כותרות אחרונות
Search

מותג טיפוח השמנים הצרפתי "NUXE" משיק את הסרום: "SUPER SERUM".

 

 

 

"SUPER SERUM"

מותג טיפוח השמנים הצרפתי "NUXE"  המבוסס על רכיבים ממקור טבעי משיק את הסרום: "SUPER SERUM"

מוצר מהפכני בתחום האנטי אייג'ינג עם פטנט רשום ממעבדות "NUXE"

 

 

מותג טיפוח השמנים הצרפתי "NUXE" משיק את "SUPER SERUM", סרום אנטי אייג'ינג לפנים המכיל חומצה היאלורונית, ויטמינים ושמנים בוטניים בריכוז עוצמתי של 95%. הסרום מעורר את פעילות תאי העור מחליק את שכבת העור העליונה ומוסיף נפח מצעיר ומביא לתוצאות יוצאות דופן נגד הזדקנות העור !

 

השמנים הבוטניים לכודים בתוך מיקרו ספירות זהובות המייעלות את החדירה של החומרים הפעילים לעור עד לשכבה הבזלית באפידרמיס ששם מתעוררים התאים החדשים.

 

צילום יח"צ חו"ל

 

אותם שמנים בוטניים המוגנים כפטנט רשום עוטפים את התאים החדשים וגורמים להם להתנהג כאילו היו צעירים ב 10 שנים  על פי מחקרים ביולגים שהוכיחו זאת.

 

תוך מספר שבועות קמטים וקמטוטים מטשטשים, כתמים מתבהרים והעור מוצק, קורן וזוהר.

 

"UXE" שמים דגש בפיתוח המוצרים שלהם לא רק על טיפול אלא גם על החוויה החושית וכבר מהטיפה הראשונה עורך יתמסר לריח ולמרקם שנמס אל תוך העור.

 

אופן השימוש:  בוקר וערב על פנים נקיות. יש לקחת טיפה מהסרום לחמם בעדינות בין האצבעות ולמרוח על הפנים והצוואר.

 

 צילום יח"צ חו"ל

 

 

מחיר 425 ₪ ל 30 מ"ל

ניתן להשיג בסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים

 

אודות NUXE

NUXE נוסד על ידי עליזה ז'אבס בשנת  1989ומציע מוצרי אנטי אייג'ינג, לחויות לעור הפנים, לחויות לעור הגוף, מוצרי הגנה מהשמש, שמנים רב שימושיים (פנים , גוף ושיער), לפי קטגוריות גיל וצרכי העור.

המותג חרט על דגלו  שמירה על איכות הסביבה ובע"ח ועושה זאת על ידי התחייבויות סביבתיות, התחייבות איכותיות, שותפויות סביבתיות וחברתיות, המותג מתגאה במעבדה אשר לה מומחיות למחקר בקולגן ובטכנולוגיית אנטי אייג'ינג בלעדית המוגנת כפטנט רשום: פטנט-קולגן מיקרו-קולגן. למותג ספא יוקרתי המציע חוויה מדהימה ביעדים יוצאי דופן המשדרים יוקרה אותנטית, ומעניק הבטחה למסע חושי ייחודי בשילוב מוצרי המותג המציעים אוסף של מוצרי טיפוח מעולים המשלבים את חוזק הטבע, היעילות המדעית והחושים המתעוררים.