כותרות אחרונות
Search

מלון ארקדיה טאוור יעניק לכם חוויית אירוח מושלמת בלב השוקק של תל-אביב

חוויה תל-אביבית מדהימה

כדי שתחוו את תל אביב כמו תיירים, כדי שתמקסמו את פוטנציאל יום העסקים שלכם, כדי שתשמרו על שגרת הבריאות בכיף שלכם, מלון ארקדיה טאוור, מלון בוטיק העסקים של תל אביב, מציע מגוון שירותים חדשים לאנשי עסקים המתארחים בו.

בין החידושים:

טרקלין עסקים חדש – מאובזר בציוד מתקדם, טרקלין העסקים של ארקדיה טאוור מאפשר לאורחיו קיום שיחות ועידה, ישיבות וסביבת עבודה שקטה.

חדר כושר בקומה ה-16 – שיתוף פעולה עם רשת מכוני הכושר PURE מאפשר לאורחי המלון להתחיל את יום הפגישות עם אימון ממריץ בחדר הכושר שבמלון. האורחים יוכלו לקבוע אימונים אישיים עם מדריכי PURE המוסמכים, או להתאמן באחד מסניפי הרשת.

arcadia 4

סיורים מודרכים – בדומה לאחיו הירושלמי, ארקדיה במושבה, מלון טאוור רקם עבור אורחיו סיור מודרך ברחובות תל-אביב ללא עלות. בבוקר יום שישי יצא הסיור מלובי המלון אל משכנה של הכנסת הראשונה במגדל האופרה שעל שפת הים, יחלוף בקולנוע מוגרבי הידוע ובפינות חמד נוספות, עד לסיומו במפגש של רחוב אלנבי עם רוטשילד.

arcadia 3

Happy Hour – בשעות בין ערביים יוכלו אורחי המלון להיפגש בקומה ה-14 וליהנות מהשקיעה התל-אביבית המהפנטת לצד ממתאבנים איכותיים, יין מקומי ומוזיקה נעימה. זה הזמן של האורחים להירגע, להשקיף על העיר ולהכיר.

arcadia 2

שי דויטש, מנהל שיווק רשת מלונות ארקדיה: "כרשת שאוהבת לארח אנו מחוייבים לשים לב לפרטים הקטנים שיעצימו את חוויית השהות של אורחינו. מלון טאוור הוא בוטיק העסקים התל-אביבי שלנו, וככזה, החלטנו לעבות את המעטפת באמצעות מתקנים ושירותים חדשים."

ליצירת קשר
באתר הרשת: www.ArcadiaHotels.co.il
בעמוד הפייסבוק: רשת מלונות ארקדיה Arcadia Hotels
בטלפון: 5889*

רשת מלונות ארקדיה מונה 6 בתי מלון בפריסה ארצית: תל אביב –  ארקדיה טאוור, דבורה וגולדן ביץ', ירושלים – ארקדיה במושבה, אילת – ארקדיה אילת וטבריה – ארקדיה טבריה. רשת מלונות ארקדיה החלה את דרכה בשנת 1995, במטרה להציע לאורחיה נופש מפנק ורגוע בתקציב נוח. כל אחד ממלונות הרשת הינו בעל אופי ייחודי, אך כולם מציעים את החוויה הנעימה של ארקדיה עם האווירה הנינוחה, זאת על-מנת לוודא שהאורחים ובני משפחתם ייהנו מחופשה אמיתית. חופשה במלונות ארקדיה משמעה נוחות, רגיעה ומנוחה בשילוב תפריט עשיר, מגוון וטעים.    


ארקדיה – מלונות שאוהבים לארח אתכם