כותרות אחרונות
Search

מלון "כרמים" מקבוצת מלונות "ישרוטל Exclusive", זכה בפרס המצוינות של "HotelsCombined" לשנת 2022.

מלון "כרמים, – צילום: אורי אקרמן

 

מלון "כרמים" מקבוצת מלונות "ישרוטל Exclusive", זכה בפרס המצוינות של "HotelsCombined" לשנת 2022.

 

מלון כרמים מקבוצת מלונות ישרוטל Exclusive זכה בפרס המצוינות של  מערכת חיפוש בתי מלון המובילה HotelsCombined, לשנת 2022.

 

הפרס שהוענק למלון כרמים משקף את הסטנדרט הגבוה ביותר של שביעות רצון הלקוחות בכל רחבי העולם, בהתבסס על 1,503 ביקורות, שהביאו לציון הגבוה של 8.9 מתוך 10.

 

בני לוי, סמנכ"ל השיווק של רשת ישרוטל: "אנו גאים בלקוחותינו מישראל ומכל העולם על הבעת האמון שהביאה לזכייתנו בפרס. אנו רואים בפרס אות מצוינות המעיד על הסטנדרט הגבוה והבלתי מתפשר לו אנו מחויבים ברשת ישרוטל. נמשיך גם בשנות הבאות לתת ללקוחותינו את כל הסיבות לבחור בנו".

 

מלון "כרמים, – צילום: אורי אקרמן

 

מלון כרמים ממוקם במבואות ירושלים, על רכס כרמים ויקבים פסטורלי. המלון  שייך לקבוצת מלונות "ישרוטל  Exclusive" הכוללת מלונות יוקרה הממוקמים בלוקיישנים עוצרי נשימה מחוף הים האדום ועד להרי הגליל, ומציעים חופשה בסטנדרט הגבוה ביותר של שירות, חוויה קולינרית, עיצובים ותכנים המתאימים לסביבה הייחודית של כל מלון.

 

אודות רשת ישרוטל:

רשת "ישרוטל" הוקמה בשנת 1984 על ידי היזם הבריטי דיויד לואיס עם מלון המלך שלמה באילת. כיום, כוללת הרשת 23 בתי מלון בפריסה ארצית בהיקף של 4402 חדרים ולמעלה מ-5200 עובדים. מלונות הרשת באילת; רויאל ביץ' אילת, המלך שלמה, רויאל גארדן, אגמים, ים סוף, ספורט קלאב, לגונה וריביירה. במצפה רמון; בראשית, קדמא ופונדק רמון. בים המלח; ים המלח וגנים, גומא בכנרת, . בירושלים והסביבה; כרמים ואוריינט. בתל אביב והסביבה; רויאל ביץ' תל אביב, פורט, אלברטו, סי טאואר ופאבליקה בהרצליה. בצפון; אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל ומצפה הימים.