כותרות אחרונות
Search

מנכ"לי אורקל וג'ון ברייס משחקים באפליקציה החדשה Funtibox שהושקה ב "שבוע אורקל"

מנכ"לי אורקל וג'ון ברייס משחקים באפליקציה החדשה Funtibox שהושקה ב "שבוע אורקל"

"טיק טאק יש משחק"

גם מנהלים בכירים אוהבים לפעמים לשחק. ובטח מי שעובדים בעולם ההייטק וה-IT.

 

עוזי נבון מנכ"ל אורקל ישראל, אילן שפיגלמן סמנכ"ל השיווק של החברה וזיו מנדל מנכ"ל ג'ון ברייס, עשו פסק זמן מהעסקים והשגרה כדי להתנסות באפליקציה החדשה של הסטארטאפ הישראלי Funtibox. האפליקציה הושקה במסגרת פתיחת "שבוע אורקל", כנס הטכנולוגיה הלימודי הגדול בישראל, המתקיים השבוע במלון השרון בהשתתפות 1500 אנשי הייטק ותעשיית ה-IT.

אילן שפיגלמן, עוזי נבון, זיו מנדל עם מפתחי האפליקציה – צילום: יח"צ

Funtibox מאפשרת לכל אחד לייצר משחק מובייל משלו, בתוך 60 שניות בלבד, ללא כל ידע בתכנות, ותוך שיתוף חברים ומשפחה בחוויה. הסטארטאפ הוקם על ידי שלושה יזמים סדרתיים: אייל רובין, זאב טאטיקה, ואבי ברידס, המביאים איתם ידע רב בתחומי גיימינג, social ותוכנה ארגונית.

 

במסגרת ההשקה, פתחה Funtibox ערוץ מיוחד בשבוע אורקל, כך שכל מי שיוריד את האפליקציה, מקבל נגישות לכל המשחקים שמופיעים בערוץ, כולם סביב נושאי הכנס, למשל: משחק בשם "איפה הבאג" שמציע לאנשי ההייטק למצוא את הבאג שמגולם בדמות מצויירת, או משחק בנושא מלחמת העננים, כאשר ענן אורקל יורה בעננים של Azure ושל אמזון, וכד'. בנוסף, המשתתפים עצמם מוזמנים ליצור משחק תוך כדי האירוע, ולשתף את המשחק שיצרו דרך הערוץ הייעודי עם כל אנשי הקהילה.

יו מנדל, עוזי נבון ואילן שפיגלמן.- צילום: יח"צ

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק אורקל ישראל: "כיוון שעובדי ההייטק נחשבים למאמצים מהירים (early adopters) של טכנולוגיות וגאדג'טים חדשים, ייסדנו מסורת שבה מדי שנה תינתן במה להשקת טכנולוגיה חדשה על ידי סטארטאפ ישראלי. השנה אנו נותנים במה ל-Funtibox, וקוראים לסטארטאפים ישראלים נוספים לפנות אלינו לקראת הכנס הבא ולהשיק את המוצר בסביבה אוהדת של אנשי תוכנה ופיתוח".