כותרות אחרונות
Search

מחלבות גד תקיים את כנס בתי הקפה הראשון מסוגו לשוק המקצועי בליוויו קולינארי של השף ארז קומורבסקי

צילום: ארכיון דניאל-לילה

מחלבות גד תקיים את כנס בתי הקפה הראשון מסוגו לשוק המקצועי בליוויו קולינארי של השף ארז קומורבסקי

בחודש פברואר יתקיים בתל אביב כנס חדשני מסוגו אשר יציע חידושים ופתרונות לשוק המקצועי, במטרה להקל על הקושי הכלכלי שחווה התחום בשנה האחרונה.

 

כספק מרכזי לשוק בתי הקפה, תקיים מחלבות גד כנס חדשני מסוגו, הפונה לתחום בתי הקפה, ונועד לספק פתרונות אמיתיים, חדשניים ומקוריים למסעדנים ולבעלי בתי קפה. הכנס יציג חידושים מבתי קפה ברחבי העולם, ויספק פתרונות ברמת מוצר ready to use, אשר נועדו להקל על המטבח המקצועי.

 

הכנס ייערך לאור הקשיים הכלכליים שחווה ענף המסעדנות ובתי הקפה בשנה האחרונה. רגולציה במיסים, חקיקת עובדים זרים ותשלומים רטרואקטיביים, קשיים במציאת כוח אדם, התאגדות עובדים בענף כנגד המסעדנים, כל אלו יוצרים קשיים שטרם נראו כמותם בתחום, ואלו מובילים את המסעדנים ובעלי בתי הקפה לחפש פתרונות בכדי "להשאיר את הראש מעל המים" ולהימנע מסגירת עסקים. הפתרון המיידי בו בוחרים רבים בתחום הוא בנקיטה של אלטרנטיבות הוזלה, פתרון כלכלי טקטי אך כזה שאינו מציע פתרון אסטרטגי לטווח הארוך. מחלבות גד מאמינה כי על מנת לשרוד בתחום תחרותי שכזה, יש צורך לשמור על קולינאריה ברמה גבוהה ועל חומרי גלם איכותיים מבלי להתפשר על חשבון הלקוח. הכנס יציג פתרונות וחידושים אשר ידגימו כיצד ניתן להציע חוויה של קולינאריה ברמה גבוהה לסועד, ובד בבד לקיים רווחיות וכדאיות כלכלית, גם בתקופה הקשה שחווה ענף.

 

שף ארז קומורבסקי – צילום: בן קלמר

 

המלווה הקולינארי של הכנס הוא שף ארז קומורבסקי, חלוץ בתי הקפה בארץ, אשר עומד מאחורי בית הקפה הראשון האיכותי שנפתח בישראל- לחם ארז. הכנס ילווה בשתי הרצאות מרתקות מפי סטיבן לובל ועמית פרבר.

 

סטיבן לובל- אבי ניהול המסעדות בארץ, יציג פתרונות בהתאם למצב הנוכחי בענף, ויחשוף מניסיונו והיכרותו את רזי המסעדנות, האירוח והשירות. עמית פרבר- מעצב קונספטים, יציג השראות עיצוב מהעולם וידגים כיצד ניתן ליצר חוויה עיצובית ומרגשת ללקוח.

 

בנוסף להרצאות יוצגו בכנס מגוון קונספטים של בתי קפה מרחבי העולם.

 

הכנס יערך ב"אביגדור", תל אביב, בתאריכים 11-12/2/2019, בין השעות 10:00-18:00 בשני סבבים בכל יום. הכניסה למוזמנים בלבד

 

אודות מחלבות גד:

מחלבות גד הינה מחלבה משפחתית, שצמחה ברבות השנים לכדי המחלבה הרביעית בגודלה בישראל, תוך שמירה על הטעם המשפחתי הייחודי לה ומוצרי בוטיק פרי מחלבותיה.