כותרות אחרונות
Search

קולקציית התחפושות של שושי זוהר – פורים 2021.

תמונת שער – צילום: רוני נחמיאס

 

פורים 2021 בצל מגפת הקורונה.

קולקציית התחפושות של שושי זוהר.

להיטי השנה: וונדר וומן בכיכובה של גל גדות, הג'וקר והארלי קווין, נועה קירל עם 14 תחפושות חדשות בהשראת הלהיט מיליון דולר, קולקציית my story ונערות המוסיקה, ליין חדש וקסום של חדי קרן עם כנפיים מרחפות, קולקציית בלי עין הרע, דמויות LOL חדשות, ביצת ההפתעה שמשגעת את העולם RAINBOCORNS, גיבורי על, פרדי קרוגר ועולם הדמדומים.

 

חברת 'שושי זוהר תחפושות שאוהבים' יצרנית התחפושות המובילה בארץ, ממשיכה להפתיע למרות מגפת הקורונה ומתחדשת גם בפורים 2021 עם קולקציית ענק של תחפושות ואביזרים לכל הגילאים באיכות בלתי מתפשרת בזכות חתימת ידה הייחודית והמשוקעת, תוך מחשבה, אהבה ותשומת לב לפרטים הקטנים. המבחר המסחרר כולל את להיטי השנה והמותגים המבוקשים עם תחפושות בעלות תו תקן ישראלי לפעוטות, ילדים, נוער ומבוגרים בעיצובים מפוארים, רמת גימור איכותית, תפירה מדויקת והמון השקעה בבדים עשירים, נוחים, בפרטים הקטנים ובתוספת צבעוניות.

 

צילום: רן ברגמן

 

חדש! כוכבת הפופ הכי גדולה היום בישראל נועה קירל בקולקציה חדשה 'מיליון דולר' לילדות ונערות, עם 14 תחפושות חדשות בדמותה עשירות בפאייטים ונצנצים בהשראת הלהיט שלה 'מיליון דולר'.

 

צילום: רן ברגמן

 

חדש! וונדרוומן לילדות וגם לנערות ונשים עם יציאת הסרט החדש בכיכובה של גל גדות "וונדר וומן 1984", לצד קולקציה חדשה של הקלאסיקות באטמן וסופרמן לבנים, בנות וגם להורים עם יותר מ-50 דגמים שונים וחדשים. בנוסף לגיבורי העל גם הג'וקר מציפורי הטרף והארלי קווין המהממת. חדש! קולקציית בלי עין הרע, תחפושות לילדות ונערות עם סמל העין שסחף את הישראלים בשנה האחרונה. קולקציית נערות המוסיקה ו- my story בהשראת הרשתות החברתיות עם תחפושות מלאות צבע ואביזרים כיאה לשיגעון ריקודי הטיקטוק.

 

צילום: רן ברגמן

 

חדש! לראשונה קולקציית תחפושות חדשות של ריינבוקורן ביצת ההפתעה החדשה שמשגעת את העולם RAINBOCORNS עם חמש דמויות, ותחפושות חדשות של להיט בובות ההפתעה LOL השובבות עם משקפיים, תכשיטים ואביזרים ייחודיים.

 

צילום: רן ברגמן

 

עוד בלהיטים העולם הקסום של הילדות: קולקציית יוניקורן (חד קרן) עם 20 דגמים חדשים לילדות ונערות, מלוות בכנפיים שיעיפו אותן לרחף בממלכת היער הקסום. ברבי מקבלת השנה סטייל עדכני בקולקציית 'ברבי פאשן', גם האיילות- במבי ממשיכות בפורים, וקולקציית רוק בועטת ומגניבה לבנים ולבנות וגם לנשים וגברים, כוללת אאוטפיטים מחוספסים בשילוב שרשראות ברזל וניטים.

 

צילום: רוני נחמיאס

 

המותגים האהובים לילדים ממשיכים להיות מבוקשים גם השנה עם תחפושות של צבי הנינג'ה, פאוור ריינג'רס, כוח PJ, מפרץ ההרפתקאות, סמי הבנאי, מטוסי על, בוב ספוג ובוב הבנאי. ולצדם כוכבי הילדים הישראלים האהובים מיקי מוכתר ויובל המבולבל.

 

צילום: רוני נחמיאס

 

קלאסיקות ושוברי הקופות של דיסני גם הם ממשיכים, חברת שושי זוהר בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב בלעדי של תחפושות דיסני מקוריות: אנה ואלזה מהסרט 'פרוזן' ולצדן כל נסיכות דיסני מהאגדות בשמלות נשף מפוארות במבחר מסחרר של דגמים: אלנה, רפונזל, שלגיה, סינדרלה, טינקרבל, סופיה ובל במגוון עיצובים חדשים. אל חבורת הדגמים של מיקי מאוס מצטרף השנה גם דונלד דאק לילדות.

 

צילום: רן ברגמן

 

MARVEL COMICS גיבורי העל האהובים בתחפושות חדשות ומפוארות על טהרת הקומיקס של ספיידרמן וספיידרוומן, האוונג'רס התאספו: קפטן אמריקה, תור, אקס מן ואיירון מן. גם גיבורי העל האלק, וולברין, גרוט, תאנוס הנבל, הפנתר השחור ודדפול עם תחפושות מושקעות ושריריות הזהות למקור.

 

צילום: רן ברגמן

 

עולם הדמדומים והמפחידים: תחפושות חדשות של פרדי קרוגר ומבחר ענק של כ- 70 דמויות מפחידות לבנים ולבנות: ג'וקרים, דינוזאורים, זומבי, שלדים רוקדים, חייזרים, מכשפות, ליצנים, עטלפים, מומיות, זאבים, גורילות מפחידות ומעוותות המצטרפים לשפע תחפושות של נינג'ות, אינדיאנים ופיראטים.

 

צילום: רוני נחמיאס

 

גם כוחות ההצלה והשיטור הישראלים עם תחפושות של שוטרים וכל לוחמי צה"ל. וכמובן גיבורי הקורונה פרמדיקים מד"א, אחיות ורופאים. 

 

למגזר הדתי: הקלאסיקות של גיבורי התנ"ך והיהדות כמו ארבעת האימהות, אהרון, משה רבנו, הכהן הגדלות אהרון, אברהם אבינו, יוסף וכתונת הפסים, דוד המלך, משה רבנו, שלמה המלך ועוד…

 

תחפושות שושי זוהר ניתן להשיג:

בטויס אר אס,

הפיראט האדום,

עידן 2000,

כפר השעשועים,

הפנינג,

בחנות המפעל

'צעצועי שגיב'

ובחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ

https://www.shoshi-zohar.co.il