כותרות אחרונות
Search

מלון היוקרה "DAVID TOWER" נתניה מציע בחגי תשרי מחירים אטרקטיביים במיוחד !

מלון היוקרה "DAVID TOWER"  נתניה מציע בחגי תשרי מחירים אטרקטיביים במיוחד !

החל מ- 999 לזוג כולל לינה + ארוחת בוקר.

לקראת חגי תשרי מציע מלון היוקרה DAVID TOWER  במהלך ספטמבר ואוקטובר מחיר מנצח ללילה לזוג + ארוחת בוקר החל מ-999 ₪.   בחול המועד סוכות מציע המלון הטבה מיוחדת לכל המשפחה לבחירה מבין אתרים ואטרקציות בנתניה.

 

אל מול חופי התכלת של הים התיכון בעיר נתניה, ממוקם מלון הספא העירוני מסדרת היוקרה BY SOFITEL  MGALLERY של רשת המלונות הבינלאומית Accor .המלון מעניק חוויית אירוח מהודרת ואלגנטית בסגנון אירופאי מוקפד ואנין המשולבת בספא יוקרתי בעיר הנופש הים תיכונית התוססת.

 

ארוחת בוקר מלון DAVID TOWER צילום מאירה רז

 

לאחרונה זכה מלון DAVID TOWER באות המצוינות מאתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר בעולם tripadvisor והכריז כי מלון היוקרה מרשת המלונות ACCOR הוא הזוכה באות המצוינות לשנת 2019

 

סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו מהווים את מקור ההשראה למלון TOWER DAVID המשלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום. המלון מציב סטנדרטים חדשים של יופי ופאר ומשרה אווירה רגועה, מפנקת ומלכותית לאורך כל ימי החופשה והשהות.

 

לובי יוקרתי ומפואר בעיצוב עוצר נשימה מכניס את האורחים לעולם שכולו קסם ופנטזיה. צבע הזהב הצובע את החופשה בגווני מלכות, מלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון ועובר כחוט השני בין המסדרונות ועד הגעתם של האורחים לחדרם. עם פתיחת הדלת, יגלו האורחים את חדרם המפנק, המעוצב כחדר שינה בארמון יוקרתי. המלון מציע שפע של פינוקים שנועדו להעניק חופשה שכולה זהב ,ספא MARIS  VIAחדרי ישיבות מאובזרים, ארוחת בוקר עשירה ועוד…

 

צילום: איתי סיקולסקי

 

מלון  DAVID TOWERשהוקם לפני כשנתיים, ממוקם בקו הראשון לחוף הים של נתניה, בלב ליבה של העיר נתניה, סמוך לכיכר העצמאות שהינה הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל.  500 מטר מהמלון נמצא שוק נתניה הנחשב לאחד מהשווקים היפים והססגוניים בארץ.

 

ספא VIA MARIS  הממוקם בקומה השנייה של מלון David Tower היוקרתי משתרע על שטח של 1000 מ"ר ונותן מענה מושלם לכל מהווי עולם הספא : חדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות, מתכווננות אקסקלוסיביות עם מזרן מתחמם, סוויטת טיפולים זוגית עם ג'קוזי ואמבט שמנים פרטי, חמאם טורקי אותנטי המקבלים בו טיפול טורקי מסורתי, סאונה רטובה, סאונה פינית, ג'קוזי, פינות מנוחה והתרעננות, חדר כושר מאובזר ומצויד במכשירי כושר המתקדמים ביותר ובליווי צמוד של מאמן חדר כושר מוסמך, בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת רביצה ומנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה. הכניסה לילדים מגיל 16 בלבד.

 

הספא והמלון מציעים חבילות משולבות עד לתכנית הכוללת שבועיים לינה לאנשים שמעוניינים לשנות תפיסת חיים ולקבל הכוונה והדרכה אישית לסגנון חיים בריא וטוב יותר. תכנית זו מלווה על ידי נטורופאתית, מאמן כושר אישי ויועץ טיפולים אישי ולכל לקוח נערכת תכנית מותאמת אישית לצרכיו האישיים. זאת בנוסף לימי כיף, אירועים פרטיים וטיפולים ללקוחות חיצוניים.

 

חדר במלון DAVID TOWER צילום איתי סיקולסקי

 

המלון דוגל בתפיסת ה- wellbeing. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם מזרן ייחודי עליו משטח של 7 סנטימטר פלומת נוצות  ייחודי של  My Bed by Sofitel  מבית היוצר של  Accorהעולמי.  גם ארוחת הבוקר במסעדת המלון משלבת מגוון סלטים, ירקות ופירות, מיצים טבעיים, מנות בריאות רבות ואף מנות ללא גלוטן ומנות טבעוניות.

 

במלון DAVID TOWER  75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית, לחוויית אירוח מושלמת המשלבת בין עסקים למרגוע מפנק. מרבית חדרי המלון צופים לים, בהם: חדרי סופריור, דלקס,CLASSIC ,אקזקיוטיב, ו-2 סוויטות עם נוף מלא לים. כל החדרים מכילים: מכונת נספרסו עם אספקה יומיומית של תה וקפסולות קפה, מייבש שיער, טלוויזיה חכמה, יציאת USB לטעינת מכשירים סלולריים, ארונות אחסון עם תאורה חכמה, כספת המותאמת למחשבים ניידים, חלוקים ונעלי בית. בחלק מהחדרים: ספות הנפתחות למיטה, אפשרות לדלת מקשרת, עמדת איפור/שולחן עבודה, מיטות מופרדות. האורחים מוזמנים ליהנות משרותי כביסה, אינטרנט FI-WI חופשי. חניה במלון בחניון תת קרקעי, חדר תקשורת מתקדם ואולם כנסים וישיבות מפואר בגודל של 65 מ"ר, המצויד בציוד האודיו-וידאו העדכני ביותר לקיום מפגשים עסקיים.

 

להזמנות http://www.davidtower.co.il/  או 09-3730013