כותרות אחרונות
Search

מותג תרסיסי השמן "פאם" משיק תרסיס על בסיס שמן קוקוס, המצטרף לסדרת תרסיסי השמן הוותיקים והמוכרי

פ א ם

מותג תרסיסי השמן "פאם" נצמד למגמת הבריאות ומשיק: פאם – תרסיס שמן על בסיס שמן קוקוס

שמן קוקוס הידוע ביתרונותיו הרבים נכנס כעת גם לתרסיסי השמן האיכותיים של פאם

***

מותג תרסיסי השמן פאם המוביל את שוק תרסיסי השמן בישראל והידוע ביתרונותיו ובתרומתו לשימוש מבוקר ובריא יותר בצריכת שמן בתזונה היומית, ממשיך להיצמד למגמת הבריאות ומשיק מוצר חדש בעל יתרונות בריאותיים נוספים: פאם – תרסיס על בסיס שמן קוקוס.

 .

פאם- תרסיס על בסיס שמן קוקוס, מצטרף לסדרת תרסיסי השמן הוותיקים והמוכרים של פאם, בהם תרסיס שמן קנולה, שמן זית וקנולה בטעם חמאה. בכך מחזק ומבסס המותג את מעמדו בשוק ומאפשר לצרכן הישראלי יותר ויותר שימושים בתרסיסי שמן כחלופה איכותית ובריאה יותר לשימוש בשמן נוזלי או מוצק.

 .

שמן קוקוס נחשב לאחד המזונות הבריאים וידוע בתרומתו לירידה במשקל ולבריאות. הוא ידוע גם כגורם המעלה את רמת הלחות בעור, כבעל השפעה על רמות הכולסטרול וכתורם לפעילות אנטי בקטריאלית.

 

pam-1

צילום עמית שטראוס

יתרונם של תרסיסי השמן של פאם בכך שבכמות התזה קטנה ניתן למנוע הידבקות באפייה ובבישול, ולהקטין את כמות השמן בתבשיל. תרסיסי השמן של פאם קלים ונוחים לשימוש, מונעים הידבקות, מאפשרים שליטה בכמות השמן וחסכוניים בקלוריות.

 .

מחיר והיכן ניתן להשיג: את פאם- תרסיס על בסיס שמן קוקוס, כמו גם את כל תרסיסי השמן הנוספים של פאם, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. פאם – תרסיס על בסיס שמן קוקוס מוצע במיכל המכיל 113 גרם ומחירו המומלץ: 17.9-19.9 ₪.

פאם- תרסיס על בסיס שמן קוקוס כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ, חוג חתם סופר פ"ת וה- OK ובאישור הרבנית הראשית לישראל.

 .

על חברת ליימן שליסל

תרסיסי השמן של פאם מיובאים לישראל ומשווקים בה ע"י חברת ליימן שליסל, אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת מובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-530 איש.