כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה – מציל חיים – נחתם הסכם שיתוף-פעולה בין חב' "איתוראן" לחב' הסטארט-אפ הישראלית "MDGo" !

 

שיתוף פעולה – מציל חיים !

נחתם הסכם שיתוף-פעולה בין חב' "איתוראן" לחב' הסטארט-אפ הישראלית "MDGo" המשלב את הטכנולוגיות של שתי החברות להצלת חיים בעת תאונת דרכים.

 

מערכות "איתוראן" מזהות בזמן אמת אירועי תאונות דרכים ובאמצעות שידור מידע מהסנסורים של החברה וניתוחם בענן של  "MDGo"  ניתן יהיה לקבל מידע על סוג הפציעות וחומרתן – מהם סובלים פצועי תאונת הדרכים. המידע נשלח בזמן אמת למד"א כדי לסייע לצוותים הרפואיים לקבל החלטות ולהעניק טיפול נכון יותר בשטח.

 

בימים אלו נחתם הסכם שיתוף-פעולה מציל חיים בין חב' "איתוראן", שמערכות החברה מחוברות ל- 650,000 כלי רכב בישראל לבין חב' הסטארט-אפ הישראלית "MDGo"  המחבר את הטכנולוגיות של שתי החברות, כדי להעניק טיפול מהיר ומדויק, מציל חיים, בעת תאונת דרכים.

 

מערכת "איתוראן SOS" , הינה חיישן תאונה המותקן ברכב ומזהה תאונה בזמן אמת ושולחת התראה מידית למוקד התאונות באיתוראן. נציג מיומן במוקד יוצר קשר עם הלקוח ומעניק לו סיוע החל מהזמנת עזרה רפואית,  לווי לאורך הפעולות הראשונות אותן יש לבצע לאחר תאונה ועד הזמנת חילוץ לרכב הפגוע במידה ונדרש .

 

מעתה במקביל לטיפול מול הלקוח, המידע באשר לעוצמת הפגיעה , מיקום הפגיעה ברכב והכוחות שהופעלו על הרכב יועבר מהחיישנים של מערכת "איתוראן SOS"    גם לחברת MDGo .

 

חברת  MDGo מחברת בין המחקר הרפואי המתקדם ביותר למכניקה ומחשבת את הכוחות שהופעלו על האדם ברכב ועל אבריו הפנימיים. מפת הכוחות מתורגמת ע"י MDGo  לתחזית פציעות בשפה רפואית שנשלחת בזמן אמת לצוותים הרפואיים. מידע זה מסייע לצוותים הרפואיים לקבל החלטות רפואיות מתאימות על מנת להעניק טיפול מהיר ומדויק יותר, טיפול המציל חיים.

 

לדוגמה:

איזה סוג סיוע יש לשלוח לאירוע התאונה, אמבולנס או ניידת טיפול נמרץ ?

לאיזה בית חולים נכון לפנות את הפצועים ?

אילו בדיקות לעשות קודם, ועוד…

 

על פי האיחוד האירופי, כ-40 אחוז ממקרי המוות בעת תאונות דרכים יכלו להימנע במידה וניתן היה לזהות מידית את הפציעות מהן הנוסעים סובלים ולהעניק טיפול מידי מתאים. החוסר במידע אמין בזמן אמת פוגע ביכולת להעניק טיפול נכון במהירות ומוביל למספר הרוגים רב והחמרה של פציעות קיימות.

 

הטכנולוגיה של MDGo רשומה תחת הFDA ככלי תומך בקבלת החלטות רפואיות, ומוטמעת במד"א .

 

גיל שרצקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי, בחב' "איתוראן" מציין: "איתוראן, כחברה בינלאומית מובילה בעולמות הרכב המקושר, הטלמטריה והשירותים מבוססי המיקום, משקיעה ומשתפת פעולה עם חברות הזנק מעולמות התחבורה החכמה . כשותפה בDRIVE  מרכז החדשנות לתחבורה חכמה הראשון מסוגו בישראל הכולל מגוון פעילויות שמטרתן לעזור לחברות סטארט-אפ לגבש הבנה מעמיקה על המוצר שלהן וליצור שותפויות משמעותיות עם החברות המובילות בתחום ,פועלת איתוראן לשיתופי פעולה אשר מצד אחד מאפשרים לה לייצר מוצרים בלעדיים וחדשניים ומצד שני לעזור לצמיחת תעשיית האוטו טק בישראל. חברת MDGo  הנה חברה שצמחה בישראל ופתחה מוצר שמעבר להיותו פורץ דרך מבחינה טכנולוגית הוא גם מציל חיים וכזה שיעזור לייעל את הטיפול בנפגעי תאונות דרכים".

 

ד"ר איתי בנגד, מנכ"ל MDGo ומייסד שותף: "כחברה אשר חרטה על דגלה את ערך החדשנות כדרך להצלת חיים, אנו נרגשים לפרוס את המערכת שלנו לראשונה דווקא בישראל, ומאמינים כי שיתוף הפעולה יהווה את חוד החנית במלחמה בקטל בדרכים……..בשיתוף הפעולה עם איתוראן הינו אבן דרך משמעותית בחייה של החברה, הרואה ברגע התאונה רגע מהותי אשר דורש מיצרני רכב, יבואנים ומנהלי ציים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. בהזדמנות זו נודה למרכז החדשות של DRIVE אשר תמכו בשיתוף הפעולה מראשיתו."