כותרות אחרונות
Search

מזרח תיכון חדש על מדשאות בית השגריר הצרפי בישראל

בתמונה: איש העסקים הישראלי-פלסטיני עמאר מסלמני מקבל מידי שגריר צרפת בישראל את עיטור אביר ליגיון הכבוד הצרפתי על תרומתו לקידום המסחר, הכלכלה והתרבות הצרפתיים בישראל וברשות הפלסטינית.

לרגל הענקת עיטור אביר ליגיון הכבוד הצרפתי לאיש העסקים הישראלי-פלסטיני עמאר מסלמני על ידי שגריר צרפת בישראל, נפגשו אנשי עסקים מישראל ומהרשות הפלסטינית לחגיגה של אחווה ורעות.

לפרק זמן של מספר שעות בסוף השבוע האחרון, נדמה היה שהדשא של בית שגריר צרפת בישראל ביפו, ירוק יותר מאי-פעם ושחזון מזרח תיכון חדש יכול אולי להתממש כשאנשים משני צידי המתרס חוגגים הצלחה כלכלית ותרבותית באירוע מיוחד במינו.

אות ליגיון 2

איש העסקים הישראלי-פלסטיני עמאר מסלמני מקבל מידי שגריר צרפת בישראל את עיטור אביר ליגיון הכבוד הצרפתי על תרומתו לקידום המסחר, הכלכלה והתרבות הצרפתיים בישראל וברשות הפלסטינית.

סביב תקרובת אותנטית של כבשים ממולאים באורז ובפירות יבשים שהוכנו ע"י השף נאביל מהמרכז הקולינארי Notre-Dame במזרח ירושלים, מבחר עשיר של סלטים וכנאפה  אותנטי לקינוח נפגשו אנשי עסקים מישראל ומהרשות הפלסטינית לחגוג את מעמד הענקת עיטור אביר ליגיון הכבוד הצרפתי שהוענק לאיש העסקים הישראלי-פלסטיני עמאר מסלמני.

עמאר מסלמני, דור שני למייסדי "מסלמני גרופ" והמנכ"ל שלה בהווה,  שקיבל את העיטור בטקס מרגש מידיו של מר פטריק מיזנאב, הוא היבואן של מותגי הבישול והמטבח הצרפתיים היוקרתיים טפאל, פיירקס, לומינארק ועוד.

אות ליגיון 3

את עיטור הכבוד היוקרתי קיבל על תרומתו לקידום המסחר, הכלכלה והתרבות הצרפתיים בישראל וברשות הפלסטינית. קבוצת "מסלמני" מגלגלת מחזור מכירות של כחצי מיליארד שקלים  כשהמותגים הצרפתיים מהווים נתח נכבד ממנו. ברשות הפלסטינית עמאר מסלמני הוא גם היבואן של סמסונג והוא כיום בשלב הקמת רשת חנויות מוצרי חשמל שתהווה    one stop shop  לכל מותגי החשמל אותם הוא מייבא.

במהלך הענקת העיטור ציין השגריר לשבח את הירתמותו של מסלמני לכל הפעילויות התרבותיות, מסחריות המתקיימות בשגרירות לאורך השנים.

באו לברך ולהשתתף בשמחתו של עמאר נציגים מישראל, אנשי עסקים, נציגי רשתות קמעוניות המשווקים את המותגים המיוצגים ע"י מסלמני מהמגזר הערבי בישראל ונציגים רבים מהרשות הפלסטינית שהגיעו ,מרמאללה, ממזרח ירושלים, מחברון ואפילו מעזה.