כותרות אחרונות
Search

שבועות לכל המשפחה במלון פסטורל כפר בלום חמישי עד שני 9-13 ביוני 2016

שבועות לכל המשפחה במלון פסטורל כפר בלום

יורם טהרלב, תיאטרון אורנה פורת, מופעים ואירועים לכל המשפחה חמישי עד שני 9-13 ביוני 2016

השנה יערכו במלון פסטורל כפר בלום אירועי חג השבועות לכל המשפחה במתכונת מלאה מיום חמישי אחה"צ ועד יום שני בבוקר, עם תוכנית מלאה שתכלול 3 אירועים מרכזיים: הצגת התיאטרון 'מלך סיאם' של תיאטרון אורנה פורת, מפגש עם יורם טהרלב ומופע מוסיקלי בהפקה מיוחדת של ניב קאופמן לאורחי פסטורל. בנוסף יתקיימו סדנאות ומגוון פעילויות לכל המשפחה:

"מלך סיאם" – תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

הצגה עטורת שבחים מתיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער,  עוסקת במפגש בין תרבויות שונות ובשאלה כיצד שני אנשים או שתי קבוצות ששונות מאוד זו מזו יכולות לגשר על הפערים להסתדר ואפילו לחיות ביחד.

בזמן שהמלך ואנה לא מסתדרים ביניהם, דווקא הילדים, לואיס והנסיכה פא יאנג מצליחים לגשר על הפער. בין השניים נוצר אט אט קשר יפה של אהבה. האהבה לאחר גורמת לקבלה שלו למרות פערי התרבות, הגיל וקשיי השפה. החום האנושי, החבוי בכל אחד, מתגבר על העימותים ורוקם חברות מרגשת. ההצגה מתהדרת בתפאורה מושקעת, עשירה ודינמית.

blum 1

איזו מדינה – יורם טהרלב

מי שכתב מאות פזמונים שהפכו לקלאסיקות בזמר העברי, במפגש חכם, מטלטל ומשחרר בו מגלה טהרלב את הנחת היסוד של חייו כפי שניסח באחד משיריו: "לא נורא, לא נורא חבר ישנן צרות גדולות יותר". בדרכו הייחודית טהר לב מצחיק את הקהל עד דמעות ומראה כמה מצחיקים הם חיי היום יום של כל אחד מאתנו בארצנו המופלאה.

"פתאום עכשיו, פתאום היום"

חגיגה של שירים אהובים מתוך פסטיבלים מוסיקליים. פסטיבל הזמר והפזמון, פסטיבל הזמר המזרחי, פסטיבלי ילדים, והקדם אירוויזיון: אהבתיה, לעולם בעקבות השמש, הפרח בגני, תנו לגדול בשקט, כינור דוד, נולדתי לשלום, סליחות, ערב בא ועוד.

מופע לגדולים עם פינה חמה לקטנים.  הפקה מיוחדת לכבוד שבועות.

משתתפים: אנה שפיץ, עידן חיים דוד, עמרי רוזנצוייג, ניב קאופמן ונגנים. 

בנוסף, יתקיימו מגוון סדנאות והפעלות לכל המשפחה: קרקס לוקו, ג'אגלינג ובועות סבון, פלונטר – משחקי ענק, מתנפחים בבריכת המלון ועוד.

חג השבועות במלון פסטורל כפר בלום, ימים חמישי עד שני 9-13 ביוני 2016.

מחירים: החל מ- 2,100 ₪ ללילה לזוג. מינימום 3 לילות.

מחיר לילד: החל מ- 525 ₪ בחדר הורים.

האירוח על בסיס חצי פנסיון, כולל ארוחת ערב חג חלבית מסורתית, בניצוחו של השף אילן שליידר.

לפרטים ולהזמנות: 04-6836611    www.kfarblum-hotel.co.il