכותיים ומעניינים: פנינים, אבני חן, כסף טהור, זרקונים ועוד… 

 

שת"פ בין "דנון" ל- דנית גרינברג צילום: שי תמיר

 

הקולקצייה החדשה שמה דגש על צרכי הלקוחות, שביקשו תכשיטים עם אמירה אופנתית, כמו כן עמידים למים, מה שהביא לייצור קולקציית תכשיטים שרובם עשויים מכסף טהור (925) בעבודת יד. בין הפריטים ניתן למצוא: שרשראות עדינות בשילוב אבני זירקון, שרשראות סטייטמנט בעלות נוכחות בולטת, עגילי HUGGIES ועגילים משובצים זירקונים ללוק ערב.

 

שת"פ בין "דנון" ל- דנית גרינברג צילום: שי תמיר

 

על אף שמדובר בקולקציית קפסולה, המותג "דנון" וגרינברג דאגו להציע שילוב המאפשר ליהנות מתכשיטים  המתאימים ליום יום  ובלי קושי גם לענות אותם בערב כמו: שרשרת כדורים, הטרנד החם באירופה ובארה"ב, לצד עגילים עדינים משובצים זרקונים, שמתאימים לחתונה או לערב.

 

שרשרת זהב – צילום: רני לוריא

 

בקולקציה שמו דגש מיוחד על עגילים שחלקם משובצים, חלקם חישוקים בגדלים שונים, עגילים מטפסים ועוד…, כל זאת במטרה לתת מענה ללקוחה שרוצה לענוד כמה עגילים ביחד, שידברו באותה השפה וישדרו סטייל ושיק.

 

שרשרת כסף – צילום: רני לוריא

 

דנית גרינברג: "אנחנו מרגישים שהצלחנו להגיע לשילוב המושלם בין תכשיטים שהם מצד אחד קלאסיים ועל-זמניים ומצד שני יש בהם אמירה אישית שלי ושל מעצבי "דנון" שהיא לא פעם "בועטת" ומותחת את גבולות הטרנדים הנוכחיים".

 

מחירים לדוגמא:

שרשראות החל מ- 199 ₪

עגילים החל מ- 149 ₪

 

חברת דנון מעניקה אחריות של שנה לכל התכשיטים.

 

את הקולקציה ניתן להשיג באתר החברה  https://danon-jewellery.co.il/