כותרות אחרונות
Search

מלונות דן בשת"פ עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית זאת השנה הרביעית ברציפות

במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בין התאריכים

לקראת הפסטיבל, רשת מלונות דן מציעה מגוון חבילות הכוללות לינה בדן אילת ובדן פנורמה אילת המשולבות עם כניסה למופעים השונים במחירים מיוחדים, 

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן: "רשת מלונות דן גאה להמשיך את שיתוף הפעולה עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית הבינלאומי המושך אליו את בכירי המוסיקאים מרחבי העולם. מלונות דן חרטה על דגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו להתחבר לפסטיבל החשוב הזה בשנה השלישית ברציפות."

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית 2016 יארח השנה שתי תזמורות בינלאומיות: תזמורת הדיסוננסים מצרפת בהופעת בכורה בישראל עם הכנר והמנצח דוד גרימאל וקונצ'רטו קלן מגרמניה, עם הזמרת ההולנדית רוזאן ואן סנדוויק.

בנוסף, הפסטיבל יציע השנה שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין הזמרת מור קרבסי לבין דיוות הפלמנקו הספרדית, הרקדנית פסטורה גלוואן, לתכנית של לדינו ספרדי ומרוקאי לצד פלמנקו. כמו כן, השנה יוצע לראשונה קונצרט לכל המשפחה עם דגש על ילדים עם השחקן/ליצן פיודור מקרוב.

kameri 4

במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בין התאריכים: 3-6 בפברואר 2016 את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים זאת השנה ה-11. בנוסף, מלון דן פנורמה אילת יארח כיתות אמן.

לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, מלונות דן מציעה מגוון חבילות הכוללות לינה בדן אילת ובדן פנורמה אילת המשולבות עם כניסה למופעים השונים במחירים מיוחדים. בין החבילות שמלונות דן מציעים במסגרת הפסטיבל בדן אילת:

kameri 8

חבילת אירוח סונטה

החבילה כוללת: 2 לילות בין התאריכים: 3-7/2/16 כולל 2 קונצרטים מסדרה א' ו-2 קונצרטים מסדרה ב'.
מחיר מיוחד החל מ-4180 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן אילת.
מחיר מיוחד החל מ-3220 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן פנורמה אילת. 

חבילת אירוח "הרמוניה"

החבילה כוללת: 3 לילות בין התאריכים: 3-7/2/16 כולל 2 קונצרטים מסדרה א' ו-2 קונצרטים מסדרה ב'.
מחיר מיוחד החל מ-4980 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן אילת.
מחיר מיוחד החל מ-3720 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן פנורמה אילת. 

חבילה אירוח "מלודיה"

החבילה כוללת: 4 לילות בין התאריכים: 3-7/2/16 כולל 2 קונצרטים בסדרה א' ו-2 קונצרטים בסדרה ב'.
מחיר מיוחד החל מ-5780 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן אילת.
מחיר מיוחד החל מ-4120 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן פנורמה אילת.

kameri 5

בנוסף, אורחים שישהו במלונות דן אילת ודן פנורמה אילת במסגרת החבילות ביום חמישי ה-4/2/16 בערב יוזמנו לקוקטייל אקסקלוסיבי, לחגוג את מסורת שיתוף הפעולה של מלונות דן עם התרבות והאמנות בארץ.

במהלך ימי הפסטיבל, האורחים ייהנו מתערוכת אמנות עכשווית "Eya to Ear" של הגלריה לאמנות Lemon Frame שתוצג במבואה של אולמות הקונצרטים במלון. התערוכה החדשה תציג באופן ייחודי וחוויתי שילוב עוצמתי ומרהיב של אומנות ומוזיקה ותזמין את מבקרי הפסטיבל מעבר לזמן למסע אל סגנונות שונים של אומנות ומוזיקה.  התערוכה תציג מגוון ז'אנרים של אומנות עכשווית  מאומנים ישראליים ובינלאומיים: בין השאר יוצגו לראשונה בישראל סדרת צילומים, שנמצאו רק לאחרונה, של להקת הביטלס. הצילומים במהדורה מוגבלת לאספנים של הצלם הבריטי פול באריף שצילם את הלהקה בתחילת דרכה.

kameri 7

כמו כן, השנה במסגרת הפסטיבל יזכו האורחים לחגיגת יינות ישראליים משובחים ממבחר יקבים בארץ.

פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית 2016, המתקיים זאת השנה ה-11 ברציפות, יארח השנה שתי תזמורות בינלאומיות: תזמורת הדיסוננסים מצרפת בהופעת בכורה בישראל עם הכנר והמנצח דוד גרימאל וקונצ'רטו קלן מגרמניה, עם הזמרת ההולנדית רוזאן ואן סנדוויק.

פרויקט מיוחד יהיה שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין הזמרת מור קרבסי לבין דיוות הפלמנקו הספרדית, הרקדנית פסטורה גלוואן, לתכנית של לדינו ספרדי ומרוקאי לצד פלמנקו. בנוסף, הפסטיבל יציג השנה לראשונה גם קונצרט למשפחה עם השחקן/ליצן פיודור מקרוב.

ההרכבים הקאמריים שיתארחו השנה בפסטיבל יכללו את שלישיית וונדרר מצרפת; הרכב הכנרים טרילוג'י מבריסל; דואו הפסנתרנים רו אנדרסון מארה"ב; ואנסמבל בראס בינלאומי שיקבץ נגנים מרחבי תבל במיוחד לרגל הפסטיבל.kameri 6

כתמיד, יגיעו לפסטיבל סולנים מהשורה הראשונה בעולם, בהם נגן האקורדיון וינסנט פרני (צרפת), הכנרים יוסיף איבנוב (בלגיה) ומריאנה ואסילבה (ישראל), הפסנתרן איוון רודין (רוסיה), הצ'לנים פרנסואה סאלק (צרפת) והלל צורי (ישראל) – ורבים אחרים.

טלפון לפרטים והזמנות: 1-700-50-50-80 או 5450*