כותרות אחרונות
Search

מנכ"ל קבוצת שטראוס גדי לסין מסיים את תפקידו

מנכ"ל קבוצת "שטראוס" גדי לסין מסיים את תפקידו בשל סיבות רפואיות

קבוצת "שטראוס" הודיעה כי מנכ"ל הקבוצה, גדי לסין, מסיים את תפקידו בשל סיבות רפואיות.

 

מר גיורא בר דעה אשר מכהן בתפקידי ניהול בכירים בקבוצה מזה 21 שנים ומחזיק בניסיון עשיר ומעורבות עמוקה במכלול התהליכים שהקבוצה מובילה בשנים האחרונות, ימשיך לכהן כממלא מקום מנכ"ל קבוצת "שטראוס".

 

גיורא, אשר מוביל את הקבוצה בחודשים האחרונים, ימשיך לפעול יחד עם הנהלת הקבוצה למימוש מלא של תכניות העבודה וניהול העסק.

 

דירקטוריון החברה יקיים תהליך למינוי מנכ"ל קבוע.

עופרה שטראוס יו"ר דירקטוריון הקבוצה: "גדי כיהן כמנכ"ל קבוצת שטראוס ב- 9 השנים האחרונות והנהיג את הקבוצה בהצלחה רבה בעידן של שינויים כלכליים, גלובליים וחברתיים משמעותיים. גדי ביסס את החוסן של הקבוצה והוביל לקפיצות מדרגה בהון האנושי, בביצועים, ובחדשנות. בתקופת כהונתו שווי הקבוצה יותר מהוכפל, ביצענו קפיצת מדרגה משמעותית ברווח וביססנו את פעילותנו הבינ"ל ".

 

מוסיפה עופרה: "אבל מעל הכול גדי מהווה עבור כולנו בשטראוס מודל למנהיגות אנושית. דרכו המנהיגותית היא מצפן לדרכה של שטראוס. השאיפה שלו למצוינות ולסטנדרטים גבוהים מבלי לאבד לרגע את הרגישות לאנשים, יכולתו לראות רחוק, להעז, ולפעול תוך שמירה על ערכיות ואתיות, הפכו את גדי ממנכ"ל החברה למנהיג ומודל לחיקוי. לכל אורך הדרך, צורת המנהיגות של גדי שמה את צרכיהם של מחזיקי העניין השונים של הקבוצה במרכז, וזכתה לאמונם".

 

עופרה שטראוס מסיימת בנימה אישית: "זהו רגע לא קל עבורנו בקבוצת שטראוס, אנו לצדו של גדי ואתו, ומאחלים לו מעומק הלב החלמה מהירה."

צילום: סיון פרג'

במהלך תקופת כהונתו של גדי כמנכ"ל חוזק המימד הבינלאומי של הקבוצה: סברה ואובלה הפכו למותגי על גלובליים מובילים, חברת הקפה בברזיל בשותפות עם האחים לימה הפכה לשחקנית המובילה בשוק הקפה וביססה מעמדה כמספר 1 בשוק זה. חברת המים של שטראוס ביססה מעמדה כשחקנית מובילה בישראל ובסין. שטראוס ישראל התמודדה עם מחאה חברתית וביצעה התאמות שונות בעקבותיה שהובילו לצמיחה ולחיזוק פעילותה בבסיס הבית. בנוסף החזון של שטראוס כחברה מובילה בתחומי הפודטק והחדשנות הטכנולוגית עוצב והתפתח; ושדרה ניהולית מרשימה נבנתה.

 

גדי לסין מונה כמנכ"ל קבוצת שטראוס באפריל 2009. בתקופת כהונתו עלה היקף המכירות מכ -6.25 מיליארד ₪ (2008) לכ- 8.5 מיליארד ₪ (2017). רווחי החברה צמחו מכ- 285 מיליון ₪ (2008) לכ- 415 מיליון ₪ (2017) ושווי הקבוצה צמח מכ-3.9 מיליארד שקל (סוף 2008) לכ- 8.65 מיליארד ₪ נכון לסוף 2017.

 

תפקידים קודמים: 

  • מנכ"ל שטראוס ישראל (2008-9)

  • מנכ"ל סברה (2006-7)

  • מנכ"ל שטראוס מחלבות (2003-6)

  • מנכ”ל חטיבת המכירות וההפצה, שטראוס מזון טרי (1999-2003)

פעילויות ציבוריות בהווה:

      מכהן כיו"ר הקרן למיזמים לאומיים לשינוי חברתי.

פעילויות ציבוריות בעבר:

  • יו"ר מועצת התעשיינים (2013-14)

  • יו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים (2010-13)