כותרות אחרונות
Search

מיכל צפיר נבחרה להוביל את קמפיין הבריאות של חברת OIG המייבאת מגוון מוצרי חשמל לבית

חברת OIG המייבאת ומשווקת מגוון מוצרי חשמל לבית, שמה דגש על מוצרים בריאותיים ואקולוגיים המסייעים ביישום אורח חיים בריא בבית בקלות ותוך שמירה מקסימלית על הערכים התזונתיים במזון. החברה פותחת את שנת 2016 עם פרזנטורית חדשה בדמותה של המומחית לאורח חיים בריא – מיכל צפיר, המדגישה את חשיבות הבריאות והבחירות היומיומיות המשפיעות עליה החל מבחירת המזון ועד להרגלי האכילה עצמם. צפיר תקבל על כיכובה בקמפייני הפרסום סך של כ-350,000 ₪ לשנה

zafir 1

מיכל צפיר ל OIG. צילום אסף שמע (שוקו)

צפיר תוביל את פעילות התקשורת השיווקית של החברה,  אשר תתרכז ביישום אורח חיים בריא, בדגש על מסחטות הבריאות מהדור החדש של  Hurom ישראל, והמטבח הבריא של מותג הפרימיום DAVO. פעילות זו נאמדת בכ-1.8 מיליון ש״ח בשנה. הקמפיין הפרסומי צפוי לכלול סרטוני הדרכה, מודעות ופעילויות שיווקיות שונות לאורך השנה.

OIG  היא חברה משפחתית הפועלת בשוק מוצרי החשמל כבר יותר מ-20 שנה, ומתמקדת במוצרים התורמים לאיכות החיים ולבריאות לקוחותיה.  בין מותגיה: ייבוא בלעדי של Hurom ישראל- מסחטות הבריאות מהדור החדש, מותג הפרמיום DAVO, מותג הקיטור האיטלקי POLTI והמותג Novo.

zafir 2

מיכל צפיר ל OIG. צילום אסף שמע (שוקו)

איציק ועופר גבאי, בעלים בחברת OIG: "שנת 2016 הולכת להיות שנה משמעותית במיוחד עבורנו כחברה, שנת פריצה וצמיחה. הבחירה שלנו במיכל צפיר אינה מקרית. מיכל ידועה כמומחית לאורח חיים בריא  המאמינה ביישום קל ופשוט של בריאות בבית ולמעשה, מייצגת בדיוק את ערכי הליבה של המותג שלנו המושתת על איכות וחדשנות טכנולוגית המאפשרות יישום קל של תזונה בריאה. אנו בטוחים שמיכל וצוות הפרסום שלנו, יסייעו להמשך הצלחת המותגים בישראל".