כותרות אחרונות
Search

מנכ"לית נוספת לקבוצת "Yael" – סאלי אלקיים מונתה לעמוד בראש חברת "Yael NetCloud".

סאלי אלקיים מנכ"לית "יעל-נטקלאוד" צילום: יח"צ

 

 

מנכ"לית נוספת לקבוצת "Yael" – סאלי אלקיים מונתה לעמוד בראש חברת "Yael NetCloud".

סאלי אלקיים מונתה למנכ"לית חברת NetCloud מקבוצת Yael. סאלי, מומחית בעולמות ה- ERP, ניהלה לאורך שני העשורים האחרונים פעילויות בתחום זה, ביניהם את פעילות SAP Business One בחברת מלם ובחברת BDO, כולל פרויקטים מובילים בשוק הישראלי והבינלאומי.

 

בשנים האחרונות ניהלה את התחום העסקי-טכנולוגי בחטיבת ה- SAP הגדולה ב- Ness, כולל ניהול צוותים טכנולוגיים, יצירת מתודולוגיות למעבר בין מערכות והובלת פרוייקטים בעולמות האנטרפרייז. לסאלי אלקיים, נשואה ואמא לארבעה, תואר EMBA מאוניברסיטת בר אילן אותו סיימה בהצטיינות.

 

נטקלאוד מקבוצת יעל היא הנציגה הרשמית בישראל של NetSuite – מערכת ה- ERP בענן המובילה בעולם. באוגוסט 2020 נרכשה השליטה ב NetCloud – בידי קבוצת יעל שנוהלה עד היום בידי איל גרייפנר ואמיר עומרי, כמנכ"לים משותפים.

 

סאלי אלקיים מנכ"לית "יעל-נטקלאוד" צילום: יח"צ

 

מדברי סאלי אלקיים: "המציאות הלא פשוטה בה אנו נמצאים, משפיעה ללא ספק על העסקים בארץ ועל הכסף שזורם לתוך ישראל. זהו בדיוק המקום בו אנחנו צריכים לפעול חזק, לדאוג ליצירה עסקית חיה וחזקה בארץ ולבסס בה את מעמדן של חברות מוצלחות. אני נכנסת לתוך חברה של אנשים עם מומחיות ומקצועיות מהגבוהות שיש, אשר דורגה חמש פעמים כ'מובילת EMEA' מטעם NetSuite ונחשבת היום לשותף העסקי המרכזי שלה בישראל. מטרתי היא לחזק עוד יותר את הקשרים עם הלקוחות, להרחיב את ערוצי המכירה, לפעול להרחבת מנעד הוורטיקלים בכניסה לעבודה מול מגזרים נוספים וחדשים במשק הישראלי ולהביא אליהם את הערך של NetSuite. לצד זה, מתגבשת העבודה על הרחבת הפעילות של NetCloud Yael אל מחוץ לגבולות ישראל".

 

איל גרייפנר, אשר שימש בעבר כמנכ"ל משותף ומייסד "NetCloud"  ישמש מעתה כיו"ר החברה, ואמיר עומרי, אשר שימש גם הוא כמנכ"ל משותף ומייסד "NetCloud" יכהן מהיום בתפקיד מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת "Yael".

 

אודות קבוצת "Yael"

Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים עסקיים עכשויים. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ- 2000 עובדות ועובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, דאטה ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים, פיתוח מערכות משובצות מחשב ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

 

Yael עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון: IBM, Microsoft, Oracle, Google, AWS, TIBCO, Dell, Salesforce ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד.

 

לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com