כותרות אחרונות
Search

מחפשים מומחה ברפואת עור! – ד"ר איתן ברמן מומחה ברפואת עור, דרמטולוגיה אסתטית.

בתמונה: ד"ר איתן  ברמן יחד עם הזמר רגב הוד –  צילום: יח"צ ד"ר איתן  ברמן

 

מחפשים מומחה ברפואת עור!

ד"ר איתן ברמן מומחה ברפואת עור, דרמטולוגיה אסתטית.

 

מחפשים מומחה ברפואת עור וגם שחקן נשמה?

כשאני מעוניינת לרענן את המראה שלי ולעבור טיפול אסתטיקה, ישנם כמה פרמטרים הכרחיים שאני מוודאת שיהיו ב-DNA  האישי והמקצועי של מי שאמור לטפל בי. חשוב לי מאד שמולי יעמוד רופא, רצוי רופא עור מומחה שמבין את מבנה העור, מרקם העור והתהליכים שהעור עובר עם השנים, איזה מהחומרים המוזרקים מתאימים לי ולאיזו מטרה, רופא עור עם ניסיון בתחום ועם המלצות של מטופלים מרוצים. יותר מזה, אני מחפשת רופא עם נשמה! איש מקצוע שיראה את האדם המטופל שנמצא מולו, איש מקצוע שיסתכל עלי בגובה העיניים, יסביר לי את תהליכי הטיפול, ושהתוצאה הסופית תהיה חשובה לו בדיוק כמו שהיא חשובה לי, שיראה את הפנים כיחידה הוליסטית אחת ויטפל במראה טבעי עד כמה שניתן.

 

מי אתה ד"ר איתן ברמן?

ייגעתי ומצאתי את ד"ר איתן ברמן. מומחה ברפואת עור ומוביל בתחום האסתטיקה מזה עשור שנים. מוכר וידוע בהזרקות בוטוקס, מילוי באמצעות חומצות היאלרוניות, טיפולי ביו-סטימולציה ליצירה מחודשת של הגוף את הקולגן והאלסטין, פילינג, חוטים ועוד. בנוסף ד"ר ברמן בעל ניסיון רב בתחום הזעות יתר בבית השחי ובעזרת טיפול אחד הבעיה תיפטר לצמיתות. אם אתם סובלים מבעיות של דלילות השיער, ד"ר ברמן הוא האיש שלכם. למעשה, הוא מטפל ומתמחה בכל הבעיות הקשורות ברפואת העור.

 

בתמונה: ד"ר איתן  ברמן יחד עם הזמר רגב הוד –  צילום: יח"צ ד"ר איתן  ברמן

 

במה שונים טיפולי האסתטיקה של ד"ר ברמן משאר הטיפולים בתחום?

כל אישה בכל גיל רוצה להתרענן ולהראות טוב יותר, צעירה יותר ורעננה. הזרקות הבוטוקס מזמן הפכו לדבר שבשגרה ולסטטוס חברתי עליו מדברים בפגישות יום השישי. כל לקוח המגיע למרפאה, יפגש עם ד"ר ברמן לפגישת היכרות, לתיאום ציפיות ובניית תכנית עבודה משותפת. בזכות התמחותו ברפואת עור, הוא מבין היטב את התהליכים של העור, יודע היכן נכון להזריק ולטשטש, מה נכון להבליט, ועם איזה חומרים להשתמש והיכן. הוא מתייחס למרקם העור, לאיכותו, למידת החשיפה שהייתה במשך השנים לשמש, כי העור זוכר הכול וצריך להתאים כל טיפול באופן אישי לכל מטופל או מטופלת.

 

ד"ר ברמן מעיד כי בתהליך עבודתו להשגת התוצאה הטובה ביותר הוא מזריק וממלא אזורים שקועים בפנים בשלבים. המטרה היא מראה טבעי תוך שמירה על פרופורציות של כל הפנים. לדוגמה, כשלקוחה מבקשת להגדיל שפתיים בלבד, הוא יעבה את השפה התחתונה ביחס נכון לשפה העליונה, תוך שמירה על פרופורציות נכונות של כל הפנים למראה טבעי ומאוזן.

 

לאחרונה, החלו גברים רבים מגיעים אל המרפאה באחוזים גדולים בצורה משמעותית. אם עד היום גברים התביישו להודות שהם מזריקים, הרי שהיום זה שכיח ומקובל. ישנם גברים המלווים את נשותיהם לטיפול, רואים, מתרשמים ועוברים את הטיפולים בעצמם. הטיפול האסתטי לגברים שונה מזה של הנשים הן בגלל מרקם העור הגברי השונה, והן בגלל שבעיצוב ופיסול פנים גבריות הקווים הנחשקים הם יותר זוויתיים וחזקים.

 

מהו הטיפול בהזעת יתר בבית השחי?

הזעת היתר היא תופעה בה בלוטות הזיעה מפרישות זיעה מרובה גם במצבים שאנשים אחרים אינם מזיעים כלל וכלל. הזעת יתר פוגעת מאד באיכות החיים ואנשים יודעים לספר כי שנים הלכו עם חולצות שחורות בלבד בניסיון להסתיר כתמי זיעה באזור. ולא נזכיר את הריח המתלווה לתופעה.

 

ד"ר ברמן מומחה ברפואת עור המטפל אישית בכל מטופל. בעזרת מכשיר ה"מירה דריי" המיוצר בארה"ב ומאושר ע"י ה-FDA, CE ומשרד הבריאות הישראלי, הוא מצמצם משמעותית את בעיית ההזעה אחרי טיפול אחד בלבד. תוצאות סופיות תהיינה אחרי כ-3 חודשים, ובמידת הצורך המטופל יעבור טיפול שני להשגת פתרון סופי ולצמיתות.

 

בתמונה: ד"ר איתן  ברמן יחד עם הזמר רגב הוד –  צילום: יח"צ ד"ר איתן  ברמן

 

ומה עם דילול השיער?

רפואת עור כוללת את כל מה שקשור לתחום השיער. כרופא עור הוא בודק את הבעיות שגורמות לדלילות השיער בהתבססות על בדיקות דם כדי לשלול בעיות אחרות, ומתמקד בבעיה העיקרית אשר גורמת לשיער לנשור ולהיות דליל. הוא בודק את שורש הבעיה ואת שורש השערה במיקרוסקופ וברוב המקרים פותר את הבעיה אחרי טיפול אחד בלבד.

 

ד"ר איתן ברמן הגיע אל תחום הרפואה ממקום של נתינה, אהבת המקצוע ואהבת אנשים, וגם ממקום של טרגדיה אישית במשפחתו שקרתה עקב טעות אנוש של רופא. הוא שם גם כדי לוודא שטעויות כמו שקרו במשפחתו לא ישנו. הוא יודע להקשיב ללקוחותיו, להתבונן בבן האדם מולו ולמצוא את שמציק לו.

 

ד"ר ברמן הוא מנטור בתחומו, נותן הרצאות בכל הארץ בתחום הזרקות וטיפולי אסתטיקה, ומלמד דורות חדשים של רופאים את הנושא באופן מקצועי ומהימן. בנוסף הוא אינו מוותר על פעילותו במסגרת קופת חולים לאומית וממשיך לטפל במטופלים באותה אכפתיות ואנושיות גם ברפואה הציבורית.

 

שמו כרופא עור המטפל בבעיות שרופאים אחרים לא מצאו פתרון, החשיבה המיוחדת שלו מחוץ לקופסה בכל הקשור בתחום, עשו להם כנפיים ואין זה פלא שלקוחותיו מגיעים מכל קצוות הארץ.

 

ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור

”רואה מעבר לעור"

טלפון : 054-2226557

 

אתר – https://dr-berman.com/

פייסבוק – dr.berman.eitan

אינסטגרם – dr.berman1