כותרות אחרונות
Search

ממציאת תחום המחשבים הניידים Toshiba במיתוג חדש: מעתה – DYNABOOK Europe

ממציאת תחום המחשבים הניידים Toshiba במיתוג חדש: מעתה תקראו לה – DYNABOOK Europe.

המיתוג החדש נבחר כהכרה במסורת ארוכת השנים של החברה בתחומי המיחשוב הנייד.

 

 

 

Toshiba Client Solutions Europe, חטיבת המחשבים הניידים (לפטופ) הודיעה על מיתוג מחדש: שם החברה הוחלף והוא מעתה Dynabook Europe GmbH. המהלך התבצע בעקבות הצטרפות חטיבת המחשבים הניידים של טושיבה לתאגיד Sharp ב-1 באוקטובר 2018.

 

מותג ׳dynabook׳ הוא אחד המותגים היותר ידועים, מוכרים ומוערכים ביפן והוא מדגים את החיבור המוצלח וההיצע שיש לשתי חברות האם – טושיבה ושארפ. טושיבה, מובילת התעשייה, השיקה את ה- T1100 – הלפטופ הראשון בעולם כבר בשנת 1985 כשמייד אחריו, בשנת 1989 היא השיקה את ה- Dynabook J-3100 SS001 – מחשב הנוטבוק הראשון בעולם. החדשנות שהופגנה בשני הדגמים אפשרה לאנשים לעבוד בבטחון ובנוחות מכל מקום שרצו ולמעשה הגדירו את צורתו של שוק המחשבים הניידים כיום. מאז, טושיבה המשיכה להשיק מוצרים חדשניים (וזוכי פרסים) ושירותים ששילבו את מיטב הטכנולוגיה והעיצוב למחשבים שהדגימו איכות, אמינות וביצועים חסרי תחרות.

 

״מותג dynabook מנציח את העלינות שלנו ואת המסורת של 30 שנות חדשנות בתחום המחשוב הנייד, תוך ייצוג של ההשקעה החדשה בחברה״, אומר דמיאן ז׳אום, נשיא Dynabook Europe. ״המותג שלנו הוא הרבה מעבר ללוגו או לשם. יש בו שילוב של תרבות וערכים ואלה הולכים איתנו גם תחת השם החדש. המוצרים המצטיינים, העובדים המוכשרים, והאובססיה שלנו לאיכות, בטיחות וחדשנות ממשיכים כעת תחת מותג חדש ואנו צופים לעתיד בו הערכים הללו ימשיכו ויתחזקו, מול שותפים עסקיים ומול לקוחות״.

 

 

רז דרבי, מנכ״ל חברת מפעיל, נציגת טושיבה בישראל מאז 1985: "מפעיל תמשיך לייצג בשוק הישראלי את המותג החדש ואת חברת האם, ברמת השירות הגבוהה לה התרגלו הצרכנים הישראלים וכי החברה ביצעה את ההתאמות הנדרשות להמשך פעילות סדירה בישראל."

 

תאגיד Sharp רכש באוקטובר 2018, 80.1% מחטיבת Toshiba Client Solutions. במסגרת המהלך, יושידה אישידה, סגן נשיא שארפ, הצטרף לחברה כיו״ר ודמיאן ז׳אום, המשיך לכהן בתפקיד נשיא. Dynabook Europe תמשיך להציע מבחר רחב של מוצרי מחשוב, כולל מחשבים ניידים ופתרונות מחשוב edge.

 

קליפ: הלפטופ הראשון בעולם בייצור מסחרי – ה- https://youtu.be/EUqYZXuaUG8

 

About Dynabook Inc.

במשך מעל ל-30 שנה המחשבים הניידים של טושיבה והטכנולוגיות בהן הם צויידו, היוו את הסטנדרט לתעשייה כולה בתחומי חדשנות, איכות ואמינות מוצר. כעת, עם הרכישה על ידי תאגיד Sharp ותחת המותג החדש Dynabook, ממשיכה החברה במסורת של אספקת ערך מוסף ותמיכה בשותפים העסקיים ובלקוחות ברחבי העולם.  למידע נוסף: http://www.dynabook.com/eu

 

למידע מקוון:

בקרו באתר לקבלת מידע על המוצרים האחרונים של החברה, או בקרו בבלוג שלנו. כאלטרנטיבה, ניתן ליצור קשר עם החברה במגוון אתרי המדיה החברתית שלה.

 

אודות מפעיל

"מפעיל' הוקמה לפני כ-80 שנה כחברה המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי טיפול בפלט ארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, והתמקדה במתן פתרונות כוללים בתחום ההדמיה, הדפוס המקצועי והמחשוב לעסקים וארגונים בכל סדר גודל. למידע נוסף: http://www.mafil.co.il/