כותרות אחרונות
Search

"מכבי תנועה עולמית" יזמה פרויקט ענק לאירוח תושבי עוטף עזה בכפר המכביה ברמת גן.

מכבי תנועה עולמית מארחת בכפר המכביה – אסי ישראלוף עם ילדי תושבי עוטף עזה בכפר מכביה – צילום מורג ביטן 

 

"מכבי תנועה עולמית" יזמה פרויקט ענק לאירוח תושבי עוטף עזה בכפר המכביה ברמת גן.

כ-600 תושבי עוטף עזה מתארחים בימים אלו במלון "כפר המכביה" בנוסף הוכשרו אולמות לאירוח של עוד כ-200 אורחים נוספים עבור חיילים שיצאו להתרעננות של 24 שעות.

 

 בנוסף הוקצו חדרים לאירוח קרובי משפחה של פצועים המטופלים בביה"ח שיבא.

 

מדי יום מגיעים לכפר המכביה אומנים, ספורטאים, קבוצות ספורט, סלבריטאים, בלוגרים להנעים את זמנם של האורחים.

 

"מכבי תנועה עולמית" החליטה לא להמתין לתגובת הממשלה ולהתחייבותה -ליזום פרויקט ענק לאירוח מאות תושבים שהתפנו מיישובי עוטף עזה בכפר המכביה ברמת גן.

 

כל מתחם כפר המכביה המשתרע על שטח של כ-80 דונם הכולל מלון, בריכות, מועדוני כושר, מגרשי ספורט, אולמות אירועים ועוד יועמדו לטובת מפוני עוטף עזה.

 

החל מיום שני השבוע נקלטו בכפר המכביה למעלה מ-600 תושבי שדרות, נתיב העשרה, ברור חיל, אשקלון ועוד…

 

בנוסף, הוכשרו אולמות ונרכשו מיטות לאירוח של עוד כ-200 אורחים נוספים והחל משבוע הבא מתחם זה יהיה מיועד לאירוח חיילים מיחידות קרביות שיצאו להתרעננות של 24 שעות.

 

כמו כן, הוקצו 10 חדרים במלון לאירוח קרובי משפחה של פצועים (חיילים ואזרחים) המאושפזים בביה"ח שיבא ובמידת הצורך יוקצו חדרים נוספים עבור קרובי המשפחה.

 

צוות של עשרות מתנדבים של "מכבי תנועה העולמית" עומדים לרשות האורחים המחבקים אותם חיבוק חם ועושים כל מאמץ למלא את מחסורם ולייצר עבורם הרגשה של בית חם.

 

במקביל, פועל צוות מתנדבים להנעים את זמנם של האורחים ומדי יום מגיעים לכפר המכביה ספורטאים, קבוצות ספורט (מכבי ת"א בכדורסל, נבחרת ישראל בכדורגל), אומנים, סלבריטאים ובלוגרים ידועים.