כותרות אחרונות
Search

מותג "צ'וקטה" מרחיב ומחדש את סדרת טבלאות השוקולד ומשיק סדרת טבלאות שוקולד מריר פרימיום

צ'וקטה בממלכת השוקולד !

מותג "צ'וקטה" מרחיב ומחדש את סדרת טבלאות השוקולד ומשיק סדרת טבלאות שוקולד מריר פרימיום

* טבלאות השוקולד של צ'וקטה כשרות לפסח

* אריזות איכות חדשות לכל טבלאות שוקולד צ'וקטה

 

ליימן שליסל, בעלת מותג השוקולד צ'וקטה, מרחיבה את סדרת טבלאות השוקולד של המותג ומשיקה סדרת פרימיום חדשה של טבלאות שוקולד מריר מעולה.

 

סדרת הפרימיום החדשה של טבלאות שוקולד צ'וקטה מגיעה באריזות איכות עשויות קרטון, בתוכן השוקולד עטוף בנייר אלומיניום איכותי ואטום השומר באופן מרבי על  טריות ואיכותו של השוקולד.   סדרת הפרימיום של צ'וקטה כוללת טבלאות ב- 3 סוגים, בהם:

  • צ'וקטה שוקולד מריר 70% מוצקי קקאו

  • צ'וקטה שוקולד מריר תפוז 70% מוצקי קקאו – אינו כשר לפסח

  • צ'וקטה שוקולד מריר 85% מוצקי קקאו

 

טבלאות השוקולד בסדרת הפרימיום של צ'וקטה הינן טבעוניות וניתן להשיגן בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות, במחיר מומלץ של 7.90 לטבלה במשקל 100 גרם.

אריזות איכות חדשות לכל טבלאות השוקולד של צ'וקטה

בנוסף להשקת סדרת הפרימיום, גם טבלאות השוקולד המוכרות של צ'וקטה זוכות לחידוש ומושקות באריזות קרטון חדשות ואיכותיות בהן השוקולד עטוף אף הוא בנייר אלומיניום אטום. האריזות החדשות שומרות באופן מרבי על טריותו ואיכותו של השוקולד לאורך זמן.

 

טבלאות השוקולד המוכרות של צ'וקטה מוצעות כעת גם במארזים חדשים של 3 ו-6 טבלאות, בהם שוקולד מריר 48% מוצקי קקאו ושוקולד מריר 60% מוצקי קקאו.

 

את מארזי טבלאות השוקולד של צ'וקטה ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות. מחירו המומלץ של מארז 3 טבלאות במשקל 100 גרם כל אחת 7.90-9.90 ₪ ומחירו המומלץ של מארז 6 טבלאות במשקל 100 גרם כל אחת: 16.90-19.90 ₪. כל טבלאות השוקולד של צ'וקטה (למעט המריר תפוז) כשרות לפסח לאוכלי קטניות בלבד, כשרות פרווה בהשגחת רבנות מדריד, ספרד ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

צ'וקטה הינו מותג פרטי של ליימן שליסל, שתחתיו משווקת החברה מוצרי שוקולד. לליימן שליסל מותג פרטי נוסף – יוגטה תחתיו היא משווקת סוכריות ודברי מתיקה מסוגים שונים. ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומוצרי מזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.