כותרות אחרונות
Search

מי עדן יוצאת בקמפיין פרסומי חדש לקראת הקיץ

רוכשים ממגוון ברי המים ונהנים ממתנות לוהטות לקיץ עלות הקמפיין כ-600 אלף שקלים

מי עדן, חברת המים הגדולה והמובילה בישראל, מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות שתייה; החל ממים מינרלים, ברי מים מסוננים ומוגזים וכן היצע מכונות קפה איכותיות לשימוש עם קפסולות הקפה האיטלקי האיכותי Lavazza.

 

מי עדן יוצאת בימים אלו בקמפיין חדש לקראת הקיץ, שיעלה ביום ראשון הקרוב (8.5), בטלוויזיה ובדיגיטל, וימשיך את השפה הפרסומית החדשה של מי עדן תחת הסיסמא Pure Life. Pure Style. כחלק מהאסטרטגיה של חיזוק הנחשקות למגוון פתרונות השתייה של מי עדן – מים צלולים ואיכותיים, מים מוגזים וקפה אספרסו איטלקי משובח של Lavazza.

הקמפיין שמלווה במלכת היופי לשעבר, הדוגמנית סיון קליין ונעמד בהיקף של כ-600 אלף שקלים, מעודד הצטרפות של לקוחות חדשים וקיימים לרכישה ממגוון ברי המים של מי עדן מינרלים או מסוננים וקבלת הטבות ומתנות קיץ לוהטות במיוחד.

עופר משולם, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מי עדן: "הקמפיין החדש והמרענן לקראת הקיץ, ממשיך את השפה הפרסומית החדשה של החברה, מזמין לקוחות חדשים להצטרף למי עדן, ליהנות ממגוון פתרונות המים של מי עדן, כל אחד לפי העדפותיו וליהנות ממתנות ייחודיות ושוות לכל המשפחה".

meden 1

צילום: דודי חסון

על מי עדן

חברת מי עדן, חלוצת חברות המים המינרלים בישראל, עוסקת בהפקה, שיווק והפצת מים מינרלים טבעיים ממעיין סלוקייה ברמת הגולן. החברה מפעילה מערך הפצה ישירה של מים מינרלים טבעיים בכדים לבית ולמשרד ובנוסף מספקת שירות ומכירה של ברי מים מסוננים מסדרת Eden Pure, מים מסוננים קרים, חמים ומוגזים וכן, מכונות קפה לשימוש עם קפסולות הקפה של Lavazza. ביוני 2013 נרכשה קבוצת מי עדן ע"י קרן ההשקעות האמריקאית Rohan Capitals.