כותרות אחרונות
Search

מינוי בכיר במשק – רגב יטיב מונה לתפקיד CRO בחברת "Incredibuild"

רגב יטיב CRO בחברת "Incredibuild" – צילום באדיבות :Incredibuild

 

 

רגב יטיב מונה לתפקיד CRO בחברת "Incredibuild" וינהל את הפעילות העסקית הגלובלית של החברה.

חברת התוכנה "Incredibuild", המפתחת טכנולוגיה מתקדמת להאצת תהליכי וזמני פיתוח באמצעות הרשת הארגונית והענן, הודיעה על מינויו של רגב יטיב לתפקיד CRO (סמנכ"ל פעילות עסקית עולמי) בחברה.

 

מינויו של יטיב מגיע על רקע הצמיחה המואצת של החברה בתקופה האחרונה וזאת בהמשך להשקעה על סך 140 מיליון דולר של קרן ההשקעות  Insight Partners  בחברה במרץ 2021,  גדילה במספר העובדים בחברה במאות אחוזים וזאת לצד פתיחת משרדים נוספים בסין, יפן, אוקראינה וארה"ב וכן סיום שנת 2020 ושיא הקורונה עם צמיחה של 60% בהכנסותיה.

 

במסגרת תפקידו יוביל רגב את הפעילות העסקית הגלובלית של החברה במטרה להביא לצמיחה, גידול ההכנסות וההשקעות והובלת תהליכים תפעוליים משמעותיים, זאת כחלק מהאסטרטגיה להגברת הפעילות הגלובלית של החברה לאור העלייה בביקוש למוצרי ברחבי העולם.

 

חברת Incredibuild מרחיבה את הנוכחות שלה בשוק באמצעות הפתרונות המתקדמים שמפתחת עבור מפתחים, מנהלי פיתוח וטכנולוגיה ואנשי מפתח בחברות והצורך ההולך וגדל בכלים אלו. Incredibuild מסייעת לחברות לשמור על היתרון התחרותי שלהן בזמנים בהם היציאה המהירה לשוק ואימוץ הענן הופכים לקריטיים. בימים אלו החברה פועלת להרחבת פלטפורמת האצת פיתוח התוכנה שלה עבור צוותי פיתוח במגזרים שונים, כמו פיננסים, גיימינג ושווקי ה-AR וה-VR הצומחים.

 

רגב מביא עמו לתפקיד למעלה מ-25 שנות ניסיון בהובלת התרחבות של חברות וסטארטאפים ב-FORTUNE 500 וכן ניסיון רב בניהול גלובלי אסטרטגי ובהגדלת הפעילות עבור חברות SaaS וחברות תוכנה ברחבי העולם. הוא שימש בעבר כסמנכ"ל התפעול   וההכנסות (CRO & COO) בפלטפורמת האודיו-וידאו אגורה (Agora.io), שם ליווה את התהליך עוד מהשלבים המוקדמים שלהן ועד להנפקה ביוני 2020. קודם לכן שימש כסמנכ"ל מכירות בחברת בסיסי הנתונים רדיס לאבס (Redis Labs), כמנכ"ל ב-Magic Software Enterprise בארה"ב ו-EMEA, ותפקידים בכירים נוספים.

 

רגב מביא עימו ידע וניסיון רב שיאפשרו ל Incredibuild להאיץ את ההתרחבות הגלובלית ולהרחיב את הפעילות העסקית שלה  בארה"ב , EMEA ו- APAC. כמו כן, החברה תיכנס למגזרים עסקיים חדשים, תפרוס צוותים גדולים יותר בעולם ותמקד את המוצר והתמיכה שלה כך שתוכל לספק פתרונות מותאמים ללקוחות בשווקים שונים.

 

רגב יטיב CRO בחברת "Incredibuild" – צילום באדיבות :Incredibuild

 

רגב יטיב (רג'י) CRO בחברת "Incredibuild" :"Incredibuild מפתחת  טכנולוגיה ייחודית שמספקת ערך מוסף עצום ללקוחותיה בכך שמאפשרת בנייה והשקה מהירה של יישומים ובוא בעת יצירת חיסכון משמעותי בעלויות פיתוח והשקה. אני נרגש להצטרף לצוות המאד מקצועי ב– Incredibuild שמתווה את הדור הבא של הפתרונות הטכנולוגיים למפתחים ולמובילים עסקיים, וביחד אנו מתכננים להמשיך בנחישות רבה ובקנה מידה גדול, להרחיב את היכולות שלנו ואת הפעילות העסקית שלנו, תוך הגדלה מואצת של תשתיות החברה כדי לעמוד בקצב הביקוש לטכנולוגיה שמפתחת".

 

לדברי תמי מזאל שחר מנכ"לית "Incredibuild": "רגב מביא עימו את סל הכישורים והניסיון העשיר לקדם את Incredibuild ולהצעיד את החברה קדימה: "החברה ציינה הישגים משמעותיים בשנתיים האחרונות, ואנחנו נרגשים לקבל את רגב ולהתקדם לשלב הבא. חברות מחפשות ללא הרף משאבים חדשים כדי להאיץ חדשנות בתוכנה. עם המומחיות של רגב, אנו מצפים לאפשר לחברות לקדם את מטרותיהן ולהגיע להצלחה גדולה ומהירה יותר".

 

על החברה:
חברת "IncrediBuild"  שנוסדה ב- 2002, מפתחת כלים טכנולוגיים מתקדמים להאצת תהליכי פיתוח תוכנה ברשת המקומית ובענן. הטכנולוגיה הייחודית של החברה מאפשרת ללקוח לנצל את המשאבים הלא מנוצלים של מחשבים בארגון על מנת לבזר משימות חישוב ובכך לקצר את זמן החישוב באופן ניכר. בעזרת הפתרון של Incredibuild ארגוני פיתוח בכל העולם מקצרים את זמני הבנייה ובדיקת הקוד, ובכך משחררים מהר יותר מוצרים לשוק, מאמצים מתודולוגיות פיתוח אג'יליות ומשפרים את יעילות צוותי הפיתוח. לחברה כ- 2000 לקוחות וארגוני פיתוח מובחרים ממגוון תעשיות אך התעשייה הבולטת ביותר היא תעשיית הגיימינג – משחקי הטריפל A. בין לקוחותיה הבולטים Epic  ו EA  יצרני המשחקים Fortnite  ו Fifa, Microsoft , Nintendo, Amazon, Citibank, Adobe, Disney, Intel Samsung ועוד…