כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש במשק – אבי כהן מונה למנכ"ל מלון רימונים אילת

מינוי חדש במשק

אבי כהן מונה למנכ"ל מלון רימונים אילת  

אבי כהן  מונה למנכ"ל מלון  רימונים אילת , הנמצא בבעלות קבוצת הכשרת הישוב. אבי  יחליף את ניר נעימי, אשר יסיים את תפקידו, לאחר כ-6 שנים במלון.

rimonimavi 9

אבי כהן מנכ"ל מלון רימונים אילת- צילום: אסף לוי

אבי כהן עובד ברשת מלונות רימונים מזה 5 שנים , בתפקידו האחרון ניהל את מלון רימונים סנטרל פארק אילת והביא את המלון לתוצאות  עסקיות טובות .

אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, מסר כי "אבי כהן צמח ברשת מלונות רימונים ואנו מאמינים כי היכולות הניהוליות שלו  והכרת הרשת מקרוב תתרום רבות למלון רימונים אילת  ומאחלים לו הצלחה רבה" .

מלון רימונים אילת עבר בשנה האחרונה שדרוג ושיפוץ. החדרים בהם נערך השיפוץ הינם חדרי המשפחה של המלון ובכולם דלתות מקשרות. השיפוץ בוצע באופן מקיף ויסודי ובסטנדרט גבוה, תוך חשיבה מקסימלית לפרקטיות וחווית אירוח מושלמת.

כחלק מהשיפוץ, הוחלט לתת התייחסות מיוחדת לנוחות הילדים ובמחצית מהחדרים הוכנסה מיטה מיוחדת עבורם. בשאר החדרים יש ספות נפתחות. כל החדרים המשופצים מותאמים לזוג + 2.

מלון רימונים אילת הינו אחד מהמלונות המועדפים והבולטים  באילת והוא נמנה על מלונות הכתר של רשת מלונות רימונים. המלון הנו מלון  נופש קלאסי, עם מטבח פיוז'ן וספא ונושק לשפת הים. עיצובו הנקי שואב השראה מים סוף  ומשלב מוטיבים ימיים בעיצוב הפריטים.

rimonim 8

מלון רימונים – אילת

במלון רימונים אילת 277 חדרים המיועדים לזוגות ולמשפחות, כולל סוויטות מפוארות וחדר רומנטי במיוחד, המתאים לזוגות בירח דבש.

מלון רימונים אילת הינו מלון נגיש וקיימים בו 3 חדרים המותאמים לנכים. בנוסף ישנן מספר חניות נכים ייעודיות עם רמפת גישה לכניסת המלון וגישת נכים לבריכת המלון. שמו של מלון רימונים אילת הולך לפניו, הרבה בזכות האוכל המשובח המוגש בו. שף המלון, שף ניסים לוי, הוא גם השף הרשתי . מסעדת המלון "מסעדת פנורמה" תוכננה ועוצבה על ידי מיטב המעצבים והיא נחשבת לאחת ממסעדות המלון המובילות באילת.

 רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מונה 10 בתי מלון הפרוסים מאילת שבדרום ועד הגולן שבצפון. הרשת מצויה בתהליכי גדילה ומונה כ – 2,000 חדרים.