כותרות אחרונות
Search

מחלבת "שטראוס" שמחה לבשר על מהלך בו אתם בוחרים איזה מילקי יחזור – "מילקי COMEBACK".

 

 


מחלבת שטראוס שמחה לבשר על מהלך: "
מילקי COMEBACK".

מותג המעדנים המוביל בישראל מכריז על משאל עם: אוהבי ואוהבות המילקי יוכלו לבחור איזה טעמים נוסטלגיים יחזרו במהדורת קיץ חגיגית ביולי הקרוב.

 

מאז הושק המילקי בשנת 1979, פיתחנו למעדן כמאה טעמים שונים! חלק גדול מהטעמים השאיר רושם וגעגוע גדול אצל הצרכנים: בכל חודש מקבל שירות הצרכנים של שטראוס עשרות פניות לחזור ולייצר מגוון טעמי מילקי שהושקו לאורך השנים. כך למשל רק בשנת 2020 התקבלו 2,347 בקשות להחזרת מילקי קצפת עם כפיות שוקולד, מאות פניות להחזרת מילקי שייק, ועשרות פניות להשקה מחודשת של מגוון טעמים בהם מילקי מוס ומילקי פסק זמן.

 

בתמונה: סטטיק (לירז רוסו), יוסי סגל ובן אל תבורי בצילומי הקמפיין צילום: סטודיו "שטראוס"

 

למעדן האהוב בישראל קהל צרכנים נאמן ומעורב, והשנה החלטנו במילקי לתת לצרכנים להשפיע, ולראשונה להשאיר את הבחירה איזה טעמים להחזיר בידיהם. במסגרת המהלך מופו מאה הטעמים שיוצרו מיום השקת המעדן, מתוכם נבחרו טעמים אייקוניים במיוחד ואלה יועמדו לבחירת הצרכנים – שייבחרו שלושה טעמים שיושקו במהדורת קיץ חגיגית בחודש יולי.

 

בתמונה: סטטיק (לירז רוסו), יוסי סגל ובן אל תבורי בצילומי הקמפיין צילום: סטודיו "שטראוס"

 

בתאריך 26.5.21, עלה קמפיין חדש בהובלת הפרזנטורים של המותג, סטטיק ובן אל, ובהופעת אורח של השחקן יוסי סגל, המזמין את הצרכניות והצרכנים להשתתף בהצבעה ולבחור את הטעמים שיוחזרו למדף. באתר ייעודי שהוקם לטובת המהלך: https://www.milky.co.il, ניתן להצביע אלו מששת הטעמים שנבחרו יוחזרו, כמו גם להשתתף בחידון מילקי נושא פרסים. ההצבעה תיסגר ב-04.06.21. בחירת הטעמים התבססה על הביקוש שאיתרנו מפניות לשירות הצרכנים לאורך השנים, יכולת שיחזור המתכון המקורי והיתכנות תפעולית לייצור בהתאמה לשינויים שבוצעו בקו הייצור לאורך השנים.

 

 

צילום: סטודיו "שטראוס"