כותרות אחרונות
Search

מינויים בכירים – דב צימרמן מונה לתפקיד מנהל ההנדסה הראשי בחברת "EATON" ישראל.

 

 

 

דב צימרמן מונה לתפקיד מנהל ההנדסה הראשי  בחברת "EATON" ישראל. 

מנכ"ל "EATON" ישראל, אופיר גורן: "אני מבקש לברך על מינויו של צימרמן. אנחנו בתקופה מורכבת ותנודתית שמדגישה את הצורך בתכנון, הקפדה על הפרטים והנדסה איכותית ביותר שיש בנמצא – במטרה לספק תשתיות חשמל אמינות ורציפות"

 

 דב צימרמן מונה לתפקיד מנהל ההנדסה הראשי בחברת "EATON"  ישראל, הזרוע המקומית של ענקית תשתיות החשמל והאנרגיה הגלובלית. בתור מנהל ההנדסה הראשי ישמש צימרמן כמנהל תחום התמיכה הטכנית ותחום ניהול כלל המוצרים שמציעה החברה בארץ. 

 

מנכ"ל "EATON" ישראל אופיר גורן בירך על המינוי ומסר: "הצטרפותו של דב לצוות של "EATON" היא חיזוק בימים אלה, שבהם העולם מגלה את הנחיצות הרבה של אספקת אנרגיה רציפה ואמינה, יותר מתמיד."

 

דב צימרמן מנהל הנדסה ראשי  בחברת "EATON" ישראל – צילום: יח"צ "EATON"

 

קודם לתפקידו הנוכחי שימש צימרמן במשך 4.5 שנים בתפקיד מהנדס מכירות של חברת "SIEMENS" בישראל. קודם לכן שימש בתפקידים שונים בחברת "SCHNEIDER" בישראל ובהם תפקיד של מנהל מוצר ותפקידי הנדסה. בעברו ניסיון בתור מהנדס מתכנן במשרדי תכנון של מערכות חשמל. בהשכלתו, צימרמן הוא בוגר אוניברסיטת אריאל שבשומרון.

 

מנהל ההנדסה של "EATON" ישראל, דב צימרמן "אני שמח להצטרף ל-"EATON", במיוחד בימים מורכבים אלה. זוהי תקופה מאתגרת שדורשת הקפדה מקצועית על כל דקויות התפקיד. התחום ההנדסי קרוב לליבי והצורך בתכנון ואספקה של פתרונות אנרגיה יציבים ואמינים ללקוחות שלנו הפך לקריטי בימים אלה. ל-"EATON" יש מעל ל-109 שנות ניסיון בתחום תשתיות החשמל והאנרגיה, ואני שמח להצטרף למסורת ארוכה של איכות ודבקות במשימת שיפור החיים לכלל."

 

אודות "EATON":

EATON היא חברה גלובלית שמטרתה העיקרית הינה לשפר את איכות החיים והסביבה באמצעות טכנולוגיות ושירותים לניהול אנרגיה. EATON מספקת ללקוחותיה פתרונות ברי-קיימא המאפשרים לנהל מערכות חשמליות, הידראוליות ומכאניות באופן בטיחותי, יעיל ואמין.  החברה, אשר נוסדה ב-1911, מעסיקה יותר מ-97 אלף עובדים ומשווקת שירותים ומוצרים ביותר מ-175 מדינות. בשנת 2019 הסתכמו מכירותיה ב- 21.4 מיליארד דולר.

 

"EATON" ישראל מציעה מבחר פתרונות לתחום החשמל התעשייתי והמסחרי ופועלת במגוון רחב של שווקים כגון: חשמל, תעשייה, אגירת אנרגיה וטעינה חשמלית, בקרה ואוטומציה, מיתוג במתח נמוך, לוחות מתח גבוה, פתרונות הגנה וגיבוי (UPS) לחדרי מחשב וחוות שרתים (Data Center), פתרונות תאורת חרום, מערכות גילוי אש ועשן ועוד.

 

לאורך השנים איטון רכשה את הפעילות של חברות רבות כגון: Moeller, Crause Hyndes, Cooper-Bussman, Cutler Hammer וחברות נוספות. באיטון הבטיחות קודמת לכל והטכנולוגיות שמפותחות ע"י החברה מיועדות להגנה על חיי אדם, הגנה על נכסים והבטחת המשכיות עסקית. הציוד המופץ על ידי איטון עומד בתקנים הבינלאומיים והמקומיים המחמירים ביותר.