כותרות אחרונות
Search

תמיר בושניצקי מונה למנהל "חקלאי גרנות" שוק מקומי

מקטיף שופרסל לאבוקדו גרנות !

 

תמיר בושניצקי מונה למנהל "חקלאי גרנות" שוק מקומי

שימש בעבר כמנהל חברת "קטיף" של רשת שופרסל להפצת תוצרת חקלאית ובתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל יקבי בנימינה • יהיה אחראי על ניהול הסחר והשיווק של "חקלאי גרנות" ויוביל את פעילות הגוף העצמאי שהקימה גרנות למכירה ושיווק ישיר של פירות וירקות לרשתות המזון ולסיטונאים.

 

 

תמיר בושניצקי, מנהל חברת "קטיף" מקבוצת שופרסל לשעבר ומנכ"ל יקבי בנימינה, מונה למנהל השוק המקומי של "חקלאי גרנות". בושניצקי (57), בעל תואר ראשון במנהל עסקים, צבר ניסיון וידע רב בניהול ושיווק מזון וכן בפיתוח מערכות סחר עסקיות בתחום המזון ומוצרי הצריכה. קודם לתפקידו האחרון כמנכ"ל יקבי בנימינה, החזיק בשורה של תפקידי ניהול קמעונאי בהם מנכ"ל חברת ששון ושות' (חברת בת של תנובה), סמנכ"ל סחר שיווק בחברת אופיס דיפו ובמגוון תפקידי ניהול  בקבוצת שופרסל.

 

תמיר בושניצקי חקלאי גרנות – צילום: אריאל ואן סטרטן.

 

"חקלאי גרנות" נמצא בבעלות "גרנות", הארגון הכלכלי הגדול ביותר מבין הארגונים של הקיבוצים והוא כולל גם את חטיבת "אבוקדו גרנות", הכוללת שטחי גידול, מטעים ובית אריזה מרכזי באיזור גן-שמואל לשיווק והפצת אבוקדו. בתפקידו יהיה תמיר בושניצקי אחראי על פיתוחה ותפעולה של מערכת הפצה עצמאית לשיווק ישיר של תוצרת חקלאית לשוק המקומי, אשר הוקמה לאחרונה על ידי חקלאי גרנות. במסגרת ההתארגנות, ישווקו החקלאים בעיקר אבוקדו ופירות הדר ובהמשך יורחב הסל לגידולי שדה ומוצרים נוספים. הסכמי סחר ראשונים נחתמו עם מרבית מהרשתות, בהן שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, מגה, חצי חינם ועוד. בשלב הראשון מאגדת ההתארגנות את פעילות השיווק של חקלאי גרנות, ובהמשך תורחב הפעילות גם לחקלאים חיצוניים.

 

אבוקדו בית אריזה – צילום: חגי נתיב.

 

גיורא מרום, מנכ"ל חקלאי גרנות: "אנו שמחים על הצטרפותו של תמיר לשורותינו. שמנו לנו למטרה לקרב את הצרכן לחקלאי ולקחת אחריות על כל שרשרת הערך, משלב הנטיעה וגידול התוצרת, דרך קטיף ואריזת הפרי ועד לצינורות השיווק לצרכן הסופי, אני משוכנע שניסיונו ויכולותיו המוכחות של תמיר יסייעו לנו במטרה זו".