כותרות אחרונות
Search

מלון הבוטיק הירושלמי "ארקדיה במושבה" מרשת מלונות ארקדיה נבחר ע"י אתר TripAdvisor 2016 לאחד מבין 10 המלונות הקטנים הטובים בישראל

מלון הבוטיק הירושלמי "ארקדיה במושבה" מרשת מלונות ארקדיה נבחר ע"י אתר TripAdvisor 2016 

לאחד מבין 10 המלונות הקטנים הטובים בישראל !

אחד מ 25 המלונות הטובים במזרח התיכון !

אחד מ- 25 המלונות עם השירות הטוב בישראל !

 

"ארקדיה במושבה", מלון בוטיק מרשת מלונות "ארקדיה", הממוקם במושבה היוונית, בירושלים, זכה בשלושה תארים מכובדים מטעם אתר הטיולים הגדול בעולם, Trip Advisor.

  • ארקדיה במושבה, מבין 10 המלונות הקטנים הטובים ביותר בישראל

  • ארקדיה במושבה, מבין 25 המלונות עם השירות הטוב ביותר בישראל

  • ארקדיה במושבה, מבין 25 המלונות הקטנים הטובים ביותר במזרח התיכון

Trip Advisor מדרג את המלונות שבהיצע, אחת לשנה, לאחר בדיקה של עשרות אלפי מלונות ברחבי העולם, באמצעות ביקורות אורחים . באתר זה מספיקה ביקורת אחת שלילית כדי להוריד את המלון מרשימת המקומות המובילים באותו אזור.

לרשימה המכובדת של Trip Advisor לשנת 2016, זכה מלון  "ארקדיה במושבה", של רשת המלונות "ארקדיה", עמד בקריטריונים הנוקשים של הדרוג וזכה במקומות גבוהים ומכובדים.

שי דויטש, מנהל השיווק של רשת ארקדיה: "אנחנו מתרגשים מהזכייה, ושמחים שההשקעה באיכות האירוח לצד עיצוב הפנים המוקפד והשירות הורגשו על ידי מאות ואלפי התיירים הישראלים והבינלואמיים שהתארחו בארקדיה במושבה".

arcadiayam 1

"ארקדיה במושבה", הינו מלון בוטיק בן 24 חדרים, השוכן בליבה של המושבה היוונית העתיקה של ירושלים ממוקם במבנה היסטורי לשימור, בסגנון אדריכלי אקלקטי, המשלב השפעות מזרחיות מקומיות.

בשנת 2003, לאחר ששופץ, זכה המבנה במקום הראשון בתחרות של עיריית ירושלים וקרן ירושלים, בקטגוריית המבנה לשימור. בשנת 2012 שכרה את המבנה רשת מלונות ארקדיה, שיפצה מחדש את פנים המבנה בנוסח וינטג' רומנטי, המשלב ריהוט עתיק מוקפד ובמקביל ציידה אותו במתקני יוקרה כיאה למלון בוטיק עכשווי. בתחילת 2014, מלון הבוטיק ארקדיה במושבה פתח את שעריו וכיום הוא מציע לאורחיו  חוויה ייחודית,  המשלבת את הישן עם החדש בהרמוניה.