כותרות אחרונות
Search

מלון The Ritz-Carlton Herzliya נרתם לטובת עמותת Make-A-Wish

 

מלון The Ritz-Carlton, Herzliya ועמותת Make-A-Wish ישראל ערכו אירוע השקה לקמפיין לקידום המודעות לעמותה בהשתתפות בתיה עופר, שגרירת רצון טוב של עמותת Make-A-Wish Israel, דניס ואבי בר-אהרון מייסדי עמותת  Make-A-Wish Israel ונד קאפלריס מנכ״ל מלון The Ritz-Carlton, Herzliya.

במסגרת קמפיין שיימשך לאורך חודש אפריל, יירתם מלון The Ritz-Carlton, Herzliya למען עמותת Make-A-Wish ישראל ויקדם את המודעות לעמותה.

במהלך הקמפיין שיימשך לאורך חודש אפריל, יוזמנו אורחי המלון לקחת חלק בעולם הקסום של הגשמת משאלות בקמפיין משותף עם עמותת Make-A-Wish Israel המגשימה את משאלות ליבם של ילדים, החולים במחלה מסכנת חיים.

במהלך חודש  זה, יוזמנו אורחי המלון לקחת חלק בעולם הקסום של הגשמת משאלות בקמפיין משותף עם עמותת Make-A-Wish Israel המגשימה את משאלות ליבם של ילדים, החולים במחלה מסכנת חיים. הפרויקט הינו חלק משותפות מתמשכת בין רשת מלונות The Ritz-Carlton בעולם בכלל והמלון בישראל בפרט ועמותת Make-A-Wish Israel במהלכה הגשים המלון משאלות קסומות והעניק כוח, שמחה ותקווה לילדי המשאלות ולמשפחותיהם.

לאורך  החודש , בעת כניסת האורחים לחדר במלון, יוקרן על מסכי הטלוויזיה קליפ העמותה המספר את סיפורו של ילד משאלה, אשר חלם להיות טייס. על המיטה בחדר תחכה לאורחים גלויה עם תמונתה של תמר, ילדת משאלה אשר חלמה להיות נסיכה ליום אחד. בנוסף, ערכת חג הפסח, אשר תחכה לכל אורח בחדרו, תכלול עמוד עם משאלות המחכות להגשמה.

אורחי המלון יוזמנו לקחת חלק בפרויקט באמצעות אימוץ משאלה או חלק ממשאלה, תרומה ורכישת צמיד הקמפיין. כל ההכנסות יוקדשו להגשמת משאלות ליבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים.

riz 1

צילום – רוברט מרקס

הקמפיין החל ביום שני ה-11 באפריל, באירוע השקת הקמפיין בהשתתפות בתיה עופר, שגרירת רצון טוב של עמותת Make-A-Wish Israel, דניס ואבי בר-אהרון מייסדי עמותת  Make-A-Wish Israel ונד קאפלריס מנכ״ל מלון The Ritz-Carlton, Herzliya.

The Ritz-Carlton הינו שותף עולמי של עמותת Make-A-Wish. שיתוף פעולה זה משמעותי במיוחד כוון שהוא יימשך לאורך כל חודש אפריל בעת שהמלון יהיה בתפוסה מלאה לקראת ובמהלך חג הפסח. בנוסף במהלך ב- 29 באפריל יצוין World Wish Day בכל העולם – היום בו הוגשמה המשאלה הראשונה של עמותת Make-A-Wish בשנת 1980 בארה"ב.