כותרות אחרונות
Search

מלבישים את הבית בלבן ! טיפים ועצות ממוחי חברת אלוני, לעיצוב הבית בלבן – באדיבות יובל סמואלב, מעצב הבית של חברת אלוני

מלבישים את הבית בלבן !

הצבע הלבן  הוא הרבה יותר מצבע,  הוא יוצר  ללא מילה מיותרת מרחב שקט של ניקיון, מינימליזם, פשטות ואלגנטיות מדויקת של עוצמה מהדהדת ! 

 

"עיצוב בית בלבן הוא  הוא אחד  המאפיינים המשמעותיים של סגנון עיצוב מודרני, נקי ומינימליסטי, המעניק לחלל תחושה של טוהר, מרחב ושקט. הצבע הלבן מעניק  לבית תחושה של  רכות ושלווה ומצד שני הוא עוצמתי בדומיננטיות שלו. זהו צבע אשר נועד לייצג התחדשות, מרחבים וניקיון". אומר יובל סמואלב – מעצב הבית של חברת אלוני, מעצב פנים ומומחה לעיצוב חווית משתמש.  לדבריו: "עם נגיעות נכונות בלבן החלל יכול להפוך  להיות מלא בהשראה".

צילום: יח"צ אלוני

אפשר כיום למצוא מגוון עצום של חומרים, צבעים  ומוצרים  בכדי  להבליט את הלבן ולהשתמש בו בחללי הבית השונים. לדוגמא:   שילוב של חדר לבן עם פריטים בצבעים מטאליים  מעניק אפקט של יוקרה וקלאסיות, חללים לבנים עם נגיעות צבעוניות מעניק תחושה צעירה ורעננה,   או חללים לבנים  בהם פזורים  פריטים בעלי גוון כהה  מוסיף  אלמנט של תחכום.

 

חברת אלוני  מציעה בקטלוג 2018  המושק בימים אלה,   מגוון הצעות לעיצוב  הבית בלבן.  הלבן  בא לידי ביטוי בעולם שלם של אריחים, פרקטיים, חיפויים או כלים  בגוונים רבים, צורות וטקסטורות,  של קולקציות וטרנדים עדכניים של המעצבים המובילים בעולם.

צילום: יח"צ אלוני

יתרונו של הצבע הלבן נעוץ בכך  שהוא יכול להתאים לכל סגנון ומראה: מודרני, קלאסי, אלגנטי וכפרי  תלוי בבחירת הריהוט המשלים.

 

טיפים ועצות ממוחי חברת אלוני, לעיצוב הבית בלבן:

מצאו את הלבן הנכון   – בעידן בו ללבן תתי גוונים רבים, חשוב למצוא את הלבן המתאים לאופי החלל, או לאווירה שאנו רוצים ליצור בבית.  למשל, לבן עם נגיעה של שמנת יעניק לחדר מראה רך , לבן –  מוקה ייתן תחושה של חלל חמים,  לבן – אפור יעניק תחושה  אורבאנית.

צילום: יח"צ אלוני

שלבו  נגיעות עם הצבע עם הלבן – בחרו בצבעים  שישברו  את הגוון הלבן. נקודות צבעוניות  מוסיפות   עניין. שלבו   אריחים בטקסטורות,  פרקטים בגוונים חזקים, קירות  עם חיפויים  מעניינים ועוד.

 

 

ליצירת סגנון מודרני-נקי – עדיף לשלב  חומרים בגימור חלק ו"קר" כמו זכוכית, מתכת, פריטים בקווים ישרים ובגימור מבריק. 

 

לעיצוב במראה כפרי – תוכלו להיעזר דווקא בפריטים  מחוספסים, בעלי גימור גס. את הקירות תוכלו לצפות באריחים  בגוון בהיר, שיעניק להם טקסטורה מעניינת, ולחיפוי הרצפה בחרו בחומרים טבעיים כמו עץ או אבן.

צילום: יח"צ אלוני

לא להכביר ולהעמיס בחלל הלבן –  כדי שלא יאבד מערכו. השימוש בגוונים הלבנים מאפשר לבית להיראות פתוח, מאוורר ונעים, ואילו עומס עלול להעיק על האווירה הנינוחה .