כותרות אחרונות
Search

מלחמת הכוכבים – חברת "מאטל" מביאה אליכם לקראת החגים את הבובות החדשות מסדרת "המנדלוריאן".

בובת בייבי יודה עם שלט – צילום: יח"צ "מאטל"

 

"STAR WARS – THE MANDALORIAN"

חברת "מאטל" מביאה אליכם לקראת החגים את הבובות החדשות מסדרת "המנדלוריאן" האהובה המתרחשת ביקום של STAR WARS.

את הבובות יאהבו באותה המידה ילדים ומכורים לסדרה.

 

 

בובת בייבי יודה:

חברת מאטל משיקה את בובת בייבי יודה מהסדרה "המנדלוריאן" המתרחשת ביקום של "מלחמת הכוכבים". גוף הבובה רך ונעים, העיניים והאוזניים הגדולות של בייבי יודה מקנים לו מראה חמוד במיוחד. הבובה בגובה של כ- 30 ס"מ ומתאימה למעריצי מלחמת הכוכבים גדולים כקטנים.

מחיר מומלץ לצרכן 189.90 ₪.

 

בובת בייבי יודה – צילום: יח"צ "מאטל" 

 

בובת בייבי יודה עם תיק:

בובת בייבי יודה מהסדרה "המנדלוריאן" המתרחשת ביקום של "מלחמת הכוכבים." לגרסה הזו של הבובה יש רגליים קטנות וחמודות שבייבי יודה יכול לעמוד עליהן ומגיעה עם תיק צד כדי שתוכלו לקחת אותו בכל מקום. צלילים שנלקחו היישר מהסדרה נשמעים בלחיצה על גוף הבובה. הבובה בגובה של כ- 30 ס"מ ומתאימה למעריצי מלחמת הכוכבים גדולים כקטנים.

מחיר מומלץ לצרכן 279.90 ₪

 

בובת בייבי יודה עם תיק – צילום: יח"צ "מאטל"

 

בובת בייבי יודה עם שלט:

בובת בייבי יודה מהסדרה "המנדלוריאן" המתרחשת ביקום של

"מלחמת הכוכבים. הבובה מגעה עם שלט רחוק לקבלת חוויית בייבי יודה ריאליסטית! יש לה 5 מצבי משחק שונים: :"עקוב אחריי", "סקרן", "מחבואים", "צלילים בלבד" או "תנועה בלבד". הבובה בגובה של כ- 30 ס"מ ומתאימה למעריצי מלחמת הכוכבים גדולים כקטנים.

מחיר מומלץ לצרכן 479.90 ₪.

 

בובת בייבי יודה עם שלט – צילום: יח"צ "מאטל"

 

בובת בובה פט:

בובה של בובה פט מהסדרה "בובה פט" המתרחשת ביקום של "מלחמת הכוכבים." דברו לכיוון הקסדה של הבובה ותשמעו אותה חוזרת על המילים שלכם בקולו האייקוני של בובה פט. לחצו על המשגר שעל גבו כדי לשגר פצצה בצורה מגניבה. הבובה בגובה כ- 30 ס"מ. מתאים למעריצי מלחמת הכוכבים גדולים כקטנים! מומלץ לגיל  3 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן 289.90 ₪

 

את הבובות והערכות החדשות של "STAR WARS", ניתן לרכוש בחנויות ורשתות צעצועים בפריסה ארצית.

 

בובה פט  – צילום: יח"צ "מאטל" 

אודות מאטל:

חברת "מאטל" (MATTEL) אשר הוקמה ב1945, היא חברה בינלאומית המובילה בתחומה בארה"ב למוצרי בידור לילדים, שמתמחה בעיצוב וייצור צעצועים ומוצרי צריכה איכותיים. בין מותגי החברה האיקוניים: Barbie, Hot Wheels, Polly pocket, Fisher-Price, Thomas & Friends ו- Mega blocks, הנמכרים בלמעלה מ-150 מדינות בעולם. "מאטל" נבחרה לאחת מ- 100 החברות הצעצועים המשפיעות בעולם על פי מגזין "טיים", זאת לאחר שפורסם כי הכנסות החברה זינקו ב47% ברבעון הראשון של 2021. החברה גאה להיות שותפה מהימנה בחקר פלא הילדות והעצמת ילדים למיצוי מלוא הפוטנציאל שלהם. אתר החברה בכתובת mattel.com.

"EFN United" היא נציגת "מאטל" בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של "מאטל" ברשתות וחנויות בישראל בפריסה ארצית.