כותרות אחרונות
Search

הלהקה האגדית Alphaville מגיעה לשתי הופעות בישראל – הופעות שהן שיקוי לנעורים נצחיים.

צילום: יח"צ

 

 

אחרי שנה לא פשוטה שעברה על העולם כולו – מתחילים לחזור לשפיות!  

Alphaville

להקת Alphaville לא רק גדולה ביפן היא גם ביג בישראל והביקוש האדיר להופעות הלהקה האהובה מביא אותם פעם נוספת לשתי הופעות שהן שיקוי לנעורים נצחיים.

 

28.07, משכן אמנויות הבמה באר שבע

29.07, היכל התרבות תל אביב

 

הלהקה האגדית Alphaville  חוזרת לישראל בפעם השלישית אחרי שני ביקורים קודמים אליהם נחטפו כל הכרטיסים. הלהקה שהוקמה ב1982 בגרמניה שומרת על גחלת בוערת בקרב בסיס המעריצים האדוק שלה בעולם ובישראל בזכות להיטים נצחיים ואלבומים שמכרו למעלה מ6 מיליון עותקים ברחבי העולם.

 

סאונד הסית' פופ המקורי של הלהקה שבה את לב הקהל עם יצירה מקורית שקמה לחיים על הבמה, בין להיטיה הגדולים עליהם תוכלו להתרפק במופע Forever Young,Big In Japan, Sounds Like A Melody, Dance With Me, Jet Set ועוד…

 

Alphaville הוקמה לראשונה תחת השם "Forever Young", וכך גם נקרא אלבומה הראשון מ-1984. האלבום כלל את הלהיט בעל אותו השם, שנחשב לקלאסיקת אייטיז עד היום. באותו אלבום הופיע השיר "Sounds Like A Melody" שהיה גם הוא ללהיט, וכמובן השיר "Big In Japan" שנחשב למזוהה ביותר עם ההרכב וזכה להצלחה כלל עולמית והגיע לראשי המצעדים באירופה וארה"ב. זוהי הפעם השלישית הלהקה מגיעה לישראל,  הופעותיה הקודמות בישראל של הלהקה זכו לתשבחות מן הקהל והתקשורת כאחד ולחובבי הנוסטלגיה ומעריצי הלהקה מובטח ערב בלתי נשכח.

 

צילום: יח"צ

 

את הלהקה מביאים לישראל  חברת "הדרן" שהביאה בעבר מגוון רחב של אומנים…… שחברה לחברת פורום פקטור.

 

מחירי הכרטיסים ינועו בין 179 ₪ ל529 ₪

המופע מותאם ומונגש לנכים, לפרטים יש לפנות טלפונית למשרד הכרטיסים איוונטים *9066.