כותרות אחרונות
Search

מלון "וולדורף אסטוריה" בירושלים פותח את שנת העשור עם ארוחת תה מנחה כמיטב המסורת הבריטית

תה מנחה במלון "וולדורף אסטוריה" – צילום: נועה ארד

 

מלון "וולדורף אסטוריה" בירושלים פותח את שנת העשור עם ארוחת תה מנחה כמיטב המסורת הבריטית, עם כמה חידושים וחבילת טיפול זוגי ותה מנחה במחירי השקה אטרקטיביים במיוחד.

ידוע כי תה מנחה הוא מנהג בריטי מסורתי הנקרא Afternoon tea שבו שותים תה, אוכלים כריכים ומקנחים בסקונס, מיני מאפה ושיחות חולין. את המנהג הגתה אנה ראסל, הדוכסית של ברדפורד בשנת 1830 שהייתה גם הראשונה להפוך את תה של אחר הצהריים לאירוע חברתי שנועד להפיג את הרעב בין ארוחת הצהריים והערב וכבר משעות מוקדמות יותר, הזמינה את חבריה לביתה למנחת התה.

 

לרגל חגיגות העשור  ל "מלון וולדורף אסטוריה" יגישו את ארוחת תה המנחה עם כמה חידושים והשיקו חבילה של טיפול זוגי ותה מנחה במחירי השקה אטרקטיביים לחודשים ינואר ופברואר. החבילה כוללת ארוחת תה מנחה לזוג שמוגש במסעדת הקינגס קורט בין השעות 15:30 – 18:30 וכניסה לספא Guerlain היוקרתי עם שני עיסויי אימפריאל במשך 45 דקות ושימוש במתקני הספא בעלות של 1240 ₪. עיסוי גוף אימפריאלי הינו טיפול ייחודי של Guerlain שמעורר את כל החושים, ממריץ את זרימת הדם, מקדם חמצון ומביא לרגיעה מוחלטת.  החבילה זוגית בלבד.

 

ארוחת תה מנחה לשנת העשור של מלון "וולדורף אסטוריה"  עברה מספר שינויים והחל מאמצע ינואר תוגש במסעדת הקינגס קורט של המלון. הארוחה תכלול מגש 3 קומות ובו כריך מלחם כפרי מלא עם מלפפון וגבינת שמנת שמיר, כריך מלחם אגוזים כפרי, גבינת תום וצ'אטני של עגבניות, כריך מלחם מחמצת, סלמון מעושן, גבינת שמנת וגרידת לימון, טארט סלט ביצים וסלמון מעושן. בנוסף מגוון קינוחים ביניהם פיננסייר-  מיני עוגת שקדים צרפתית עם פירות יער, עוגיות מדלן דבש ולימון, מיני רושר – קראנץ' שוקולד, מוס פרלינה, ציפוי שוקולד ושברי אגוזי לוז, בראוניז גבינה, אקלייר קרמל עם ציפוי שוקולד וכמובן בסקונס המסורתיים שכוללים סקונס קלאסיים, סקונס צימוקים לבנים, קצפת, ריבת תות וריבת תפוז.

 

תה מנחה במלון "וולדורף אסטוריה" – צילום: נועה ארד

 

ארוחת התה במלון "וולדורף אסטוריה" כוללת, כמובן וכיאה למלון היוקרתי, הגשה אלגנטית מרשימה בכלי פורצלן יוקרתיים מלווים בסכין חמאה, מזלג מנה אחרונה וכפית תה העשויים כסף, לצד מנות אנינות המוגשות.

 

לאורחים מוצע תפריט תה איכותי ומגוון ביותר שכולל: 

ארל גריי – תערובת תה שחור מבושמת בתמצית ברגמוט איטלקי עם נגיעת פרחי לבנדר ועלים כחולים.

צ'אי הודי –  תערובת מעוררת ומהנה עם קורטוב חריפות, ניחוח מתוק וגוון חום עמוק.

 

דרג'ילינג – תה הודי ממחוז דרג'ילינג. צבר מוניטין בזכות הייחודיות והאיכות שלו ונחשב לעילית של התה השחור.

 

 

בגזרת התה ירוק תוכלו למצוא:

ירוק סנצ'ה – תערובת עלי תה סנצ׳ה מאודים המאפיינת את איזור מקינוהרה שביפן.

   

אולונג – תה ירוק סיני איכותי, בעל טעמים מורכבים. עובר תהליך של ייבוש, גלגול וחמצון קצר.

 

מאו-ג'ין – תה ירוק הגדל בהרים הגבוהים בסין, בעל צבע צהבהב ועלים קטנים. אחד מעשרת סוגי התה המפורסמים והאהובים ביותר על תושבי סין.

 

תה מנחה במלון "וולדורף אסטוריה" – צילום: נועה ארד

 

חליטות צמחים (ללא קפאין):

פירות יער – תערובת מרעננת עם שילוב של חמוץ ומתוק, ניחוח פירות וגוון ארגמני מפתה.   

                       

לימונית ולואיזה – תערובת צמחים מרגיעה של לימונית ולואיזה עם טעם עדין וייחודי. 

 

קמומיל – תערובת מרגיעה של פרחי קמומיל שלמים, קמומיל עם טעם מנטה, ארומה פרחונית וגוון צהוב בהיר.

 

אבנר און, מנכ"ל מלון "וולדורף אסטוריה" ציין: " מלון "וולדורף אסטוריה" נכנס לשנת העשור שלו. אנו מתכוונים לקיים מספר ארועים במהלך השנה ובמקביל להמשיך במסורת של שרות ואיכות  מהטובות הקיימות בעולם. החלטנו לפתוח את השנה עם  המסורת הנהדרת של ארוחת תה מנחה שאני עוד זוכר בימיי כמנהל מלון  הילטון בלונדון כאשר מדי שבוע הייתי נהנה ממטעמי תה המנחה אבל עם כמה חידושים של "וולדורף אסטוריה". אני מזמין את  הציבור הישראלי לקחת פסק זמן ומנוחה קצרה ולהכיר את המנהג האנגלי ברמה הגבוהה שיש אצלנו ולהירגע בספא היוקרתי הבינלאומי שיש במלון. מתכון מצוין בימים אלה".

 

ארוחת התה מנחה  מוגשת בימים א'-ה' בין השעות 15:30-18:30

מחיר ארוחת תה מנחה מסורתית: 380 ₪ כולל מע"מ לזוג.

יש להזמין לפחות 24 שעות לפני המועד הרצוי, המלאי מוגבל

 

תה מנחה במלון "וולדורף אסטוריה" – צילום: נועה ארד

 

אודות מלון "וולדורף אסטוריה"

מלון "וולדורף אסטוריה" נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – מלון "פאלאס" בירושלים ונחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה מרשת בינלאומית היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל. השנה נבחר לראשונה מלון "וולדורף אסטוריה" כמלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2022 על ידי ארגון התיירות הבינלאומי World Travel Awards.

 

מתחם ספא Guerlain  כולל שתי קומות ומציע מגוון שירותים רחב המעניק לכל אורח חוויה שכולה בריאות והתחדשות של הגוף והנפש. בקומה הראשונה בריכת שחיה מקורה באורך של 33 מטרים ובה גם בריכת זרמים ומיטות מנוחה. בנוסף בקומה זו שני חמאם טורקי מפוארים המאפשרים קבלת טיפול חמאם חוויתי, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות ולוקרים אישיים.

 

בקומה השנייה חדר כושר מפואר המצויד באביזרי כושר של המותג האיטלקי טכנוגי'ם בנוסף חדר לאימונים אישיים, פינת המתנה לפני הטיפולים הכוללת עמדת שתייה חמה וקרה, 9 חדרי טיפולים מרווחים ומצוידים במיטב הנוחות והטכנולוגיה הכוללים מיטות עיסוי המשוכללות בעולם של המותג הגרמני  Gharieni, מערכת מולטימדיה לשליטת אורות, טמפרטורות וערוצי מוזיקה. בין החדרים סוויטת טיפולים זוגית עם מקלחת צמודה.

 

 

פרטים והזמנות:

אתר המסעדה https://waldorfastoria.co.il/kings-court/

  054-9509092 או JRSWA.KINGS@waldorfastoria.com

 

פרטים והזמנות לחבילת "כתר העשור"

אתר הספא: https://waldorfastoria.co.il/spa/

054-9509040 או jrswa.spa@waldorfastoria.com