כותרות אחרונות
Search

מנכ"ל חדש למתחם הבילוי והפנאי פיאנו – בעיר ימים, פולג נתניה

הדמיה: באדיבות "בריגה"  – "לב העיר ימים נכסים בע"מ"  "סטודי הדמייה"

 

מנכ"ל חדש למתחם הבילוי והפנאי פיאנו –  בעיר ימים, פולג נתניה

ליאור כהן  מונה למנכ"ל מתחם הבילוי והפנאי החדש "פיאנו", עיר ימים בנתניה,  שהקמתו הולכת ונשלמת בימים אלו. 

 

במסגרת תפקידו ינהל כהן את הפעילות מול הקמעונאים והשוכרים, תמהיל החנויות, סיום עבודות הבנייה ופתיחת המתחם, לאחר שיושלמו עבודות הבנייה.

 

צילום: אסף לוי

 

ליאור כהן (35) הוא בוגר הבינתחומי במנהל עסקים ומימון, שימש בתפקידו האחרון כמנהל הנכסים של נמל ת"א, במשך 5 שנים. לפני כן ניהל השקעות  בשוק ההון.

 

לדברי בר אבדיאב מבעלי פיאנו: "אנחנו מאחלים הצלחה רבה לליאור כהן כמנהלו החדש של פיאנו. כישוריו, יכולותיו  וניסיון העבר שלו יסייעו  בחיזוק ומיצוב פיאנו כמקום הקניות והבילוי המועדף  לתושבי האזור".

 

לדברי כהן: "התפקיד החדש מאתגר עבורי. לא בכל יום מוקם בישראל מתחם קניות ובילוי ברמה בינלאומית. המטרה שלי להביא את המתחם לקו הפתיחה בצורה הטובה ביותר ומשם להמשיך ולפעול על מנת להפכו ל"סלון הציבורי" של עיר ימים – בנתניה".

 

מתחם הקניות והבילוי פיאנו, אשר ממוקם בשכונת עיר ימים – פולג בנתניה, נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים של הקמתו לקראת פתיחתו במאי 2020. המתחם משתרע על שטח של כ-9.5 דונם, אשר מתוכם כ-7,000 מ"ר מיועדים למסחר. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב מחברת די.בי.איי נדלן.

 

הדמיה: באדיבות "בריגה"  – "לב העיר ימים נכסים בע"מ"  "סטודי הדמייה"

 

ההשקעה הכוללת בפרויקט עומדת על כ-165 מיליון ₪ והוא ישלב תמהיל של מותגים, חנויות ובתי עסק ייחודים מהארץ ומחו"ל, חלקם יפתחו בלעדית ולראשונה במקום (כגלידה לורן) לצד נותני שירות ומותגים ידועים.

 

עד עתה הושכרו רוב השטחים המסחריים, בניהם: מותג בגדי הילדים הישראלי המצליח ביותר בעולם NUNUNU, אשר יפתחו חנות מעוצבת על שטח של כ-50 מ"ר, רשת סופרמרקטים פוליצר על שטח של 1,000 מ"ר, בנדיקט בייקרי, אופטיקה קמחי, הקונדיטור דודו אוטמזגין, פיצה זוטא, רשת לחם ארטיזן, בר סופר פוד של מזון ומשקאות בריאות, רשת המזון האסייתית ווק טו ווק, כמו כן שכרו חנויות מעצבים, בנקים, קופות חולים ועוד…