כותרות אחרונות
Search

מי אחראי על השיער ההורס של זוכה האוסקר קיליאן מרפי?

קיליאן מרפי זוכה האוסקר צילום: יח"צ "דייסון"

 

מי אחראי על השיער ההורס של זוכה האוסקר קיליאן מרפי?

הכוכב האירי קטף את הפרס על תפקידו בסרט אופנהיימר, עכשיו אנחנו מגלים מה ומי עומדים מאחורי המראה המרשים שחשף על השטיח האדום.

 

האוסקר כבר חלף אמנם עם לא מעט רגעים מביכים שגנבו את ההצגה, אבל מי שקטף את הפרס היוקרתי בקטגוריית השחקן הטוב ביותר היה קיליאן מרפי שצעד על השטיח האדום עם מראה גברי במיוחד שכלל שיער מעט מנופח, חלק וגולש לצד.

 

עכשיו ניתן לספר שכוכב הסרט אופנהיימר (עליו קיבל את הפרס) שזכור היטב גם מהסדרה הפופולארית "כנופיית ברמינגהאם", עבר "טיפול" אצל מעצב השיער האירי המפורסם גארת' ברומל לפני הטקס היוקרתי. ברומל שכבר עבד עם כמה מהשמות הגדולים ביותר בתעשיית הבידור והאופנה, שיתף שבעיצוב השיער של הכוכב הוא עשה שימוש במייבש השיער המקצועי "Dyson Supersonic".

 

קיליאן מרפי זוכה האוסקר צילום: יח"צ "דייסון"

 

מעצב השיער האירי המפורסם גארת' ברומל: "ההשראה שלי למראה של קיליאין היא קיליאן עצמו – וכל ההיבטים שהופכים אותו לאיש שהוא שחקן / בעל / אבא / אירי. כמו כולנו, הוא רב-פנים – מחוספס אך מעודן, מקורקע אך שובב – בדיוק כמו אירלנד עצמה. המראה שלו קלאסי מסורתי אבל מוגבה. מצוחצח וגברי ובאופן אירי מהותי.  לקיליאן יש את השיער הטוב ביותר, אז אנחנו תמיד עובדים כדי לשפר את המרקם הטבעי שלו. השתמשתי במייבש השיער המקצועי "Supersonic" של דייסון כדי ליצור גוף ולמסגר את פניו הזוויתיות החזקות".

 

לגארת' ברומל היסטוריה עשירה בעבודה עם מעצבי אופנה בינלאומיים מובילים ביניהם ריצ'רד מלון, פיטר דונדס ומרה הופמן. הוא לוקח חלק באופן קבוע במגזינים כמו ווג', אינטרו, מרי קלייר, גלאמור, ווי ואן, כמו גם בעבודה עם חברות האופנה המובילות בעולם.

 

גארת' ברומל הוסיף: "יצרתי את המראה הזה תוך הוספת הקרם 230 מבית Rituals של סיסלי פריז שהוא מרכיב עיקרי בערכה שלי. אני אוהב את המוצר הזה מכיוון שהוא יכול לשמש כמגן חום, אבל גם משאיר מרכך. אני מורח את הקרם על השיער הלח ואז מייבש באמצעות חיבור המפזר של   Dyson Supersonic  בחום נמוך, זה מאפשר לי לתמרן את השיער ולמזער את הנפח. המפזר הוסיף עומק של מרקם תוך שמירה על השערות חלקות ונמנע מכל גסות כדי ליצור רכות שמזכירה קלות לא מובנית משנות ה-90".

 

מעצב שיער חדשני דייסון – צילום: יח"צ "דייסון"

 

ה- "Dyson Supersonic" תוכנן להנדס את הייבוש המושלם – המהדורה המקצועית של מייבש שיער "Dyson Supersonic".

 

משיער חלק וגלי ועד מתולתל – לסופרסוניק חמישה אביזרי עיצוב. כל אחד מהם מתוכנן לפיזור חום אחיד, עיצוב מדויק וייבוש מהיר.

 

מייבש השיער עושה שימוש בזרימת אוויר מהירה אך ממוקדת שתוכננה לעיצוב מקצועי מדויק: מעצבי זרועות עם מכונה שמתאזנת ביד, שקטה יותר מאחרות ושולטת בצורה חכמה בטמפרטורה כדי לסייע בהגנה על שיער הלקוח מפני נזקי חום קיצוניים.

 

ה- Supersonic עושה שימוש בטכנולוגיית Air Multiplier™ המוגנת בפטנט של Dyson. נפח האוויר הנמשך אל המנוע מוגבר בשלושה הודות לטכנולוגיה זו, המייצר סילון אוויר בלחץ גבוה ובמהירות גבוהה.

 

למייבשי שיער מסורתיים לפעמים יש זרימת אוויר חלשה מדי, לאחרים יכולה להיות זרימת אוויר חזקה, אבל היא לא בהכרח נשלטת. מייבש השיער Dyson Supersonic™ יוצר זרימת סילון אוויר ממוקד, בזווית של 20° לייבוש ועיצוב מבוקר ומדויק. מה שמאפשר למשתמש לייבש ולעצב את השיער בצורה מקצועית בו זמנית.

 

למייבש השיער Dyson Supersonic בנוסף בקרת חום חכמה, המסייעת להבטיח שהשיער לא ייחשף לטמפרטורות מוגזמות. תרמיסטור חרוזי זכוכית מודד את הטמפרטורה 20 פעמים בשנייה ומעביר את הנתונים הללו למיקרו-מעבד, השולט בצורה חכמה את טמפרטורת זרימת האוויר.