כותרות אחרונות
Search

מינוי בכיר – שובל שלנגר קראוטהמר מונתה לתפקיד מנהלת שיווק ומכירות קבוצת הנדל"ן "BROSH".

שובל שלנגר קראוטהמר מנהלת שיווק ומכירות בקבוצת הנדל"ן "BROSH" –  צילום: יח"צ

 

שובל שלנגר קראוטהמר מונתה לתפקיד מנהלת שיווק ומכירות קבוצת הנדל"ן "BROSH".

 קבוצת "BROSH" (ברוש) בבעלות אילת גונן ברוש וניר ברוש, הינה חברת יזמות למגורים המאחדת בתוכה חברה מבצעת (ברוש ניר עבודות הנדסה ובנין בע״מ) וחברה יזמית (ברוש יזמות) עם ניסיון של שלושה עשורים. הזרוע היזמית של הקבוצה, בניהולו של אורעד יצחקי, יוזמת ומתכננת פרויקטים למגורים במיקומים המבוקשים ביותר, בהם תל אביב, רמת השרון, הרצליה, כפר סבא ורעננה, ומבצעת אותם באמצעות הזרוע המבצעת של החברה האם. הקבוצה מתרכזת בתחום ייזום הבנייה למגורים לצד פעילות בתחום ההתחדשות העירונית על סוגיה השונים.

 

שובל שלנגר קראוטהמר מגיעה לתפקידה הנוכחי עם ניסיון של מעל לעשור בתחום המכירות, השיווק והדיגיטל. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת שיווק בחברת הנדל"ן הציבורית רותם שני, ולפני כן כמנהלת השיווק בקבוצת HIGH GROUP חי נחמיאס מגורים והשקעות.

 

במסגרת תפקידה כמנהלת השיווק והמכירות בקבוצת ברוש "BROSH" תוביל את מערך השיווק והמכירות של הקבוצה בדגש על התקשורת השיווקית-הדיגיטלית של החברה, וכן תהיה אחראית על פיתוח האסטרטגיה השיווקית וניהול התקשורת השיווקית והפרסום.

 

שלנגר קראוטהמר, בת 34, נשואה + 2, תושבת ראש העין, בוגרת אוניברסיטת אריאל בפקולטה לתקשורת, בעלת התמחות בשיווק דיגיטלי.

 

שובל שלנגר קראוטהמר מנהלת שיווק ומכירות בקבוצת הנדל"ן "BROSH" –  צילום: יח"צ

 

שובל שלנגר קראוטהמר: "אני שמחה להצטרף לקבוצת BROSH ונרגשת להביא את כישוריי ואת הניסיון שצברתי בתחום הנדל"ן בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט, ולבטא זאת בתהליכי שיווק יצירתיים וחדשניים שיקדמו את הקבוצה".

 

ראשי הקבוצה אילת גונן ברוש וניר ברוש: "אנו מברכים את שובל עם כניסתה לתפקיד מנהלת השיווק והמכירות בקבוצה, ובטוחים שכישוריה וניסיונה העשיר יסייעו להצעיד את הקבוצה קדימה. קבוצת BROSH ממשיכה לצמוח ולתכנן פרויקטים למגורים במיקומים המבוקשים ביותר. בשנים האחרונות ניתן למנות תחת ניהול הקבוצה כ-20 פרויקטים שונים למגורים בהיקף של מאות יחידות דיור, הנמצאים בשלבי ייזום, תכנון, שיווק ואכלוס – הן בתחום ייזום הבנייה למגורים והן בתחום ההתחדשות העירונית על סוגיה השונים".

 

שובל שלנגר קראוטהמר – נקודות ציון בקריירה המקצועית:

בעברה המקצועי, כיהנה במשך שנתיים כמנהלת שיווק בחברת הנדל"ן הציבורית רותם שני המתמחה בעיקר בייזום עסקאות התחדשות עירונית וייזום נדל"ן למגורים. במסגרת תפקידה היתה אמונה על אפיון האסטרטגיה השיווקית, מיתוג הקבוצה וניהול תהליכי השיווק והדיגיטל של הקבוצה ובפרט בתחום ההתחדשות העירונית עבור הפיתוח העסקי והמכירות. וכן על פיתוח, יצירת מערך שיתופי פעולה והקמת מועדון הלקוחות של החברה.

 

לפני כן, כיהנה בתפקיד מנהלת שיווק בקבוצת HIGH GROUP חי נחמיאס מגורים והשקעות במשך 3 שנים, שם הייתה אמונה על ניהול התקשורת השיווקית של הקבוצה בפרויקטים למגורים, למסחר ומחיר למשתכן וכן על התקשורת הפנים ארגונית.

 

הקריירה המקצועית של שלנגר קראוטהמר החלה בתחום המכירות עת ניהלה מוקדי מכירות בתחום הסלולר והתקשורת בקבוצת סלקום.

 

אודות קבוצת "BROSH"

קבוצת "BROSH" הינה חברת יזמות למגורים המאחדת בתוכה חברה מבצעת (ברוש ניר עבודות הנדסה ובנין בע"מ) וחברה יזמית (ברוש יזמות) עם ניסיון של שלושה עשורים. הזרוע היזמית של הקבוצה יוזמת ומתכננת פרויקטים למגורים במיקומים המבוקשים ביותר, בהם תל אביב, רמת השרון, הרצליה, כפר סבא ורעננה, ומבצעת אותם באמצעות הזרוע המבצעת של החברה האם.

 

בראש הקבוצה עומדים ניר ברוש ואילת גונן ברוש, מייסדי ובעלי החברה. בראש הזרוע היזמית עומד אורעד יצחקי, המשמש כמנכ"ל החברה הבת – ברוש ניר יזמות בע״מ.

 

הקבוצה מתרכזת בתחום ייזום הבנייה למגורים לצד פעילות בתחום ההתחדשות העירונית על סוגיה השונים. בשנים האחרונות ניתן למנות תחת ניהול הקבוצה כ-20 פרויקטים שונים למגורים בהיקף של מאות יחידות דיור, הנמצאים בשלבי ייזום, תכנון, שיווק ואכלוס – הן בתחום ייזום הבנייה למגורים והן בתחום ההתחדשות העירונית על סוגיה השונים

 

לקבוצה מגוון פרויקטים יוקרתיים בשלבי ובתהליכי שיווק, תכנון ורישוי שונים. בין הפרויקטים בשיווק: רוממה 40 בשכונת נאות אפקה על גבול שכונת  צהלה בתל אביב, בלוך 34-36 בתל אביב, לואי מרשל 2-4 בתל אביב, ביאליק 38 רמת השרון. בין הפרויקטים בתכנון: ויצמן 33-35 בתל אביב, יהודה מכבי 30-30א' בתל אביב, פישמן מימון 16 בתל אביב, רמב"ם 3-7 בהרצליה, ביאליק 36 ברמת השרון. כל אלה יציעו לדיירים חווית מגורים מתקדמת ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר, תוך מתן דגש על תכנון מוקפד לכל פרויקט, ותוך שילוב כוחות מנצח בין הזרוע היזמית ובין הזרוע המבצעת של הקבוצה, החל מהשלב הראשוני של התכנון ועד ליווי פעיל של מאות משפחות בדרך לביתן החדש.

 

לינק לאתר החברה: https://broshnir.co.il/