כותרות אחרונות
Search

מותג הטיפוח "מימי לוזון" מרחיב את ליין מוצרי האנטי-אייג’ינג ומשיק סרום תפוח לפנים מסדרת "De No Age".

צילום: מוטי פישביין

 

מותג הטיפוח "מימי לוזון" מרחיב את ליין מוצרי האנטי-אייג’ינג ומשיק סרום תפוח לפנים מסדרת "De No Age".

סדרת מוצרי ה-De No Age "מצויידת” בטכנולוגית אנטי-אייג’ינג חדשנית וייחודית המפיקה תאי גזע צמחיים וטבעיים שמחקים ומעודדים את פעילות תאי הגזע בעור. 

 

מימי לוזון, הקוסמטיקאית הפרא-רפואית והמומחית לבריאות העור, משיקה בימים אלה סרום ממריץ לפנים מסדרת. De No Age   הסרום החדש מאט את נזקי הגיל, מפחית הופעתם של קמטים וקמטוטים, משמר את החיוניות ומראה הצעיר של העור.                                  

צילום: מוטי פישביין

 

 

הסרום De No Age  מציע פורמולה ייחודית, העושה שימוש במינים נדירים של תפוח שוויצרי הנקרא Uttwiler  Spatlauber, מדובר בזן נדיר של תפוח הנמצא בסכנת הכחדה היות והוא לא מתאים למאכל. יחד עם זאת התפוח השוויצרי ניחן בתכונה גנטית מדהימה המאפשרת לו להישאר טרי ורענן לתקופה של עד 4 חודשים.  תכונה גנטית זו פותחה בתנאי מעבדה ויושמה בעולם הקוסמטיקה בהצלחה רבה וכיום גם נשים תוכלנה להנות מרעננות מתמשכת  של עור הפנים כמו של הפרי הנדיר.  

                                        
הסרום עשיר בחומצות, חלבונים ותאי גזע בעל תוחלת חיים ארוכה המעניק לעור מראה צעיר ובריא.

 

צילום: מוטי פישביין

אין זה חדש שככל שאנו מתבגרות תאי העור שלנו נחלשים יותר ויותר ומסגירים, לצערנו את גילנו האמיתי לעיתים מוקדם יותר ממה שהיינו רוצות. דרך ההתחדשות של התאים בגוף האדם הוא ללא ספק אחד הנושאים המרתקים ביותר בעולם הטיפוח. תאי הגזע הם האדריכלים הטבעיים של גוף האדם, יש להם השפעה ניכרת על מצב העור, הם מצמצים את הופעתם של קמטים חדשים, מעודדים ייצור תקין של קולגן ומעניקים לעור מראה צעיר ובריא.

 

מחיר הסרום 850 ₪

ניתן להשיג באתר https://www.mimi-luzon.co.il/ ובמימי לוזון מרכזים קוסמטיים, דנמרק 68 פתח תקווה