כותרות אחרונות
Search

מלון יערים במעלה החמישה, מציע חופשת פוקימונים

מלון יערים מציע חופשת פוקימונים

 "Pokemon Go במלון יערים"

במתחם המלון נמצא מקבץ פוקימונים ענק, בהם גם כאלה שהם נדירים ובעלי ערך רב

זירת קרבות הממוקמת בסמוך למלון מהווה אטרקציה של ממש למשתמשי האפליקציה

במהלך אוגוסט חבילת נופש למשפחות (ילדים ונוער):סדנאות, תחרויות, מסעות ציד ויציאה לקרבות – בליווי ההדרכה מקצועית

yearim 2

Pokemon Go, אפליקציית המובייל שמשגעת את העולם, מגיעה למלון יערים שבמעלה החמישה. במתחם המלון התגלה מקבץ עצום של פוקימונים, בהם גם כאלה נדרים ובעלי ערך רב. אם לא די בכך, בסמוך למלון נמצאת "זירת קרבות"  בה מתחוללים קרבות פוקימונים בהם לוקחות חלק קבוצות משתמשי האפליקציה.

במהלך חודש אוגוסט: "Pokemon Go במלון יערים"

במהלך חודש אוגוסט מציע המלון חבילת נופש ייחודית תחת הכותרת "Pokemon Go במלון יערים" – חבילת הנופש המיועדת למשפחות (ילדים, נוער, צעירים), בעלת תוכן עשיר וייחודי המועבר לראשונה ע"י מדריך מומחה ובכך מהווה הזדמנות חד פעמית למשתמשי האפליקציה ולמשתמשים חדשים ללמוד מקרוב אודות השימוש באפליקציה והכלים שהיא מציעה.

בנוסף לאירוח (חצי פנסיון) במלון על כל מתקניו, כוללת חבילת הנופש  "Pokemon Go במלון יערים" – יום פעילות מלא במסגרתו: סדנא להורדת האפליקציה ואופן השימוש בה (כללי המשחק, המהלכים, האפשרויות, ההתקדמות ברמת המשחק וכמובן לימוד השיטה לציד פוקימונים והדרכה בזירת הקרבות). המשתתפים בפעילות יוכלו להתחרות ביניהם בכמה פרמטרים (מי צד הכי הרבה פוקימונים, מי צד את הפוקימון הנדיר ביותר, מי צד את הפוקימון החזק ביותר וכד') ולזכות בפרסים – הפעילות כולה מתקיימת בליווי הדרכה מקצועית וההשתתפות בזירת הקרבות מתאפשרת עם הורה מלווה בלבד.

"Pokemon Go במלון יערים" – מועדים ומחירים:

חבילת הנופש "Pokemon Go במלון יערים"
מוצעת במהלך חודש אוגוסט, באמצע השבוע בלבד בתאריכים:

1-3/8, 7-11/8, 13-14/8, 25/8, 27-30/8 – ללא הגבלה למספר לילות.

 

המחירים:

–  זוג:  780 ₪

– מבוגר + ילד: 780 ₪  

– ילד  נוסף: 195 ₪.

* המחירים ללילה אחד, חצי פנסיון (ניתן להזמין ללא הגבלת לילות)

* צ'ק אין בשעה 15:00 / צ'ק אאוט בשעה 11:00

yearim 1

מלון יערים (לשעבר מלון "מעלה החמישה") ממוקם על ראש אחת הפסגות הגבוהות בהרי ירושלים, על שטח בגודל של מעל 100 דונם עם יער אורנים ירוק בסמוך לקיבוץ מעלה החמישה אל מול נוף הרי יהודה ויערות ירושלים. ייחודו בקונספט ארצישראלי הבאים לידי ביטוי בנוף, בהיסטוריה של המקום, ובאווירה- מעיין מסע קסום אל מחוזות רחוקים של ארץ ישראל היפה.

חווית האירוח של מלון יערים מבטיחה לאורחיו חופשה שלווה, תמורה מלאה ומרחיבת נפש בטבע הישראלי, עם 230 חדרי סופריור ודה לקוס, מעוצבים ומאובזרים ברמת גימור גבוהה מאוד. עוד מציע המלון:  2 בריכות שחייה, אחת בנוף הפתוח ואחת פנימית, 17 אולמות כנסים ואירועים בגדלים שונים, ספא מפנק עם 20 סוגי טיפול שונים, חדר כושר, ו-12 אירועי תרבות ייחודיים בשנה הכוללים מופעי מוזיקה, סדנאות והצגות.