כותרות אחרונות
Search

מותג טובורג יוצא במהדורה חגיגית ומיוחדת לכבוד יום העצמאות ה 68 לישראל

TUBORG מותג טובורג יוצא במהדורה חגיגית ומיוחדת לכבוד יום העצמאות ה 68 לישראל 

במהדורה שישה בקבוקי טובורגRED  עשירים בטעם, ובנוסף במהדורה מוגבלת לחובבי הבירה ולאספנים שני בקבוקי טובורג בגוון כחול מרהיב עם מתכון חדשני פרי פיתוח בינלאומי  ייחודי  המבוסס על  רכיבי בוטיק עילית שיוצרו בשיטה מסורתית של Floor Malting  בעבודת יד

המהדורה הייחודית והמיוחדת,  6.8%  אלכוהול,  הינה  בישול מחווה לכבוד  יום עצמאות ה 68 לישראל

Cheers Israel!

רינת רוטקובסקי מנהלת אגף שיווק בירה במבשלות בירה בינלאומיות:  "יום העצמאות נחשב לחג הבירה בישראל, בתקופה זו נרשמים ביקושי שיא בקטגוריה. המהדורה המיוחדת , פרי פיתוח בינלאומי נוצרה בהשראת בישולי בירה מיוחדים עשירים בטעם המבושלים במיוחד לרגל אירועים חגיגיים בעולם שבהם בירה הפכה לחלק בלתי נפרד מהתרבות  והפולקלור…………בבישול ייחודי  זה לכבוד  יום העצמאות ה 68 לישראל נעשה שימוש בלתתי בוטיק  ממתקן הנבטה הממוקם באזור בוהמיה שבצ'כיה. תהליך ההנבטה  המיוחד- Floor Malting בעבודת יד  וזן השעורה האיכותי  מעניקים ללתת רבדי טעם רבים עוצמתיים  ומורכבים (Rich Taste) מהלגימה הראשונה, הטעם מדבר בעד עצמו מפגן ראווה של הטבע………….חובבי בירה ואספנים ייהנו ממהדורה מוגבלת וחד פעמית ברשתות השיווק ובברים ומסעדות נבחרים".

tuburg 1

קצת על עושר הטעמים ורכיבי האיכות של טובורג:

המהדורה החגיגית הינה פרי פיתוח בינלאומי ייחודי, עשיר בטעם המבוסס על רכיבי בוטיק שיוצרו בשיטה מסורתית של Floor Malting בעבודת יד המעניקה לבירה טעם מורכב ועשיר יותר מאשר לתת שהונבט בתא הנבטה מודרני.

אחד השלבים בייצור הלתת הוא שלב ההנבטה. שיטת ההנבטה הנפוצה היא בתאי הנבטה.  הלתת מגיע לגובה של כמטר ועובר תהליך של ערבוב על ידי מערבל בורג שנע לאורך תא ההנבטה מספר פעמים ביום. בשיטה זו, מידת הלחות והטמפרטורה נשלטות באופן ממוחשב.

לעומת זאת, בשיטת ההנבטה המסורתית ה- Floor Malting, הלתת מפוזר על ריצפת אולם ההנבטה בשכבה בעובי של כ- 30 סמ' ומעורבב אך ורק ידנית.

מידת הלחות והטמפרטורה נשלטות באופן ידני על ידי פתיחה וסגירה של תריסים באולם ההנבטה. התהליך כולו הוא מעשה הטבע.

עקב עונת הפעילות הקצרה ואופי התהליך, תפוקת הייצור בשיטה זו היא קטנה משמעותית מהכמויות המיוצרות בשיטות המודרניות.

ההבדל, בעיקר בגובה ערימת הלתת, ובתנאי החום והלחות משפיע על נתוני הלתת וטעמיו.

ל- Floor Malted Malt טעם מורכב ועשיר. הליך ייצור זה של לתת  בוטיק בעבודת יד , אוצר את כל איכויות הלתת ומביא ליד ביטוי את כל ספקטרום הערכים התזונתיים ועושר הטעמים באופן הטבעי והעוצמתי ביותר.

עושר  טעמים ורכיבי בוטיק הפכו כבר לחלק בלתי נפרד מטובורג.

מקור עושר הטעמים של טובורג הינו בלתת ה ,CARA AMBER הלתת הייחודי לטובורג המיוצר בתהליך מסורתי של Double Processed תוך שימוש בשעורת אביב דו-טורית איכותית העוברת תהליך כפול של בישול לח, ואז קליה היוצרת שכבת קרמל עשירה. בשל כך CARA AMBER נחשב לאחד מסוגי הלתת האיכותיים והטעימים בעולם.

השימוש בלתת מסוג CARA AMBER מעניק לבירה קשת של רבדים וצבעים, מצבע הדבש ועד לאדום הענברי, וכן גוף שופע ועשיר בטעם.

בירת טובורג מיוצרת מ- 100% תערובת ייחודית של שלושה סוגי מאלט, משמרי לאגר אותנטיים ובשילוב זני כשות אירופאים משובחים. כל אלו תורמים לארומה עדינה ומסייעים לבניית כתר קצף יציב ומראה אלגנטי.

טובורג הוא אחד משלושת המותגים המובילים בישראל. 

טובורג העולמית מתגאה במסורת מפוארת מאז 1895 של בישול בירות לאגר פרימיום.  במבחני טעימה של  טובורג העולמית מקבל טובורג ישראל פעם אחר פעם את ציון האיכות הגבוה ביותר מבין כל יצרני טובורג בעולם.

מאז 1895 טובורג מקפיד להתעדכן, לחדש ולהוביל מהלכים פורצי דרך בקטגוריית הבירה (כגון פקק הנצרה הייחודי), וכעת אוהבי הבירה בישראל מוזמנים ליהנות מחדשנות נוספת של טובורג עם המהדורה הייחודית לכבוד יום העצמאות ה- 68 לישראל ולהתענג על טעם עשיר. לחיים!

מחיר מומלץ לצרכן למארז 8 בקבוקים -45 ₪

Cheers Israel